AndroidHealthClinic

WENGSTERTJES road to the DUTCH NATIONALS after JBC and OR (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Hoorde al dat er meerdere mensen niet eens waren met hun plaatsing. Onderanderen ook in de MAP klasse.

Dat is het kutte van jurysport

Succes de komende maanden en geniet van het eten drinken en de komende festivals.
 
Laatst bewerkt:
Heb nog niet veel pics gezien maar jij stond er zeker goed bij qua hardheid man!
Mag je trots op zijn.
Lekker genieten nu.
Zien we je wel weer op NK met 10 kilo erbij :cool:

10 kg weeg ik 1.5 kg te zwaar haha mag 83 kg wegen en woog op de ochtend van me wedstrijd 74.5 dag voor me wedstrijd 74

Maar wie weet ga nu lekker zalm met pasta koken en vanmiddag fullbody pakken dan 2 XL burgers erin knallen met paar vrienden bij Hamburg op de witter de withstraat nomnomnom
 
Hoorde al dat er meerdere mensen die eens waren met hun plaatsing. Onderanderen ook in de MAP klasse.

Dat is het kutte van jurysport

Succes de komende maanden en geniet van het eten drinken en de komende festivals.

Ja klopt blijft een jurysport ga nog wel ff een mail sturen naar de bond vragen wat ik kan verbeteren enzo. Volgens mij heb je daar recht op.
 
10 kg weeg ik 1.5 kg te zwaar haha mag 83 kg wegen en woog op de ochtend van me wedstrijd 74.5 dag voor me wedstrijd 74

Maar wie weet ga nu lekker zalm met pasta koken en vanmiddag fullbody pakken dan 2 XL burgers erin knallen met paar vrienden bij Hamburg op de witter de withstraat nomnomnom

2 maar?
 
Zijn niet de kleinste burgers niet met MC Donald's maestro burgers te vergelijken zeg maar

Heb net ook gewoon pasta met zalm op morgen naar werk ook pasta met rundvlees geprept en zo alweer naar de gym moet niet te gek doen wil wel beetje shape behouden
 
Zijn niet de kleinste burgers niet met MC Donald's maestro burgers te vergelijken zeg maar

Heb net ook gewoon pasta met zalm op morgen naar werk ook pasta met rundvlees geprept en zo alweer naar de gym moet niet te gek doen wil wel beetje shape behouden

Wel even foto's van die burgers posten aub! :p
 
Nette prestatie bro!! Laat die burgers je smaken. ;)
Ik hoop voor je dat je de bulk nog een beetje uit kan stellen tot September :P
 
Goede shape kerel! Geniet even van een paar lekkere maaltijden.
 
Wel even foto's van die burgers posten aub! :p

En alle 2 op plus een paar wedges en daarna nog een klein ijsje met 4 bolletjes en een beetje slagroom ghehe
Snapchat-3765403879192186164.jpg
Snapchat-8571581094710782010.jpg
 
Nette prestatie bro!! Laat die burgers je smaken. ;)
Ik hoop voor je dat je de bulk nog een beetje uit kan stellen tot September :P

Burgers waren heerlijk vanaf morgen weer clean haha want werk begint weer weekenden worden alleen moeilijker om me in te houden.

Goede shape kerel! Geniet even van een paar lekkere maaltijden.

Haha ik geniet altijd van me maaltijden kan alleen wat gevarieerder eten nu. Morgen lekker pasta met rundvlees mee naar werk en morgen avond aardappel met stoofvlees whoehoe wel afgewogen
 
heb je nog een mailtje naar bond gestuurd en reactie?
 
Jezus wat ziet dat er goed uit! Waar was dit?

20160425_191525.jpg en zo heet die tent ook je kan er niet reserveren uurtje of 6 kan je zo zitten uurtje of 7 word wachten aan de bar

heb je nog een mailtje naar bond gestuurd en reactie?

Jazeker moet ff foto's sturen. Maar wacht nog ff foto's af van de line up zodat hij jet kan zeggen

20160425_191525.jpg
 
Nu lekker genieten van me leven misschien als er animo is een nieuwe blog starten wat over me gewone trainingen gaat en bulk/onderhoud/cut gebeuren.

Indeed, geniet ervan! Knap gedaan, keep it up! Wij volgen je wel digitaal ;) Een blog zal ook zeker gevolgd worden, net zoals je snapchat ;)
 
Mijn klasse


 
Gaaf man, hoop zelf ook nog ooit eens op een nk te staan,
Eerst maar eens B klasse wedstrijd pakken.
 
ik heb even nagevraagd bij de hoofd jury wat mijn verbeterpunten zijn en dit kreeg ik terug.


Hoi Wesley,
ik heb het heel goed kunnen zien en geloof me, dit was beter dan 100 foto's.
Ik zie een paar dingen die jij moet verbeteren eigenlijk 3x punten die heel belangrijk zijn.
1) Lats!!! In de Classic BB V-shape is de nummer 1 punt. En lats maak dat V-shape met de hulp van mooie bolle schouders. Zo die twee spier groepen moet echt verbeterd worden.

2) Posing, als je lats spread pose doet heb jij de nijging om de schouder naar benden te treken.
En als jij dat doet, het maak jouw lats nog kleiner en ook de schouders worden minder breed. Heel veel oefenen voor de spiegel. Voor 10/15 elke dag na het trainen t/m jouw volgende wedstrijd.

3) In de Classic BB is de benen niet zo belangrijk als BB, maar als er verschil is met de anderen, maak het toch een verschil in jouw plaatsing.

Voor de rest heb ik niks meer kunnen zien, tenminste van het filmpje.
Poseren is heel belangrijk in een wedstrijd en je moet het hard aanpakken.
Ik hoop dat ik heb je kunnen helpen met mijn feedback. Ik probeer altijd zo eerlijk mogelijk te zijn met de atleten omdat zonder jullie bestaat de sport niet.
En ook sorry voor mijn Nederlandse taal, ik woon maar 7 jaar in NL en Nederlands is niet de makkelijkste taal van de wereld.



schouders en posing ben ik het 100% mee eens net als de massa in me benen (definitie was er namelijk wel vond ik tenminste) maar Lats???
 
ik heb even nagevraagd bij de hoofd jury wat mijn verbeterpunten zijn en dit kreeg ik terug.


Hoi Wesley,
ik heb het heel goed kunnen zien en geloof me, dit was beter dan 100 foto's.
Ik zie een paar dingen die jij moet verbeteren eigenlijk 3x punten die heel belangrijk zijn.
1) Lats!!! In de Classic BB V-shape is de nummer 1 punt. En lats maak dat V-shape met de hulp van mooie bolle schouders. Zo die twee spier groepen moet echt verbeterd worden.

2) Posing, als je lats spread pose doet heb jij de nijging om de schouder naar benden te treken.
En als jij dat doet, het maak jouw lats nog kleiner en ook de schouders worden minder breed. Heel veel oefenen voor de spiegel. Voor 10/15 elke dag na het trainen t/m jouw volgende wedstrijd.

3) In de Classic BB is de benen niet zo belangrijk als BB, maar als er verschil is met de anderen, maak het toch een verschil in jouw plaatsing.

Voor de rest heb ik niks meer kunnen zien, tenminste van het filmpje.
Poseren is heel belangrijk in een wedstrijd en je moet het hard aanpakken.
Ik hoop dat ik heb je kunnen helpen met mijn feedback. Ik probeer altijd zo eerlijk mogelijk te zijn met de atleten omdat zonder jullie bestaat de sport niet.
En ook sorry voor mijn Nederlandse taal, ik woon maar 7 jaar in NL en Nederlands is niet de makkelijkste taal van de wereld.



schouders en posing ben ik het 100% mee eens net als de massa in me benen (definitie was er namelijk wel vond ik tenminste) maar Lats???
Hij vond voornamelijk je lat spread niet zo mooi/goed lijkt het.
Blijft natuurlijk allemaal voor een groot deel subjectief.
 
Back
Naar boven