Fitness Seller

Belangrijk Nieuws Welkom op het nieuwe forum!

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Werkt veel sneller naar mijn idee

hoe kun je zien of je gekwoot bent?
 
Ik kan nergens vinden hoe ik mijn gesloten trainings log weer kan heropenen?

Iemand die het weet?

Thanks.
 
www.bodybuilding.nl voor een leuk bod overgekocht? Ik zie daar namelijk nog even geen site meer van. Commercieel gezien was dutchbodybuilding.com ook niet echt een slimme domeinkeuze.
 
Bij het olympia topic word ik steeds terug gestuurd naar het oude forum?
 
Oké, dit is wel heel erg wennen..
 
En idd thema veranderingen zou vet zijn. Donker thema doet niet z'n pijn aan m'n ogen
 
vind het nog er wennen, sommige aanpassingen zijn wel jammer (karma en gebruikersCP)

nu bij de nieuwe post staan de gelezen posten er ook niet meer tussen, dat is ook wel jammer.
de EDIT knop is ook weg, ik weet niet of dat expres is gedaan.

komt er ook nog een "vind ik niet leuk" knop aangezien we facebook voor moeten zijn;)
 
Ik had persoonlijk niet voor een wit thema gekozen tbh.
 
Zoals sommige hier nog zeggen, vind het witte thema ook niet echt geslaagd. Het blauwe van dbb paste perfect :)
 
vind het nog er wennen, sommige aanpassingen zijn wel jammer (karma en gebruikersCP)

nu bij de nieuwe post staan de gelezen posten er ook niet meer tussen, dat is ook wel jammer.
de EDIT knop is ook weg, ik weet niet of dat expres is gedaan.

komt er ook nog een "vind ik niet leuk" knop aangezien we facebook voor moeten zijn;)
Karma, gebruikerscp en het thema vond ik iconisch voor dbb. Dit thema maakt het een beetje generiek. Het browsen werkt wel wat beter
 
Op telefoon is het helemaal nika, het oude forum was duidelijker en in mijn ogen makkelijker.
 
Zoals sommige hier nog zeggen, vind het witte thema ook niet echt geslaagd. Het blauwe van dbb paste perfect :)
Ook vind ik nergens de edit-knop?
De site is wel sneller lijkt mij, maar vind het een beetje op fb lijken met de 'leuk'-knop. Karma en gebruikerscheckpoint waren sterke punten van dbb, nu is het een soort van basis forum...
Misschien dat dit ook de bedoeling is, kan ook...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven