XXL Nutrition

wengstertje logje DBB contest

Bezoekers in dit topic

wederom weer energieloos vandaag... ga zo wel gewoon me upperbody pakken.

stay motivated


2r568sz.jpg
 
training gister superset training zowat rust tussen de series was 30 sec en rust tussen oefening was 1 min en zweten als een rund. Morgen foto's hoow hoow.

incline dumbellpress (heel langzaam uitgevoerd)
10x28
10x28
10x28

dumbell press(heel langzaam uitgevoerd
10x34
10x34
10x34

dumbell schouder press
10x18
10x18
10x18

cable pull down (2 kabels)
10x60(handen tot schouders) dropset 10x30 (soort fly beweging)
10x60 ""
10x60 ""


morgen dus een pomptraining en daarna gelijk foto's schieten stuur de foto's zondag avond op aangezien de drukke planning tot dinsdag hoop ik dat ik die collage kan maken en het verhaaltje kan typen :P
 
foto's geschoten... had iets droger willen staan maarja eerste cut en kan nog veel leren opsturen en een verhaaltje verzinnen xD jeeej
 
en opgestuurd
 
foto's geschoten... had iets droger willen staan maarja eerste cut en kan nog veel leren opsturen en een verhaaltje verzinnen xD jeeej
Kerel! Je staat droog zat volgens mij! Al helemaal voor een eerste cut! Als ik je avatar zo zie heb je ook nog gewoon wat mooie massa op je frame zitten! Gewoon er voor gaan om volgend jaar weer verbeterd te zijn:thumbs:

en opgestuurd
Ben benieuwd man!

Krijgen we in je log nog een sneak peak? Of laat je het wachten tot volgende week donderdag?
 
Kerel! Je staat droog zat volgens mij! Al helemaal voor een eerste cut! Als ik je avatar zo zie heb je ook nog gewoon wat mooie massa op je frame zitten! Gewoon er voor gaan om volgend jaar weer verbeterd te zijn:thumbs:




Ben benieuwd man!

Krijgen we in je log nog een sneak peak? Of laat je het wachten tot volgende week donderdag?

thnx man :) maarja je zal nooit altijd tevreden kunnen zijn he en dat motiveert je juist weer, om het volgende keer toch weer beter te doen of er beter bijstaan :)

mwa okee 1 fototje dan maar deze heb ik niet in me collage zitten. :)

1zqzwbq.jpg
 
Mooi lean bro.
Nu paar kilo erop plakken :D
 
Netjes gozer! Mooi droog en toch nog goed rond!

Vind je cut meer dan geslaagd!:thumbs:
 
[Link niet meer beschikbaar]

stemmen mag :) hoop dat ik in de top 10 blijf. wat een beren zitter er toch bij haha
 
Back
Naar boven