XXL Nutrition

Wendy op weg naar die bikini in 2013 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

wen1986

Cool Novice
Lid geworden
20 nov 2012
Berichten
54
Waardering
4
Lengte
1m78
Hey dames,

Sinds gister ben ik fanatiek begonnen met fitness.

Ik ben 26 jaar oud en ben door een zware hormoonbehandeling in het ziekenhuis voor een kindje ( helaas zonder resultaat) flink aangekomen.Ik herken mezelf niet meer in de spiegel en dat is niet fijn.
2 weken geleden heb ik de knoop doorgehakt en ben ik aan de gang gegaan met inlezen over van alles.

Ook helpt mijn zittende beroep niet echt mee natuurlijk...
Ik wil in totaal 25/30 kg afvallen maar mijn eerste doel is -10 kg. :D

Samen met hulp van iemand van dit forum heb ik een voedings- en trainingsschema gemaakt en ik hoop door 3 keer in de week te sporten mijn doel te bereiken!
Aan mijn vriend heb ik een hoop steun aangezien hij bij dezelfde sportschool traint en ook bewust bezig is met voeding. Hij wil graag groeien.

Tot op heden heb ik voornamelijk meegetraind met mijn vriend, maar denk dat ik eerdaags mijn eigen schema moet gaan volgen :)
Bijgevoegd mijn voedings- en trainingsschema. Ben benieuwd wat jullie ervan vinden!

Ik zal hier mijn trainingen bijhouden en hoop tips van jullie te krijgen!
 

Bijlagen

  • wendy schema..xls
    220 KB · Weergaven: 161
  • training 2 .xls
    15,5 KB · Weergaven: 140
Laatst bewerkt:
Succes met het behalen van je doelen Wendy.
 
jeej vervelend voor je dat je er niet in geslaagd bent, ben je nu nog in behandeling?
samen met mijn vriendin zitten wij in hetzelfde schuitje, aantal maanden clomid en nu moet ze prikken.. In ieder geval veel succes ermee!
 
@supersized, nee zit er niet meer in gelukkig! ik ben ook begonnen met clomid maar dit sloeg niet aan dus kreeg hoge dosissen puregon en pregnyl mee om te spuiten...
Met als resultaat veel vocht vasthouden en aankomen.

---------- Post toegevoegd Tue 18 Dec 2012 om 10:31 ----------

@d77 thanks!
 
Ik kijk even snel door je schema's en dit valt op:
1. Deadlift zou ik vroeg in de training pakken (heftige oefening maar wel heel goed)
2. Lat pulldown achter is (dacht ik) een hele slechte oefening, kijk hoe die aanvoelt
3. Ik zou beginnen met een shoulder press en daarna meer het losse arm-werk
4. Benendag is netjes, die lunges worden lekker zwaar :cool:

Op hoeveel herhalingen/ setjes wil je gaan zitten per oefening?

Voeding:
1. 3 x per dag whey is wel vaak.
2. Je krijg best veel eiwitten binnen maar het aantal gram vet vind ik te laag

Succes
 
Ik kijk even snel door je schema's en dit valt op:
1. Deadlift zou ik vroeg in de training pakken (heftige oefening maar wel heel goed)
2. Lat pulldown achter is (dacht ik) een hele slechte oefening, kijk hoe die aanvoelt
3. Ik zou beginnen met een shoulder press en daarna meer het losse arm-werk
4. Benendag is netjes, die lunges worden lekker zwaar :cool:

Op hoeveel herhalingen/ setjes wil je gaan zitten per oefening?

Voeding:
1. 3 x per dag whey is wel vaak.
2. Je krijg best veel eiwitten binnen maar het aantal gram vet vind ik te laag

Succes

Als je andersom op het bankje gaat zitten niet. Op doe manier heb je minimale kans op blessures;)
 
thanks voor de tip!
3x whey teveel? Wat is het gevolg van teveel eiwitten binnen krijgen?
 
Dat ze onnodig worden,
succes met je doelen verder.........
 
Veel succes!
 
Nee niet op de manier dat het schadelijk is maar meer dat je beter je eiwitten uit verschillende bronnen kan halen. Bijvoorbeeld tonijn, kwark, zalm, rosbief, biefstuk, mager gehakt enz zijn mooie eiwitbronnen :).

(Schade door eiwitten heb je alleen als je echt veel eiwitten neemt en heel weinig vocht binnen krijgt, daar hoef je niet bang voor te zijn)

Het is trouwens heel goed van je dat je nadenkt over je doelen en hoe je die wilt behalen! Eén van de belangrijkste dingen is kennis dus lees/ vraag veel en het gaat goed komen!
 
Doe ik zeker! Vandaar nu ook mijn log.
 
Nee niet op de manier dat het schadelijk is maar meer dat je beter je eiwitten uit verschillende bronnen kan halen. Bijvoorbeeld tonijn, kwark, zalm, rosbief, biefstuk, mager gehakt enz zijn mooie eiwitbronnen :).

(Schade door eiwitten heb je alleen als je echt veel eiwitten neemt en heel weinig vocht binnen krijgt, daar hoef je niet bang voor te zijn)

Het is trouwens heel goed van je dat je nadenkt over je doelen en hoe je die wilt behalen! Eén van de belangrijkste dingen is kennis dus lees/ vraag veel en het gaat goed komen!


Heb je hier een bewijs van ofzo? Ben wel benieuwd, want heb al op verschillende sites gelezen en gehoord dat het niet uitmaakt van waar je eiwitten komen, of je nu 200 gram eiwitten uit shakes haalt of 200 gram uit voeding.
 
Leuk dat je een log bij gaat houden;) Succes!!
Ik volg:)
 
Heb je hier een bewijs van ofzo? Ben wel benieuwd, want heb al op verschillende sites gelezen en gehoord dat het niet uitmaakt van waar je eiwitten komen, of je nu 200 gram eiwitten uit shakes haalt of 200 gram uit voeding.

Heb net even snel gekeken maar had geen goede bron, ik kom er nog op terug
 
Lat pulldown gewoon goed letten op je techniek, maar dat is bij elke oefening belangrijk. ;)
 
Heb je hier een bewijs van ofzo? Ben wel benieuwd, want heb al op verschillende sites gelezen en gehoord dat het niet uitmaakt van waar je eiwitten komen, of je nu 200 gram eiwitten uit shakes haalt of 200 gram uit voeding.
Allemaal andere opname snelheid;)

En persoonlijk ben ik ook absoluut geen voorstander van een lat pull down in je nek. Je bouwt er toch een spanning mee op in je nek, je kan ook bv het halter tot aan je borst trekken ipv je nek.
 
Allemaal andere opname snelheid;)

Ja is zo, maar imo zal dat niet zoveel schelen en maakt het ook echt helemaal niets uit.

Vind het trouwens niet echt aangenaam om alles uit shakes te halen maar volgens mij puur qua spiermassa gains gaat het niets uit maken.
 
Sinds gisteren, mooi! Dat is iig niet vanaf morgen.

Alles uit shakes is vooral vervelend vanwege de honger. Zou liever wat meer vaste voeding in mn lijf hebben.
Daarnaast levert een shake je alleen eiwit, geen andere vitaminen, mineralen etc. Toch wel handig als je al weinig eet.
 
Vaste voeding altijd boven vloeibaar;)

Succes
 
Sinds gisteren, mooi! Dat is iig niet vanaf morgen.

Alles uit shakes is vooral vervelend vanwege de honger. Zou liever wat meer vaste voeding in mn lijf hebben.
Daarnaast levert een shake je alleen eiwit, geen andere vitaminen, mineralen etc. Toch wel handig als je al weinig eet.

Volgens mij eet ze er wel bij;) shake voor eiwitten aanvullen.
 
Back
Naar boven