XXL Nutrition

Well being en TRT

Bezoekers in dit topic

Lid geworden
6 dec 2019
Berichten
3
Waardering
0
Lengte
1m83
Massa
120kg
Vetpercentage
20%
Goedendag allemaal ik heb een vraagje betreft TRT ik gebruik nu bijna 2 jaar TRT 200MG Sustanon per week HG Testosteron maar merk sins het laaste jaar enorm veel verschil in mijn mentale gesteldheid Libido slecht, Heel snel jaloers, Geiriteerd, Anti sociaal, Slecht eetlust wel morning wood? Maar geen gevoeligheid daar beneden ik had een afspraak gemaakt bij de endo maar dat duurt 3 maanden die wachtrij nu heb ik zelf een bloed pannel aangevraagd met SHBG Total test , Oestrogeen en vrijeTest mis ik hier nog iets? Ik ben totaal niet de persoon die ik 2 jaar terug was alsof ik juist een laag testosteron heb maar de spiermassa zit er nog wel? Kan dit een hoge SHBG zijn? Ik krijg de testen binnen 2 weken groetjes wat denken jullie dat het kan zijn?
 
Wacht eerst de uitslagen af. Speculeren heeft geen zin.
 
Fijne gezondheidszorg in Nederland. Je zal maar wat serieus hebben en dan 3 maanden moeten wachten totdat je terecht kan bij een arts
 
Is wel een hele forse dosering voor TRT. Wat waren je waarden toen je op deze dosering werd gezet?
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Iemand uit België die een goede TRT arts weet zitten? Liefst west Vlaanderen, Hertoge is duur!
 
Is wel een hele forse dosering voor TRT. Wat waren je waarden toen je op deze dosering werd gezet?

Dit, 125-150mg is veel gangbaarder, ben benieuwd naar je bloedresultaten, eerder valt er alleen maar te gissen voor een groot deel.
 
Hallo allemaal ik ben bij een Arts geweest in zoetemeer daar kon ik terrecht binnen 2 weken ipv 3 maanden, en bij de uitslag kwam uit dat volgends hem mijn Prolactin en SHBG veel te hoog waren geworden, en dus ook mijn vrije test omlaag? Oestrogeen was wel in orde Wel vreemd ik heb nog nooit tren of Deca gebruikt omdat ik het niet durf zonder Cabergoline tegen de Prolactin. En aangezien dat heel lastig te krijgen is gebruik ik het liever niet. Ik heb een drug tegen de Prolactin gekregen en mijn TRT is omlaag naar 125MG per week, ik merk al wat verbetering maar nog niet optimaal ik geef het nog wat tijd. Twijfel wel sterk om niet gewoon zelf wat te kopen tegen de SHBG, Proviron bijvoorbeeld, maar wil geen gezeik krijgen in t ziekenhuis weet, nie of ze het kunnen zien? Er is ook een MRI scan gemaakt van mijn hoofd om te kijken of ik geen Prolactin Tumor had daar zat gelukkig niks. Maakt het wel weer extra vaag waarom die hoge Prolactin?? Aghjaa het word gefixt haha
 
Hallo allemaal ik ben bij een Arts geweest in zoetemeer daar kon ik terrecht binnen 2 weken ipv 3 maanden, en bij de uitslag kwam uit dat volgends hem mijn Prolactin en SHBG veel te hoog waren geworden, en dus ook mijn vrije test omlaag? Oestrogeen was wel in orde Wel vreemd ik heb nog nooit tren of Deca gebruikt omdat ik het niet durf zonder Cabergoline tegen de Prolactin. En aangezien dat heel lastig te krijgen is gebruik ik het liever niet. Ik heb een drug tegen de Prolactin gekregen en mijn TRT is omlaag naar 125MG per week, ik merk al wat verbetering maar nog niet optimaal ik geef het nog wat tijd. Twijfel wel sterk om niet gewoon zelf wat te kopen tegen de SHBG, Proviron bijvoorbeeld, maar wil geen gezeik krijgen in t ziekenhuis weet, nie of ze het kunnen zien? Er is ook een MRI scan gemaakt van mijn hoofd om te kijken of ik geen Prolactin Tumor had daar zat gelukkig niks. Maakt het wel weer extra vaag waarom die hoge Prolactin?? Aghjaa het word gefixt haha
Ik zou niet zelf gaan hobbyen terwijl je al bij een arts in onderzoek/behandeling bent.
 
Back
Naar boven