XXL Nutrition

Belangrijk Nieuws Welkom op het nieuwe forum!

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
olympia topic is alleen voor 100 plussers te zien

:trollface:
 
Bij het olympia topic word ik steeds terug gestuurd naar het oude forum?
Geldt ook voor de subforums. Heb de bug al gemeld in het bugs topic.
 
Waar kan ik voorkeuren vinden?
 
Het is nu zo'n kinderlijk en blij fora. Mja, alles moet wennen. Ziet er minder strak uit imo
 
Geldt nog steeds hetzelfde aantal max. berichten voor je inbox? Ik zie dat momenteel niet meer weergegeven.
 
De profielen beginnen een schone start en functioneren nu veel overzichtelijker. Het oude karma-systeem is vervangen met een nieuw 'like' systeem. De reden is om tot een socialere positieve communicatie te komen. De karmapunten zijn behouden gebleven als likes en ben je dus niet kwijt.

ik denk dat dit juist het tegenovergestelde bereikt. Karma was echt de manier om even een kort berichtje naar iemand te sturen wat dus juist veel sociale interactie betekende.

karma punten boeien mij verder vrij weinig maar het karma systeem vond ik echt een prettige en ongedwongen manier om mensen soms een berichtje te sturen.

groetjes
 
ik denk dat dit juist het tegenovergestelde bereikt. Karma was echt de manier om even een kort berichtje naar iemand te sturen wat dus juist veel sociale interactie betekende.

karma punten boeien mij verder vrij weinig maar het karma systeem vond ik echt een prettige en ongedwongen manier om mensen soms een berichtje te sturen.

groetjes
Dat was voor mij dé manier om dbb chicks te versieren gvd
 
ik denk dat dit juist het tegenovergestelde bereikt. Karma was echt de manier om even een kort berichtje naar iemand te sturen wat dus juist veel sociale interactie betekende.

karma punten boeien mij verder vrij weinig maar het karma systeem vond ik echt een prettige en ongedwongen manier om mensen soms een berichtje te sturen.

groetjes

misschien dat Big T de karma berichten kon lezen en erachter kwam dat die niet altijd gebruikt werden voor positieve sociale interactie:roflol:
 
ik denk dat dit juist het tegenovergestelde bereikt. Karma was echt de manier om even een kort berichtje naar iemand te sturen wat dus juist veel sociale interactie betekende.

karma punten boeien mij verder vrij weinig maar het karma systeem vond ik echt een prettige en ongedwongen manier om mensen soms een berichtje te sturen.

groetjes
Je bent meer geneigd om openbaar wat te zeggen, je start ook sneller een conversatie (vroeger privé bericht). Maar het is even wennen.
 
Alle vrouwen hebben het geslacht man gekregen zie ik.
 
Je bent meer geneigd om openbaar wat te zeggen, je start ook sneller een conversatie (vroeger privé bericht). Maar het is even wennen.

hoe zit het met inbox capaciteit?

Dat was voor mij dé manier om dbb chicks te versieren gvd

:roflol: nu kan ik niet meer in karma zeggen dan ik het eens ben met jou :(

misschien dat Big T de karma berichten kon lezen en erachter kwam dat die niet altijd gebruikt werden voor positieve sociale interactie:roflol:

:roflol: volgens mij moet je dat echt niet willen alle karma berichten doorspitten
 
Forum ziet er netjes uit!

Puntje: Bij profiel invullen gewicht %, staat dat als je % niet weet je dan - kan kiezen maar die optie is er niet.
 
What a load of shit. Ja wat wil je nou horen? Dat het kenmerkende DBB forum dood is en er een ouwewijven forum voor terug gekomen is. Het lijkt toch helemaal nergens op. DBB zoals het was, was goed. Het was niet nodig om het forum zo te verkrachten.
 
What a load of shit. Ja wat wil je nou horen? Dat het kenmerkende DBB forum dood is en er een ouwewijven forum voor terug gekomen is. Het lijkt toch helemaal nergens op. DBB zoals het was, was goed. Het was niet nodig om het forum zo te verkrachten.

de forum lay out was wel volgens mij uit 2002 ofzo. Opzich niet erg dat ze dit upgraden naar de standaard van de huidige tijd.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven