AndroidHealthClinic

Wendler 5/3/1 Calculator.

Bezoekers in dit topic

gta4jwz

Freaky Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
25 aug 2008
Berichten
6.815
Waardering
227
Lengte
1m77
Massa
88kg
Vetpercentage
15%
Heeft iemand een link waar ik de Wendler 5/3/1 Calculator kan downloaden?
 
http://www.scribd.com/doc/8615840/Jim-Wendler-531-Logbook-Calculator
dan op download klikken, vervolgens kan je .xls, dan moet je enkel je 1rm invullen
Ja heb ik al gedownload maar die klopt helemaal niet, want zet eens alle 1rm's op 100 dan zie je dat de procenten helemaal niet kloppen kijk dit is uit het e-book
2uzs2h5.jpg
 
??
 
Bij wendler ga je niet direct van je 1 rm uit he... Maar van je 531 rm... Mocht je nu denken huh?!? Lees dan het boek opnieuw of anders feef is een voorbeeld :p
 
Of te wel je begint met je 100% van je 1rm. En dan niet je 1rm wat je een half jaar terug als je max gewicht heb gezet, maar wat je NU als 1rm hebt. Dan haal je daar 10% van af en dat is het gewicht waarmee je de eerste cyclus begint te berekenen.
 
Of te wel je begint met je 100% van je 1rm. En dan niet je 1rm wat je een half jaar terug als je max gewicht heb gezet, maar wat je NU als 1rm hebt. Dan haal je daar 10% van af en dat is het gewicht waarmee je de eerste cyclus begint te berekenen.
Wacht. Je zegt tegenovergestelde dingen.

Je begint met ongeveer 90% van je HUIDIGE 1RM.
 
Bij wendler ga je niet direct van je 1 rm uit he... Maar van je 531 rm... Mocht je nu denken huh?!? Lees dan het boek opnieuw of anders feef is een voorbeeld :p

in het boek zegt hij gewoon om 0.9 X je stats te doen.
en dan dat in die tabel te verekenen voor je workout
 
Wacht. Je zegt tegenovergestelde dingen.

Je begint met ongeveer 90% van je HUIDIGE 1RM.

Ik zeg geen tegenovergestelde dingen. Ik zeg precies hetzelfde als jij alleen wat uitgebreider.
 
Back
Naar boven