XXL Nutrition

WENGSTERTJES road...

Bezoekers in dit topic

Leuk te lezen dat je weer gaat loggen man,ik volg je.shape was al goed maar nu helemaal:flexbiceps:

Bedankt man. En ga me best doen alles zoveel mogelijk te loggen.
 
Training gister ging blugh maar vandaar ging de legday wel lekker.

Ik knal alles in een uurtje en daarna nog 40 min cardio dus weinig rust veel supersets/dropsets etc etc.

Leg extensions
4x12xsingle leg superset 2 benen leg extension en daar achteraan 12x sissy squat.

Hack squat supersets met walking lunges
HS 15x40 12x60 10x70 10x70
WL 3x20x20kg 20x30kg

Lying legcurl supersets met Stifted legs deadlift
2x12x50 12x60
2x12x50 dropset 10x36 sldl 10x60

Lying smith press
12x50 per been dan 2benig tenen naar buiten 12x 4 sets totaal

Inner en outer thights
3x20 beide supersets alles achter elkaar

20x60kg squat

Cardio
 
Succes met de wedstrijd!
 
Succes met de wedstrijd!

Wel liken maar niet bedanken haha dus bij deze bedankt :P


Net schouders en armen getraind en geen idee waar ik de energie vandaan haal opeens maar was niet eens verrot en training ging wel lekker.

Achterkant schouders
Cable cross flys superset met skull crushes met cable en touw (geen idee of ze echt zo heten haha)
5xveeel

Lying cable side raises superset met dumbell side raises
4x12x13.5 4x10-12x4kg

Cable shoulder press superset met cable side raises
2x12x32 2x10-12x9kg
1x10x36 1x12x9kg
12x32kg 10x9 dropset tot failure

Armen

Dips supers set met preacher curls
4x12 beide gewicht idunno

Incline dumbell curls superset incline behind de neck kickbacks ofzo
4x12x10 (knijpen en voledig strekken dikke wesley vissers focus)

Standing cable double biceps supersets met tricep pull down single arm
4x12x beide

Op dat moment armen en schouders helemaal vol van de pomp daarna cardio pomp weg en niet zo verrot als voor de cardio...


Had nu eogenlijk een bday maar geen zin in drukte dus ben gestrand op de bank :P

Morgen weer training geven 2x25 min fietsen (heen en terugweg) dan borst en rug pompen en cardio en kijken hoe ik erbij staat of ik een kleine refeed gaat houden.
 
Succes man, ik volg je hier ook.
 
Training van gister. Was weer lekker druk dus kon niet helemaal lekker alles pakken hoe ik normaal doe...

Rug en borst supersets

Incline bench superset met dumbell row
IB 3x12x80 dbr 10x50kg
IB 10x90 dropsets 10x60 dbr 10x50

Dumbell press superset cable cross pull down
DBP 4x10x40 CCPD 10x63.5

Pecdeck superset met machine row (onderhandse grip)
PD 4xtot te pijn om reps te maken(focus op squeeze en dan kleine rep bij dat punt maken en dan helemaal opstretchen MR 10x65

Incline dumbell fly superset met cable row (van voor gebogen tot rechtop 90 graden en squeeze)
IDF 4x15x14 CR10x65

Dumbell pull over
4x12x30

45 min cardio.

Net ff benen foto gemaakt dacht dat ik iets verder stond want je ziet wel al dwarsstreppen als ik hem doorspan maar wil nog wat meer definitie met de "relaxed" pose.


Cardio gaan we dus verhogen naar 45 min
 
Legday vandaag gehad was lekker rustig door het weer en het voetbal van vandaag.


Squat
Paar warm up setjes
3x12x100 (spelend met halve reps beneden paar sec hold etc) superset met sissysquat tot failure
10x120 goede diepe langzame reps
20x60 eerste tien laag tot 3 kwart omhoog daarna 10 langzame hele.

Legpress plate loaded
3x20x100 voeten zo wijd en laag magelijk tenen naar buiten.

Legpress plate loaded deel 2
Voeten wijd helemaal boven duwen vanuit hak (hams)
15x 20x calves 15x voeten boven dat 3x

Standing single leg leg curl superset met kickbacks voor je hams booty
4x12 4x12

Single leg leg extension 1 rep dan 1 rep 2 sec hold
3x12x per been

2 benig leg extension
1 min langzaam reps maken (TUT)

Inner en outer tights

3x20x beide

Walking lunges
4x20x20kg

45 min cardio


Stiekem toch even gewogen en zag tot mijn verbazing dat ik toch nog 81.3kg weeg terwijl ik weel leaner lijk dan paar weken terug en toch rond hetzelfde gewicht nog zit.

Maarja cardio dus iets omhoog deze week zal mooi zijn dat ik straks 80-81 kg on stage ben ben nu aardig plat en leeg namelijk aangezien ik lang geen grote cheat of refeed op heb ook.

Morgen schouders en armen maar zal wel weer rete deuk zijn dus word weer improviseren...
 
Vanwaar de keuze om cardio te uppen ipv voeding naar beneden?

Wat voor cardio doe je? Gewoon steady state 130 hartslagen per minuut ofzo?
 
Hoeveel mag je wegen met jou lengte?
 
45 min cardio

Stiekem toch even gewogen en zag tot mijn verbazing dat ik toch nog 81.3kg weeg terwijl ik weel leaner lijk dan paar weken terug en toch rond hetzelfde gewicht nog zit.
Wow! Er is echt veel al af t.o.v. je bulk toen! Volgens je stats woog je 96(!!) kg...en nu weer rond de 80..:o

Ga je weer helling cardio doen trouwens?
 
Wow! Er is echt veel al af t.o.v. je bulk toen! Volgens je stats woog je 96(!!) kg...en nu weer rond de 80..:o

Ga je weer helling cardio doen trouwens?

ik begon mijn cut op 90 kg en denk dat ik rond de 15% stond toen. eerste 6 kg was vocht want vocht was niet normaal denk dat me kop alleen al 4 kg zwaarder woog.

ja doe altijd helling loop zo beetje kont en calve gains te maken :P
 
Vanwaar de keuze om cardio te uppen ipv voeding naar beneden?

Wat voor cardio doe je? Gewoon steady state 130 hartslagen per minuut ofzo?

ik hou van eten. keuze snel gemaakt en steady lopen 15% 6km/h let niet op hartslag.

Hoeveel mag je wegen met jou lengte?

83/84 net aan hoe ze me meten 1.77 of 1.78 vorig jaar op NK woog ik 76.5 in de ochtend
 
ik hou van eten. keuze snel gemaakt en steady lopen 15% 6km/h let niet op hartslag.



83/84 net aan hoe ze me meten 1.77 of 1.78 vorig jaar op NK woog ik 76.5 in de ochtend

Oh dus nog ruimte voor massa :D
 
Oh dus nog ruimte voor massa :D

jazeker daarom zal een komende wedstrijd wel weer met injects gaan en waarschijnlijk ook onder begeleiding weer. geen idee in welke tijdsperiode dit nog gaat gebeuren hoor en of het dan al meteen me eerst volgende wedstrijd zal zijn...

we zien wel hoe alles loopt wil toch echt wel eerst een eigen huis gaan kopen na deze wedstrijden. (NK/GP)
 
je bent nu je eigen coach?
 
wat was het een klote dag vandaag kwa trainen zeg helemaal leeg kwam pas op gang bij de 1na laatste oefeningen. maar de pomp was wel ziek. slechtste training kwa energie sinds minimaal een jaar. maar heb hem afgemaakt dus mindset zit wel prima.


Achterkant schouders

Cable cross flys superset met skull crushes met cable en touw (geen idee of ze echt zo heten haha)
5xveeel

Lying cable side raises superset met dumbell side raises
4x12x13.5 4x10-12x4kg

Cable shoulder press superset met cable side raises
2x12x32 2x10-12x9kg
1x10x36 1x12x9kg
12x32kg 10x9 dropset tot failure

preacher curls dumbell overhead voor triceps
4x12-15x30 beide

dips superset met concentration curls armen hangend
4x20x100 12x14
2x15x130 2x12x14
10x160 dropset 12x100 12x14

Cable tricep push down cable rope curls
4x12xgewicht?

cable single arm push downs en curls om armen helemaal vol maar ook leeg te trekken.

2 sets tot faillure

vandaag dus rustdag dus dat scheelt me pre en post meal en dan me grootte maaltijd met 100gr rijst :'( dat word sla met kipfilet...
 
De kipfilet met groente leef. Suckz:(
 
Back
Naar boven