MuscleMeat

Welkom in het Team Xxl subforum (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Big-T

Administrator
Admin
Founder - R.I.P.
15 jaar lid
Lid geworden
7 okt 2002
Berichten
55.010
Waardering
3.205
Welkom! :)

Hier zal je alles kunnen vinden over Team Xxl. Natuurlijk kunnen er ook vragen gesteld worden.

Atleten als Jeffrey Latour, Henry Baks, Koert Vogel, Richard van der Linden, Robbert-Jan van Heeckeren, Shehab Eldin en Mascha Tieken zullen hier regelmatig te vinden zijn!
 
Welkom! :)

Hier zal je alles kunnen vinden over Team Xxl. Natuurlijk kunnen er ook vragen gesteld worden.

Atleten als Jeffrey Latour, Henry Baks, Koert Vogel, Richard van der Linden, Robbert-Jan van Heeckeren, Shehab Eldin en Mascha Tieken zullen hier regelmatig te vinden zijn!

thanks T...

ik zal dit doorgeven aan de atleten... ;)

Met een subsectie kan er wat meer inhoud worden gegeven aan Team XXL en alles daarom heen.
 
Een forum om in de gaten te houden :wl:

Succes met het team René!
 
Zou tijd worden voor het team, ha ha.

Mijn plannen voor 2009 zijn als volgt! Kwalificeren via de Hercules op 5 april voor het NK van 19 april beiden in de 100+ klasse.

Mijn verwachte gewicht ongeveer zal rond de 130 kg liggen (vorig jaar 113kg;))

In oktober op de GP zal ik er ook bij zijn maar hoe en wat? Dat is nog een geheim en zal hier later op terug komen;)

Ik zal hier update's bijhouden omtrent mijn voorbereiding voor de Hercules vanaf a.s. maandag want dan wordt er weer gewogen en gemeten.
Vorige week stond de teller op 147kg en 8,6%
 
Ben echt benieuwd naar jouw pics/prestaties.
 
Leuk initiatief:thumbs:
 
Zou tijd worden voor het team, ha ha.

Mijn plannen voor 2009 zijn als volgt! Kwalificeren via de Hercules op 5 april voor het NK van 19 april beiden in de 100+ klasse.

Mijn verwachte gewicht ongeveer zal rond de 130 kg liggen (vorig jaar 113kg;))

In oktober op de GP zal ik er ook bij zijn maar hoe en wat? Dat is nog een geheim en zal hier later op terug komen;)

Ik zal hier update's bijhouden omtrent mijn voorbereiding voor de Hercules vanaf a.s. maandag want dan wordt er weer gewogen en gemeten.
Vorige week stond de teller op 147kg en 8,6%

140kg ripped :D?
 
Helemaal goed T en Rene...mooie gelegenheid om een hoop info rond Team XXL aan elkaar te koppelen:cool:.

Ik maak al wat jaartjes deel uit van Team XXL, Rene was nauw betrokken bij het behalen van mijn IFBB wereldrecord m.b.t. de langste workout ooit in de geschiendenis van de bodybuilding sport, de ontwikkelingen rond Robbert's Tripple, de filmpjes en de uitverkiezing van het record, door TV Gelderland tot meest spectaculaire record van de laatste 50 jaar in die provincie:cool:.

We blijven in de toekomst natuurlijk ook lekker bezig want een positieve support en een bredere basis voor onze sport is een mooi doel om aan te
werken. Laatste periode ben ik ook weer met van alles en nog wat bezig geweest, wat maar met onze sport te maken heeft:cool::D.

Komende maand komt er bij XXL een nieuw Detox supplement, in juni 2008 ben ik begonnen met het ontwikkelen, samenstellen en matchen van alle stoffen en moet zeggen dat we het e.a. vrij compleet hebben gemaakt en hebben laten aansluiten op de wensen en ideeen vanuit de sport.
Verder ben ik met Jeroen Vermeer van VMMP in gesprek m.b.t. de opzet van
een nieuw filmpje(s)...we zijn aan het brainstormen welke lijn we gaan volgen en welke onderwerpen we gaan oppikken. Dan zijn er ook nog wat mogelijkheden om iets op de FIBO in Essen (Duitsland) te doen, heb wat contacten met NutriWorld (Nederland) en Physique Magazine (Verenigde Arbische Emiraten) maar alles valt en staat natuurlijk met goede ideeen;).

Ook doe ik sinds kort nog wat m.b.t. de distributie van XXL-supplementen hier in de regio en doe wat advies werkzaamheden voor een aantal beginnende atleten, druk, druk, druk dus buiten mijn normale werk om....het is dus allemaal plannen en stukje bij beetje:D....o, ja in de nieuwe jubileum uitgave van de Sport&Fitness zal ook nog een klein interviewtje staan in de rubriek "Newsflash" met ikke:D.
 
o, ja in de nieuwe jubileum uitgave van de Sport&Fitness zal ook nog een klein interviewtje staan in de rubriek "Newsflash" met ikke:D.

Iets om in de gaten te houden, zal 't betreffende artikel wel ff inscannen als ik de nieuwe S&F binnen heb
 
Iets om in de gaten te houden, zal 't betreffende artikel wel ff inscannen als ik de nieuwe S&F binnen heb

Helmaal top man !...ik ben een drama met computers:D en heb geen idee hoe je dat soort spullen er op krijgt:eek::D..helemaal goed !:thumbs:.
Posten op DBB, gaat gelukkig helemaal goed:D.
 
Leuk initiatief :D
 
Welkom! :)

Hier zal je alles kunnen vinden over Team Xxl. Natuurlijk kunnen er ook vragen gesteld worden.

Atleten als Jeffrey Latour, Henry Baks, Koert Vogel, Richard van der Linden, Robbert-Jan van Heeckeren, Shehab Eldin en Mascha Tieken zullen hier regelmatig te vinden zijn!

Leuk idee, maar had liever een ph sub-forum zien verschijnen, er wordt de laatste tijd zoveel over gevraagd en over gepost. En aangezien je er flink mee kan gainen denk ik dat als je het tussen de supps post in verkeerde handen valt. Maar wie ben ik?
 
Leuk idee, maar had liever een ph sub-forum zien verschijnen, er wordt de laatste tijd zoveel over gevraagd en over gepost. En aangezien je er flink mee kan gainen denk ik dat als je het tussen de supps post in verkeerde handen valt. Maar wie ben ik?

Het ene sluit het andere volgens mij niet uit, of wel?
 
Het ene sluit het andere volgens mij niet uit, of wel?

Ben ik volledig met je eens. Al geef ik jurriaan ook wel weer gelijk dat ik echt niet snap waarom er geen sub-forum voor is.
 
Ben ik volledig met je eens. Al geef ik jurriaan ook wel weer gelijk dat ik echt niet snap waarom er geen sub-forum voor is.
Er was vroeger wel een subforum voor dat juist stopgezet is. De handel en verkoop van prohormonen is aan het uitdoven want het is sinds enige tijd wereldwijd verboden (zowel productie als verkoop). Wat er nu nog op de markt is komt uit stocks en is niet de moeite om een subforum voor open te houden. Maar goed dit hoef je in dit topic eigenlijk niet te bespreken.
 
waarom ben ik nog geen lid van team xxl? :P
 
Back
Naar boven