MuscleMeat

Welkom na jaren van volgen

Bezoekers in dit topic

Diesel1000

Cool Novice
Lid geworden
21 jul 2020
Berichten
134
Waardering
121
Lengte
1m82
Massa
86kg
Vetpercentage
13%
Goedendag,

Na jaren vooral veel geleerd te hebben vanaf dit forum is het wel eens tijd om een account aan te maken en af en toe iets toe te voegen aan de lopende onderwerpen.

Inmiddels ben ik 31 jaar en zo'n 10 jaar met krachtsport bezig waarvan 5 jaar fanatiek.
Na eerst veel te hebben getraind, maar te weinig op de voeding gelet, ben ik in 2017 met mijn eerste kuur begonnen met Test e / Deca.
Daar goede resultaten mee geboekt met een stijging van 78 kg naar uiteindelijk 85 kg met een lichte daling in BF naar 11%

Mijn tweede kuur was toen vier maanden later en bestond uit Sust / Deca / Dianabol.
De resultaten waren ook weer goed. Gestegen naar 89 kg met een BF van 12% maar de sides daarentegen niet. Met name veel Acne en een laag libido zorgen voor een ongewenst effect.
Vanwege die redenen de jaren daarna behalve het 'veilige' anavar geen kuur meer gepakt.

Daardoor was de motivatie ook wat weggezakt en door verschillende blessures is het zeer lastig geweest om mijzelf er toe te zetten goed op alles te blijven letten.
Vandaar ook de daling in gewicht naar 83 kg met een BF van 14%.

Het afgelopen jaar gelukkig qua sport weer alles op de rit gekregen en binnenkort waarschijnlijk starten met een nieuwe kuur:
250 Test e
250 Primo
Nu weet ik dat het huidige BF eigenlijk wat hoog ligt voor een Clean Bulk dus twijfel nog om deze om te zetten naar een Cut op 125 Test e / 350 Primo.
Alleen aangezien ik mij nooit comfortabel voel bij een te laag lichaamsgewicht (<80 kg) neig ik naar om nu een Bulk te starten en in het voorjaar weer te cutten.

Tot zo ver een kleine inzage in mijn verleden.

Dennis
 
Back
Naar boven