MuscleMeat

Wellness weekend weg (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Bokito

Monstrous Giant
10 jaar lid
Lid geworden
17 apr 2012
Berichten
11.722
Waardering
15.470
Hi,

Heb via mijn werk een bon gekregen om +/- 1000eu te besteden aan een weekend weg. Zit met mijn vriendin te denken om het gewoon in Nederland te doen, en er een luxe/spa weekend van te maken. Iemand aanraders?
 
Hi,

Heb via mijn werk een bon gekregen om +/- 1000eu te besteden aan een weekend weg. Zit met mijn vriendin te denken om het gewoon in Nederland te doen, en er een luxe/spa weekend van te maken. Iemand aanraders?

Kijk eens of er kastelen zijn die zulke arrangementen hebben. Zijn best wat vette kastelen voor dat budget incluis hoogstaand diner en wellness. Heeft altijd net even wat meer extra dan een gewoon wellness resort vind ik.
 
Airbnb keertje uitproberen een idee? Kun je Spa etc. erbij doen, vrijere locatie keuze, prijs per nacht zo gek als je wil, geld gaat niet naar een bedrijf maar naar een particulier (als je dit een beter gedachte vind).

Anders crystal Palace tijdens bulk en CenterParcs tijdens cut (stervens duur dat plaza) :D
 
Elysium mooiste van NL
 
Anders eventueel spa Bussloo bijvoorbeeld als je zoiets bedoelt.
 
Fort Beemster - Laag Zwaluwhoeve van VakantieVeilingen gehalte en goede faciliteiten. Kamers zijn ook comfortabel en het eten is meer dan goed te noemen. Als je dan toch geld kunt uitgeven, zou ik het zeker daar doen.
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Thermea 2000 Valkenburg. Des te meer verschillende, dan komt ie er nog niet uit :D
 
Back
Naar boven