AndroidHealthClinic

Wendy op weg naar die bikini in 2013

Bezoekers in dit topic

Dat zeg ik toch ook niet? Die eiwitten kan je ook uit andere voeding halen, en ik vertel waarom ik dat beter vind, zeker in de cut.
 
zie nu hoe je het bedoelt;)

Ik haal wel veel uit shakes icm voeding. Ieder zn eigen manier.

Je zou wat meer eitjes kunnen eten en kipfilet bijv. genoeg voorbeelden op het forum.
 
zo, dat is al rap gegaan hahaha.

bedankt voor jullie tips!
@missh, dan kan ik hem dus net zo goed ' front' doen, vind ik ook iets prettiger moet ik zeggen.

@abfab, ik eet er gewoon bij inderdaad, het is een probeersel ik ga eens kijken hoe het over een maand gaat.

@natty succes met je studie ;)

gister heb ik niet getraind, ik moest mijn scheidingspapieren tekenen gisteravond en was daarna behoorlijk moe. Dan zou je zeggen van ga juist, maar ik zat om 21 uur al te suffen op de bank geloof ik haha. Dagje chillen is ook fijn :)
Vanavond ga ik alleen, en ga ik mijn benen/billen trainen, dat wordt weer moeilijk lopen van het weekend hahahaha ;)
Ik plaats eerdaags een begin foto!

---------- Post toegevoegd Wed 19 Dec 2012 om 08:41 ----------

Ik kreeg trouwens de tip van een vriend van mij om te cardio-en op nuchtermaag, dit zou de vetverbranding helpen. Kunnen jullie dat bevestigen?

Ik zou hiervoor om half 6 op moeten staan.... das wel erg vroeg maar heb er erg veel voor over om weer in shape te komen!
 
Elk ander moment van de dag is ook prima. Het gaat uiteindelijk vooral om hoeveel calorieen je verbrandt.

Shakes moet je zelf weten. Maar als je veel honger hebt, weet je waaraan t kan liggen ;)
 
ja honger heb ik inderdaad wel, al denk ik serieus dat het tussen mijn oren zit op het moment :)
 
Dat kan goed, je hebt je eetpatroon verandert en daarnaast zul je minder eten. Went vanzelf en anders kun je nog aanpassen
 
cardio na de KT, verbrand je meer vet;)

en op nuchtere maag hoeft niet (ja in contest prep:p)
 
Gister heerlijk getraind

- 30 minuten fietsen ( bergop naar sportschool)
- leg sled prone 72 kg 3 reps van 12
-Seated leg curl 32 kg 3 reps van 12
- leg extensions 27,5 kg 3 reps van 12
-adductor 22,5 kg 3 reps van 12
- Angled seated calf 18 kg 3 reps van 12
- squat 15 kg 3 reps van 12
- Lunges 10 kg 3 reps van 12

- 20 minuten terug fietsen ( naar huis)

Zoals je ziet kan ik nog niet al te zwaar trainen, voelde daarna wel echt mijn benen whahaha
Gek genoeg voel ik nu niks...?
 
Sinds gisteren, mooi! Dat is iig niet vanaf morgen.

Alles uit shakes is vooral vervelend vanwege de honger. Zou liever wat meer vaste voeding in mn lijf hebben.
Daarnaast levert een shake je alleen eiwit, geen andere vitaminen, mineralen etc. Toch wel handig als je al weinig eet.

mee eens, dit is waarom ik alleen wat BCAA neem tijdens de cut. toch weer wat meer voedsel binnen krijgen als wanneer je 3 shakes neemt.
 
Inmiddels alweer paar dagen verder.
Een paar dagen flink getraind en vannochtend op de weegschaal gestaan!

-1 kg!! jeeej!!

ben benieuwd hoe ik de kerst door ga komen, morgen gaan we uit eten bij de chinees, heeft iemand tips?

Kerstdag 2 wordt er door schoonmoeders gekookt, dus nog geen idee wat het wordt.

Donderdag maar weer flink sporten!
we hebben inmiddels de Whey ook binnen, de smaak valt me zeker niet tegen.

Heb wel een vraag, als jullie uitslapen dan veranderen de voedingstijden, hoe doen jullie dat? Schrappen jullie een voeding of verschuif je alles?
 
Inmiddels alweer paar dagen verder.
Een paar dagen flink getraind en vannochtend op de weegschaal gestaan!

-1 kg!! jeeej!!
gefeliciteerd!

ben benieuwd hoe ik de kerst door ga komen, morgen gaan we uit eten bij de chinees, heeft iemand tips?
tomaten soepje
tjaptjoy of groente wok met /kip/garnalen/vis
blijf zoveel mogelijk weg bij de gefrituurde dingen


Kerstdag 2 wordt er door schoonmoeders gekookt, dus nog geen idee wat het wordt.
eigenlijk hetzelfde.... als je de kans hebt schep zoveel mogelijk groente heb je toch een vol bord, trek je niet de aandacht
doe zo weinig mogelijk sausjes


Donderdag maar weer flink sporten!
we hebben inmiddels de Whey ook binnen, de smaak valt me zeker niet tegen.

Heb wel een vraag, als jullie uitslapen dan veranderen de voedingstijden, hoe doen jullie dat? Schrappen jullie een voeding of verschuif je alles?
schuiven met je voeding tot alles weer past in je dag

oja... als je gaat cheaten (feestmaal) probeer dan vooral te genieten van wat je eet.... geen schuldgevoelens (:p moet je horen wie het zegt :p)
 
- te veel whey (eiwitjes kauwen en niet te veel drinken). Als je wilt afvallen is vast voedsel beter dan vloeibaar (feit)
- als je wilt afvallen beter caseïne dan whey. Je wilt een vol gevoel, geen honger/rammelende maag. whey evt wel na de training
- eiwitshake NOOIT bij je warme hap. daar heb je al eiwitjes in het vlees.
- 150g groente ja?

veel succes!
 
Inmiddels alweer paar dagen verder.
Een paar dagen flink getraind en vannochtend op de weegschaal gestaan!

-1 kg!! jeeej!!

ben benieuwd hoe ik de kerst door ga komen, morgen gaan we uit eten bij de chinees, heeft iemand tips?

Kerstdag 2 wordt er door schoonmoeders gekookt, dus nog geen idee wat het wordt.

Donderdag maar weer flink sporten!
we hebben inmiddels de Whey ook binnen, de smaak valt me zeker niet tegen.

Heb wel een vraag, als jullie uitslapen dan veranderen de voedingstijden, hoe doen jullie dat? Schrappen jullie een voeding of verschuif je alles?
Gewoon lekker eten en ervan genieten. Flink trainen die dag erna. Het gewicht wat je aanzet is voor het overgrote deel vocht.
 
Als ik uitslaap schuif ik,.heel soms schrap ik. Liever niet schrappen.

Geniet van de feestdagen!
 
bedankt voor jullie reacties!

hoezo teveel whey? ik heb begrepen dat je juist eiwit moet binnenkrijgen?
 
klopt.... het moet wel binnen je schema vallen
aant cals en macro verhouding
 
Isolaat of whey zijn eigenlijk de beste eiwitbronnen omdat ze een compleet aminozurenprofiel bevatten. Eiwitten uit vlees zijn ook goed en plantaardige eiwitten minder omdat zij het minst complete profiel bevatten.

Ik kan me voorstellen dat veel shakes niet goed voelt, maar er is niks mis mee.
 
Hey mensen ben ik weer na een radio stilte.
:)
 
Laatst bewerkt:
Nadat ik mezelf een een schop onder mn kont verkocht heeft ( en scaleo niet te vergeten :D) ben ik gewoon weer lekker aan het trainen.

Gistermiddag benen getraint, zal je altijd zien dat de lift in mn flat stuk was en ik vannochtend nog eens 8 trappen op en af mocht hahaha. Heerlijk toch wel die spierpijn haha.

Verassend vind ik wel de cardio progressie ook! Zo kon ik toen ik net begon nog geen half uurtje fietsen om lage weerstand zonder een enorme piek van een hartslag te hebben... en gister had ik de fiets op standje 12 ( interval) staan en dit ook 30 minuten na de KT....... was toch wel trots ;) ( ondanks legday..)

Vanavond alleen maar rondje cardio-en en morgen mijn schouders nog trainen en dan is de trainingsweek weer voorbij.

moet zeggen dat ik de routine wel weer heerlijk vind en het slechte eten bewuster laat staan.. want het is zonde van de training he ;)
 
en zonde van je fysiek;)
 
Back
Naar boven