MuscleMeat

Belangrijk Nieuws Welkom op het nieuwe forum!

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Redirect van bodybuilding.nl naar forum.bodybuilding.nl please
 
Zijn de kleuren nu spontaan veranderd? Ik vond het vorige kleurenpallet een stuk beter passen.
Momenteel zijn het zulke harde kleuren - veel contrast tussen alles. Het mindere contrast, het rustiger ogende geheel stond me een stuk meer aan.
ook die "Nieuw" bij een post is felrood bijvoorbeeld, evenals "Belangrijk nieuws" etc, mij iets té.

De helemaal bovenste balk is te donkerblauw, voelt erg ruw/hard aan.
 
Zijn de kleuren nu spontaan veranderd? Ik vond het vorige kleurenpallet een stuk beter passen.
Momenteel zijn het zulke harde kleuren - veel contrast tussen alles. Het mindere contrast, het rustiger ogende geheel stond me een stuk meer aan.
ook die "Nieuw" bij een post is felrood bijvoorbeeld, mij iets té.
Ik dacht al dat mijn pc flipte :roflol:
 
Zijn de kleuren nu spontaan veranderd? Ik vond het vorige kleurenpallet een stuk beter passen.
Momenteel zijn het zulke harde kleuren - veel contrast tussen alles. Het mindere contrast, het rustiger ogende geheel stond me een stuk meer aan.
ook die "Nieuw" bij een post is felrood bijvoorbeeld, mij iets té.
Zie je wel, nooit goed :D

Je kan het hier kiezen:

Schermafbeelding 2015-09-29 om 13.37.12.png
 
Zijn de kleuren nu spontaan veranderd? Ik vond het vorige kleurenpallet een stuk beter passen.
Momenteel zijn het zulke harde kleuren - veel contrast tussen alles. Het mindere contrast, het rustiger ogende geheel stond me een stuk meer aan.
ook die "Nieuw" bij een post is felrood bijvoorbeeld, evenals "Belangrijk nieuws" etc, mij iets té.

De helemaal bovenste balk is te donkerblauw, voelt erg ruw/hard aan.
Dit lijkt wat meer op de oude DBB stijl! Linksonderin kun je een andere stijl kiezen :)
 
mmm... ik blijf toch bij de nieuwe lay out :)
 
Ik dacht al dat mijn pc flipte :roflol:

Of je PC flipte of niet kan ik me niet over uitspreken.. Maar die kleuren hadden er niks mee te maken in elk geval :D
 
Hoezo geen mail?

In topics:

Bekijk bijlage 69832

In opties:

Bekijk bijlage 69833


Gewoon wat spelen met alles, je komt er vanzelf dan achter hoe alles werkt.
De oude gegevens zijn dus weg of begrijp ik het verkeerd?
Kan toch niet de bedoeling zijn dat ik alles weer opnieuw moet instellen.
Of is dit helaas niet anders. Of is dit een bug?
 
Je ziet dan in beeld alleen de nieuwe berichten. Er staat een heel klein zinnetje bij dat er meerdere topics zijn die je volgt.
Die zijn niet weergegeven omdat je die al gelezen hebt of omdat er geen nieuwe berichten zijn. Klik je op die zin dan krijg je alles.
Dan zie je ook dat de berichten vet zijn die nieuw zijn.

Je krijgt geen mail meer maar je kan wel instellen dat je meldingen krijgt. Die zie je dan rechts boven met een rood cijfertje. Klik erop en dan zie je de meldingen.
Meldingen kan je instellen in je profiel
Ik zie gewoon alle berichten of ik ze nu al gelezen hebt of niet.
Bij de oude was het enkel die topics waar nieuwe reacties bij stonden.
En de rest kon ik dan terug vinden bij gevolgde topics.
Dit is gewoon niet gebruikers vriendelijk.
 
Ik zie gewoon alle berichten of ik ze nu al gelezen hebt of niet.
Bij de oude was het enkel die topics waar nieuwe reacties bij stonden.
En de rest kon ik dan terug vinden bij gevolgde topics.
Dit is gewoon niet gebruikers vriendelijk.
das vreemd... Ik krijg alleen te zien wat ik niet gelezen heb. En als ik klik op "er kunnen mogelijk meerdere onderwerpen zijn" dan komt alles er te staan.
 
das vreemd... Ik krijg alleen te zien wat ik niet gelezen heb. En als ik klik op "er kunnen mogelijk meerdere onderwerpen zijn" dan komt alles er te staan.
Ik heb het probleem getackeld. Alles stond nog ongelezen whahahaha sukkel.
Maar goed nu weer okay
 
De wiki staat dan wel onder 'meer links' maar is niet toegangkelijk, verwijst naar de oude defuncte dbb.
 
Laatst bewerkt:
Jammer dat het karma systeem nu helemaal om niets meer gaat
 
Klassiek is perfect. Als autist bleef ik mij aan dat oranje storen.
 
Jammer dat het karma systeem nu helemaal om niets meer gaat

De enige reden om nu nog op ''leuk'' te klikken, is om aan te geven dat je het eens bent met de post zonder per se te moeten reageren met ''hiermee eens''.
Heel dat punten systeem en meest leuk bevonden personen is nu gewoon doelloos.
 
Als ik trouwens naar oude post google (zoals oude quotes), word ik soms naar de oude website verwezen (met een 404 not found) en soms naar het nieuwe forum
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven