Fitness Seller

Welkom

Bezoekers in dit topic

Mitch77

Novice
Lid geworden
19 feb 2023
Berichten
3
Waardering
2
Lengte
1m80
Massa
104kg
Vetpercentage
7%
Goedendag,

Mijn is Michel alias Mitch 😉, train al 27 jaar en begeleid mensen naar wedstrijden toe en deze kennis natuurlijk weer van mijn coach geleerd (2,5 jaar dag in dag uit met hem mee gelopen, toen samen mijn eerste wedstrijden in) en ik heb voedingsdeskundige cursus gedaan (naast toen nog mijn logistiek voorman, en supervisor opleidingen) nadat ik met de opleidingen van logistiek klaar was mbo 3 en 4, ben ik voeding en diëtiek gaan doen hbo niveau ..

Maar echt het meest geleerd kwa (bodybuilding voeding, training, rust, gebruik van middelen is van mijn coach, trainde al meer dan 15 jaar maar wat maken wij fouten, zo zwaar mogelijk je zelf kapot trainen is echt wel nr 1, gebruik en je voeding katz fout echt wel nr 2, überhaupt voeding wel de grootste fout in de sportschool, maar dat is beter want zo kom ik aan mijn kip 😉…

En grootste fout is “TIJD TIJD TIJD TIJD”
Vandaag met trainen beginnen en over 3 maanden van 20% naar een sixpack op strand, of heb er nog 1, twee weken trainen, hè pssst Michel kan ik ook iets in mijn armen spuiten zodat ze groter worden “zucht”

Begin met trainen 2 maanden dan kijken als je het leuk vind, zo ja pas dan je voeding iets aan, is het naar een half jaar nog leuk wordt dan serieuzer met voeding, vitaminen en supplementen..

Eerste jaar was de bom voor mij, krijg beetje lats, schouders iets wijder kippenborst van 55 naar 62 kg maar die 2 jaar erna waren voor mij echt hel..

32 plakken brood (brood was toen nog de bom) met 2 plakken kipfilet per plak brood.
2 pakken magere yoghurt.
12 eieren zonder geel.
2 borden Brinta
3 bananen
3 gain shakes
Bak magere kwark
3 ltr water

Na 3 jaar dit eten van 55 kg naar 72 gaan is hel maar was jong en ging er super op, na 5 jaar was ik 105 kg en stuk dikker btw, maar voor iemand die niet kon groeien een prestatie ..

Dus afvallen of aankomen is doorzetten, anabolen zijn geen wondermiddelen !!!
Maar kan een hulp middel zijn..
 
Back
Naar boven