AndroidHealthClinic

Welkom en kuurvraag (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

MDV20

Cool Novice
Lid geworden
12 jul 2022
Berichten
70
Waardering
44
Lengte
1m80
Massa
88kg
Vetpercentage
9%
Beste bb,

Via Internet op deze pagina terecht gekomen, dit is inmiddels al weer een tijdje geleden. Na veel nadenken en inlezen wil ik graag aan mijn eerste (kuur) beginnen… Voor sommigen zal dit niet als kuur genoemd mogen worden, maar goed. Ik wil voor een eerste keer graag enigszins op safe spelen en beginnen met Anavar op maximaal 50mg per dag.

Dit in een opbouwende fase, hier zou ik graag wat advies van ontvangen :)

Even wat over mijzelf:

Ik weeg momenteel +-78kg en ben 180cm met 12/13% Bf. Ik train nu zo’n 2/3 jaar en let sinds 1 jaar goed op mijn voeding. Ik eet nu 3100kcal per dag en merk dat ik hierdoor +- 200 gram per week aankom. Ik wil dit niet te snel doen, en probeer zo schoon mogelijk te bulken.

Hoe denken jullie over Anavar + (evt) Nolvadex nakuur?

Zelf prikken ben ik nog niet zo’n voorstander van, ik ga eerst vele instructies bekijken en eventueel langs een prikpost om info op te doen.

Hoor graag van jullie, en bedankt voor alle voor vergaarde info!

Keep up the good work! :)
 
Laatst bewerkt:
Neem gewoon 200mg Test E EW ipv 350mg Var. na veel inlezen had je dat ook moeten weten, en ook dat je geen nakuur nodig bent.
Beste bb,

Via Internet op deze pagina terecht gekomen, dit is inmiddels al weer een tijdje geleden. Na veel nadenken en inlezen wil ik graag aan mijn eerste (kuur) beginnen… Voor sommigen zal dit niet als kuur genoemd mogen worden, maar goed. Ik wil voor een eerste keer graag enigszins op safe spelen en beginnen met Anavar op maximaal 50mg per dag.

Dit in een opbouwende fase, hier zou ik graag wat advies van ontvangen :)

Even wat over mijzelf:

Ik weeg momenteel +-78kg en ben 180cm met 12/13% Bf. Ik train nu zo’n 2/3 jaar en let sinds 1 jaar goed op mijn voeding. Ik eerst nu 3100kcal per dag en merk dat ik hierdoor +- 200 gram per week aankom. Ik wil dit niet te snel doen, en probeer zo schoon mogelijk te bulken.

Hoe denken jullie over Anavar + (evt) Nolvadex nakuur?

Zelf prikken ben ik nog niet zo’n voorstander van, ik ga eerst vele instructies bekijken en eventueel langs een prikpost om info op te doen.

Hoor graag van jullie, en bedankt voor alle voor vergaarde info!

Keep up the good work! :)
btw; Je kunt zonder Gear nog zat naturel groeien, zodat je een goede basis hebt opgebouwd.
 
Gelijk heb je, zoals eerder gezegd; ben ik nog niet zo’n fan van zelf prikken. Om te starten zou ik graag met Anavar willen beginnen… ik begrijp dat een nakuur niet perse nodig is, nou hoor ik van verschillende kanten dat dit wel noodzakelijk is. Vandaar de vraag ;-)
 
Gelijk heb je, zoals eerder gezegd; ben ik nog niet zo’n fan van zelf prikken. Om te starten zou ik graag met Anavar willen beginnen… ik begrijp dat een nakuur niet perse nodig is, nou hoor ik van verschillende kanten dat dit wel noodzakelijk is. Vandaar de vraag ;-)
Je hebt er geen F aan, gewoon geld over de balk gooien. Makkelijk 200-300tabjes slikken, schade voor je lever, beetje extra kracht....

Het zit gewoon tussen je oren, nu met Var kun je wel goed gaan trainen ?
Prikken is simpel man, vraag daar dan advies om qua naalden etc. Je kunt jezelf makkelijk in je quad injecteren, Bil en schouder wat moeilijker.
 
Check. Hier heb ik in ieder geval iets aan. Ik laat het me even bezinken en ga wat info opdoen over prikposities en welke naalden daarvoor nodig zijn ivm bf% en plaats!

Beter 200mg test e beter dus. Thanks…!
 
prikangst overwinnen. mocht je dan toch gaan kuren (wat je eigen keuze is) dan zou ik zeker doen wat Bullshark aangeeft en niet in de weer gaan met pillen waar je uiteindelijk niets/weinig aan hebt.
 
Als je toch besluit zo vroeg te gaan kuren
Check. Hier heb ik in ieder geval iets aan. Ik laat het me even bezinken en ga wat info opdoen over prikposities en welke naalden daarvoor nodig zijn ivm bf% en plaats!

Beter 200mg test e beter dus. Thanks…!
BD 27G grijs 19mm. Haal doos vol en 1ml spuiten, luer-lip (BD) beter 2 vials Test E dan 3 potjes Var.
21G 50mm optrek naalden, doosje ontsmettingsdoekjes voor vialrubber en je quad.
 
Neem gewoon 200mg Test E EW ipv 350mg Var. na veel inlezen had je dat ook moeten weten, en ook dat je geen nakuur nodig bent.

btw; Je kunt zonder Gear nog zat naturel groeien, zodat je een goede basis hebt opgebouwd.
En de vraag is dan, wel of geen PCT op zo'n lage dosis test?🤔
 
Je gaat spijt krijgen van anavar (spreek uit ervaring) lol.
Niet doen
 
Nee, heb nog geen topic en ben nog niet met mn kuur gestart.😃 nog informatie aan het verzamelen.

😂
 

😂

Thanks voor je advies! :)
 
Doe jij ook geen PCT, bij hogere dosis ook niet?
Nope, helemaal geen PCT, merk zelf geen verschil in herstel, en ook het Haarlem onderzoek wijst uit dat nakuren niets doet, of zelfs het herstel ten nadele komt.
 
Back
Naar boven