AndroidHealthClinic

Belangrijk Nieuws Welkom op het nieuwe forum!

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
de forum lay out was wel volgens mij uit 2002 ofzo. Opzich niet erg dat ze dit upgraden naar de standaard van de huidige tijd.

lay out was opzich niets mis mee, de site werd gewoon heel erg traag en had veel last van dubbelposten etc.
al weet ik niet of dit beter is, daar is het ook nog te vroeg voor om er een goed oordeel over te geven
 
Vond het wel wat onhandig qua timing ivm WK Rugby
 
hoe zit het met inbox capaciteit?



:roflol: nu kan ik niet meer in karma zeggen dan ik het eens ben met jou :(



:roflol: volgens mij moet je dat echt niet willen alle karma berichten doorspitten
Je kan me leuk vinden sgat

Anders bafferbuilding nieuw leven in blazen :roflol:
 
lay out was opzich niets mis mee, de site werd gewoon heel erg traag en had veel last van dubbelposten etc.
al weet ik niet of dit beter is, daar is het ook nog te vroeg voor om er een goed oordeel over te geven
Nog nooit gehad hoor :roflol: Lag dat niet gewoon aan jouw internet ;)
 
mee gaan met de tijd +
alles wit en onnodig de lay-out veranderen -

Door dat witte en onduidelijke scheidingslijnen tussen de posts lijkt het net alsof 2 posts + iedereens handtekening door elkaar heen lopen. Het enige wat heel duidelijk is, zijn de quote frames.
En lettertype&grootte is alsof ik een boekverslag aan het typen ben..
Jullie mogen het onderscheiden van de posts van iedereen net iets duidelijker maken, dat lijkt me wel een must, nu loopt alles in elkaar over. De rest wen ik vast wel aan.
 
Layout ziet er goed uit, al is het wel flink wennen.
Lettergrote mag van mij wel kleiner, kan amper een hele training in een oogopslag zien in de trainingslogs.
En post kunnen wijzigen lijkt me wel handig...
 
hoe kan je posts editen ?
 
En bij 'topics die je volgt' Dat je ergens kan klikken zodat je automatisch naar de laatste post gaan.
 
Layout ziet er goed uit, al is het wel flink wennen.
Lettergrote mag van mij wel kleiner, kan amper een hele training in een oogopslag zien in de trainingslogs.
En post kunnen wijzigen lijkt me wel handig...
Wut waar is de edit functie idd :eek:
Ik ben ook voor een kleiner lettertype, en betere scheiding tussen posts.
 
Het zal ongetwijfeld wennen zijn, maar mijn 1e indruk is ,is dat het een reclame-en woordenbrij is.
Hopelijk wen ik er aan, maar dat zal lastig worden.
 
Het zal ongetwijfeld wennen zijn, maar mijn 1e indruk is ,is dat het een reclame-en woordenbrij is.
Hopelijk wen ik er aan, maar dat zal lastig worden.

adblocker, en niet alleen voor deze site, filtert alle reclame.
 
En bij 'topics die je volgt' Dat je ergens kan klikken zodat je automatisch naar de laatste post gaan.
Is er al, onder Laatste post, en de grijze links. Verder Bewerk knop staat er ook, nu links.
 
Zit er onderaan de pagina nergens meer knop naar top?
 
mee gaan met de tijd +
alles wit en onnodig de lay-out veranderen -

Door dat witte en onduidelijke scheidingslijnen tussen de posts lijkt het net alsof 2 posts + iedereens handtekening door elkaar heen lopen. Het enige wat heel duidelijk is, zijn de quote frames.
En lettertype&grootte is alsof ik een boekverslag aan het typen ben..
Jullie mogen het onderscheiden van de posts van iedereen net iets duidelijker maken, dat lijkt me wel een must, nu loopt alles in elkaar over. De rest wen ik vast wel aan.
Dat soort dingetjes kunnen vrij makkelijk aangepast worden aan de layout.

Verder vind ik het forum vooral een heel stuk sneller werken en makkelijker in gebruik. Ik ben deze forum software ook al een tijd gewend van andere fora, en ik vind het simpelweg veel handiger en overzichtelijker werken.
 
Hoop wel dat er wat gedaan gaat worden aan die handtekeningen, misschien een maximaal aantal symbolen die gebruikt kunnen worden? Met dit intens grote lettertype scroll je je een ongeluk. En wat al eerder werd gezegd; de scheidingslijnen tussen de posts en handtekeningen zijn heel onduidelijk. Vind het er tot op heden allemaal nog niet echt veel duidelijker op geworden. Het kopje "mijn posts" was superhandig, nu moet ik helemaal gaan zoeken naar waar ik wat gezegd had om te weten of er op gereageerd is.

Je kan overigens ook niet meer zien wie er een thread leest op het moment, of wel? En we kunnen ook niet meer direct 1 ding quoten, je moet het eerst toevoegen met de +citaat knop?
 
Hoop wel dat er wat gedaan gaat worden aan die handtekeningen, misschien een maximaal aantal symbolen die gebruikt kunnen worden? Met dit intens grote lettertype scroll je je een ongeluk. En wat al eerder werd gezegd; de scheidingslijnen tussen de posts en handtekeningen zijn heel onduidelijk. Vind het er tot op heden allemaal nog niet echt veel duidelijker op geworden. Het kopje "mijn posts" was superhandig, nu moet ik helemaal gaan zoeken naar waar ik wat gezegd had om te weten of er op gereageerd is.

Je kan overigens ook niet meer zien wie er een thread leest op het moment, of wel? En we kunnen ook niet meer direct 1 ding quoten, je moet het eerst toevoegen met de +citaat knop?
Wel, op "reageer" klikken
 
Hoop wel dat er wat gedaan gaat worden aan die handtekeningen, misschien een maximaal aantal symbolen die gebruikt kunnen worden? Met dit intens grote lettertype scroll je je een ongeluk. En wat al eerder werd gezegd; de scheidingslijnen tussen de posts en handtekeningen zijn heel onduidelijk. Vind het er tot op heden allemaal nog niet echt veel duidelijker op geworden. Het kopje "mijn posts" was superhandig, nu moet ik helemaal gaan zoeken naar waar ik wat gezegd had om te weten of er op gereageerd is.

Je kan overigens ook niet meer zien wie er een thread leest op het moment, of wel? En we kunnen ook niet meer direct 1 ding quoten, je moet het eerst toevoegen met de +citaat knop?
'Mijn posts' was zeker handig maar ook 'mijn topics' is verdwenen. Wat een gedoe om nu je topics terug te vinden.
En het multi quoten is een stuk omslachtiger geworden lijkt het.
Lettertype mag stuk kleiner.

Ik hoop echt dat deze zaken terugkeren anders kan ik het niet echt een verbetering noemen.
 
Kan het kloppen dat het niet meer werkt via tapatalk ?
 
Als Big T. hopelijk nog Tapatalk support activeert kun je daar de bijbehorende mobiele app bij gebruiken.
 
Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: REJ
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven