AndroidHealthClinic

UPDATE: Welkom + verhaal + fysiek fotos before after

Bezoekers in dit topic

FFC7656A-CFEB-4376-953B-2C6703312273.jpeg
 

Bijlagen

  • C4C1127C-88D1-420D-8A69-FE66712EBCB1.jpeg
    C4C1127C-88D1-420D-8A69-FE66712EBCB1.jpeg
    67,3 KB · Weergaven: 96
  • 4617AB9D-0329-4278-A9B0-7C51890FB183.jpeg
    4617AB9D-0329-4278-A9B0-7C51890FB183.jpeg
    71,7 KB · Weergaven: 97
Netjes hoor! Vind alleen de definitie op de armen in verhouding wat weinig, maar dat is slechts muggezifterij:D. Zeker gezien je beginpunt, diep respect!:flexbiceps: en mooi om te zien dat je alles traint en niet alleen armen en borst ofzo.
Los vel zie ik niet echt, valt zeker niet op. Of is dat geen probleem meer voor je?
 
  • Like
Waarderingen: Lion
Geen concrete tips maar props voor wat je al bereikt hebt! Zeer nette progressie
 
Netjes hoor! Vind alleen de definitie op de armen in verhouding wat weinig, maar dat is slechts muggezifterij:D. Zeker gezien je beginpunt, diep respect!:flexbiceps: en mooi om te zien dat je alles traint en niet alleen armen en borst ofzo.
Los vel zie ik niet echt, valt zeker niet op. Of is dat geen probleem meer voor je?
Bedankt, waardeer ik enorm!

Mag ik weten wat je bedoelt met dat er te weinig definitie zit in mijn armen? Lopen ze achter? Te weinig aders etc? En hoe kan ik deze dan beter aanpakken?

Over losvel, dit zit vooral laag in me onderbuik heel weinig van te zien. Niet echt storend maar wel jammer dat het er is.

nogmaals bedankt!!
 
Zo dan. Respect hoe je het roer hebt omgegooid!

Als je nog steeds wedstrijdambities hebt, heb je misschien wat aan de coaching van wovano
Hey. Inderdaad Wovano is zeker een mogelijkheid om in de toekomst eens te contacteren.

Bedankt!!
 
Zie dit topic nu pas. Respect voor het traject dat je hebt afgelegd. Topfysiek. :bow:
 
  • Like
Waarderingen: Lion
naast lieve woorden mogen jullie uiteraard ook zeggen wat ik het beste kan doen, doorcutten of bulken :p

Vind ik persoonlijk lastig..
 
Bijzonder knappe prestatie!
 
  • Like
Waarderingen: Lion
Mennnnn, transformatie resultaat van het jaar. 🤝

Dat je dit in een jaar presteert is buitengewoon goed, petje af.
 
Bedankt, waardeer ik enorm!

Mag ik weten wat je bedoelt met dat er te weinig definitie zit in mijn armen? Lopen ze achter? Te weinig aders etc? En hoe kan ik deze dan beter aanpakken?

Over losvel, dit zit vooral laag in me onderbuik heel weinig van te zien. Niet echt storend maar wel jammer dat het er is.

nogmaals bedankt!!
De 'lijntjes' in je armen, de rest ziet meer gedefinieerd uit (en zoals al gezegd, topfysiek). Denk niet dat ze achterlopen hoor, kan misschien te maken hebben met los vel maar daar heb ik geen verstand van. Een foto met aangespannen spieren kan misschien eea verduidelijken.
Je zou een of twee arm isolatie oefeningen kunnen toevoegen en kijken wat dat doet.
 
  • Like
Waarderingen: Lion
De 'lijntjes' in je armen, de rest ziet meer gedefinieerd uit (en zoals al gezegd, topfysiek). Denk niet dat ze achterlopen hoor, kan misschien te maken hebben met los vel maar daar heb ik geen verstand van. Een foto met aangespannen spieren kan misschien eea verduidelijken.
Je zou een of twee arm isolatie oefeningen kunnen toevoegen en kijken wat dat doet.
Thanks nogmaals!!
 
Zou lean bulken tot sixpack vervaagd dan kort agressief cutten en dit cirkeltje blijven herhalen zo doe ik het althans

Btw je bent echt geen 15% zou eerder 11,5/12 schatten
 
  • Like
Waarderingen: Lion
Nette fysiek hoor, knap gedaan man!
 
  • Like
Waarderingen: Lion
Zou lean bulken tot sixpack vervaagd dan kort agressief cutten en dit cirkeltje blijven herhalen zo doe ik het althans

Btw je bent echt geen 15% zou eerder 11,5/12 schatten
Is wel een goede tip! Bedankt.
 
Back
Naar boven