XXL Nutrition

Belangrijk Nieuws Welkom op het nieuwe forum!

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik krijg de mailmeldingen niet uit.. heb denk ik overal alles al uitgevinkt maar blijf mailtjes krijgen bij reacties op topics.
 
ik krijg de mailmeldingen niet uit.. heb denk ik overal alles al uitgevinkt maar blijf mailtjes krijgen bij reacties op topics.

Dit, waar zet ik dit uit!
 
E-mail goed lezen, staat erin:

"Als je deze e-mails niet meer wenst te ontvangen, mag je e-mails van dit topic uitschakelen of alle e-mails uitschakelen."

In de e-mails zijn dit links.
 
E-mail goed lezen, staat erin:

"Als je deze e-mails niet meer wenst te ontvangen, mag je e-mails van dit topic uitschakelen of alle e-mails uitschakelen."

In de e-mails zijn dit links.

Ogja :D
 
Waarom staat bij sommige berichten wel en bij andere berichten geen tijdstip van plaatsing?
 
Er staat altijd een tijdstip hier? Alleen niet altijd de datum/uur maar bijv. bij jou staat er nu "1 minuut geleden" omdat dat op dat moment gebruiksvriendelijkere info is voor de lezer.
 
Er staat altijd een tijdstip hier? Alleen niet altijd de datum/uur maar bijv. bij jou staat er nu "1 minuut geleden" omdat dat op dat moment gebruiksvriendelijkere info is voor de lezer.

Zie foto, ik gebruik Firefox..
21noa6o.jpg
 
Ik zie het gewoon staan linksboven op de blauwe balk,

3 nov 2015

maandag om 18:47

of wat bedoel je?
 
Dat snapt hij Big T, alleen hij snapt niet dat ene een datum is en andere een naam van de dag

Zie foto, ik gebruik Firefox..
Lol, denk eens na, omdat er na 3 november al een andere dinsdag is geweest dus er geen dinsdag meer kan staan. Zoals bij maandag wel het geval is, snapje?
 
Ok :)
 
Moet wel zeggen dat de site wel begint te wennen. Ik vind het wel een beetje een Libelle achtig forum maar het is acceptabel. Zal ook wel moeten want terug kunnen we toch niet meer.
 
Ik heb twee nieuwe topics gemaakt in de IFBB Pro sectie (San Marino Pro en Ferrigno Legacy) maar als ik de titel invoer komt alleen de eerste letter met hoofdletter te staan en de rest niet. Dus ipv IFBB San Marino Pro 2015 wordt het Ifbb san marino pro 2015.

Kan dat opgelost worden?
 
Ik heb twee nieuwe topics gemaakt in de IFBB Pro sectie (San Marino Pro en Ferrigno Legacy) maar als ik de titel invoer komt alleen de eerste letter met hoofdletter te staan en de rest niet. Dus ipv IFBB San Marino Pro 2015 wordt het Ifbb san marino pro 2015.

Kan dat opgelost worden?
Die functie was om ALL CAPS titels en SHOUTING te voorkomen, maar heb het dan uitgezet zodat je nu afkortingen in caps kan zetten.
 
Dat snapt hij Big T, alleen hij snapt niet dat ene een datum is en andere een naam van de dag


Lol, denk eens na, omdat er na 3 november al een andere dinsdag is geweest dus er geen dinsdag meer kan staan. Zoals bij maandag wel het geval is, snapje?

Nee, hij snapt niet waarom bij de ene wel een tijdstip staat en bij de ander niet.
 
Sinds de dns update zie ik geen thumbnail meer bij de media?
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Sinds de dns update zie ik geen thumbnail meer bij de media?
Ok, ben er mee bezig, vermoedelijk probleem met GDLibrary op nieuwe server. Media is ok trouwens, dit zijn thumbs van bijlagen die niet aangemaakt worden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven