- Waardering
- 15.708
Goeie shape hoor, wat weeg je nog?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Volg het forum via Google Nieuws
Goeie shape hoor, wat weeg je nog?
Thnx man, 95,5 weeg ik momenteel. Blijf een beetje hangen kwa gewicht maar word wel,leaner
Goed teken . Maak je eigenlijk wel eens gebruik van rest-pauze sets of dropsets in je trainingen? Of puur straight sets?Thnx man, 95,5 weeg ik momenteel. Blijf een beetje hangen kwa gewicht maar word wel,leaner
Rest pauze set heb ik 2 keer in mijn schema en toevallig in dezelfde training.Goed teken . Maak je eigenlijk wel eens gebruik van rest-pauze sets of dropsets in je trainingen? Of puur straight sets?
ja 10 Iu LantusNog steeds veel kcal
Zet je eigenlijk nog slin nu in je cut?
Oke duidelijk! En neem je lantus year round ook in de bulk? Merk je er fysiek nog iets van buiten dat het (aannemelijk) helpt voor je pancreas? Volheid?
Oke duidelijk! En neem je lantus year round ook in de bulk? Merk je er fysiek nog iets van buiten dat het (aannemelijk) helpt voor je pancreas? Volheid?
In de bulk dan ook pre- en/of post slin neem ik aan. Zie verder niet echt iets terug over je dieet maar ik neem aan dat je dan ook trace fats eet als je lantus ED zet?
En merk je nog wat qua volheid nu je die lantus gebruikt in je cut? Evt tov voorgaande cuts? Of is dat moeilijk te zeggen.Ja in offseasen is de lantus hoger geweest rond 20, maar als ik nu op 20 zal zitten heb ik hypo na hypo haha.
Slin gaat er nu pas uit omdat voeding lager gaat.
ik zette nog 5 pre en 5 post workout. Offseason was dit 7 pre en 8 post dacht ik
ook geen vetten pre en post workout meals
Vetten zijn idd vrij laag alleen op rustdagen wat hoger door de zalm.
Gemixt had ik nergens last van of soms minimaal.Die primo 200mg/ml is dat vd chineez en ervaar je niks anders qua injecteren/pip dan 100mg/ml?
moeilijk te zeggen, voel me momenteel al niet super vol wat natuurlijk bullshit is. maar als je op ruim 6k heb gezeten en 15 kilo meer heb gewogen voel je je erna gewoon minder vol en klein haha.En merk je nog wat qua volheid nu je die lantus gebruikt in je cut? Evt tov voorgaande cuts? Of is dat moeilijk te zeggen.
Flinke progressie gemaakt in die tijd!
Verdomme wat een beest ben je ook.Voeding momenteel
Training day
Meal 1
100g raspberries
50g whey iso
100g baby rice
20 dark chocolate
Meal 2
100g rice
100g pineapple
200g chicken
100g veggies
Meal 3 Pre workout
175g low fat steak 150g jasmine rice 50g veggies
100g banana
100g pineapple
Intra
40g sustain ( cyclic dextrin )
25g mps max
5g creatine
5 glutamine
Meal 4 post workout
150g cream of rice
50g whey isolate
100g bluberries
Meal 5
100g veggies 100g pineapple
100g rice
200g chicken
Meal 6 pre bed
100g rice
150g raspberries
225g low fat beef 100g veggies
Verdomme wat een beest ben je ook.
Ben je tevreden of kijk je nog kritisch naar punten die alleen jij ziet?
Man man man echt respect hoor!
Heel goed natuurlijk, maar klein minpuntje: in rear dubbel biceps blijft de rechterarm wat achter.
Links doe ik met zware halters en rechts met cablesHeel goed natuurlijk, maar klein minpuntje: in rear dubbel biceps blijft de rechterarm wat achter.