Fitness Seller

Aankondiging Welkom in het "Epic Threads" subforum! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Big-T

Administrator
Admin
Founder - R.I.P.
15 jaar lid
Lid geworden
7 okt 2002
Berichten
55.010
Waardering
3.205
Welkom in het "Epic Threads" subforum! Een ideetje nadat we vaak zagen dat bepaalde memorabele topics ter sprake komen in recente discussies, maar niet altijd makkelijk te vinden zijn in de duizenden bestaande topics. Dit forum is voor het apart archiveren van al deze "epic threads" die ooit geplaatst zijn :)

We willen deze topics hier graag allemaal verzamelen, dus als jij je nog zo'n topic herinnert, en de url kent, stuur mij deze dan bij voorkeur via conversatie, zodat ik het topic kan toevoegen aan dit forum :epicthread: :thumb:
 
Het Lisa topic. Link iemand?
 
Gaaf dat dit gebundeld wordt. Bony topic gaat er ook zeker in horen!
 
Heb dat verslag van Lauw ook al eens gelezen inderdaad, epic. Was toch iets speciaals mbt hem, weet alleen niet meer wat ..
 
Heb dat verslag van Lauw ook al eens gelezen inderdaad, epic. Was toch iets speciaals mbt hem, weet alleen niet meer wat ..

suicide...


 
aernaut of arnaut of arnaud topic ofzo. Paar jaar oud al weer, weet niet meer precies waar het over ging maar het was top. Iemand die weet welke ik bedoel en hem kan plaatsen?
 
Dit topic moet echt meer aandacht. Er zijn zoveel fucking fantastische topics geweest. Al die legendarische figuren zoals Loo, dinand, lauw en nog zoveel meer. Man, man, man. Ik heb een zooi voorbij zien komen. Topics over Marjolein, die kinderen van vier verschillende DBB'ers had.

Kan me ook nog heel vaag een topic herinneren over een gast van DBB (gorril0r, g0rril0r, zoiets). Die ging daten met een of ander raar blond wijf (ook van DBB), en alle vieze details kwamen in dat topic naar boven. Tranen van het lachen.
 
Tractortje Inderdaad, maar het is niet altijd makkelijk om ze vinden. Iemand die ze goed gevolgd heeft kan misschien specifieker zoeken.
 
Topic waar die gast pindakaas op ze buik had gesmeerd
 
Ik vond de meeste topics met/over Bryce wel epic, ontaardde op de een of andere manier altijd wel.
Kan alleen nergens wat terugvinden???
 
Back
Naar boven