XXL Nutrition

WENGSTERTJES road...

Bezoekers in dit topic

Succes nog even man! Ben echt benieuwd naar het eindresultaat!
 
Succes man ff doorknallen wel zonden dat gp weg valt dan ja
 
Hij is 5e geworden met een grotere shape dan zijn vorige wedstrijd.
 
Ben helaas maar zeer zeker terecht 5e geworden.
Helaas is het depleten en laden niet goed gegaan hield veel vocht vast op de dag van de wedstrijd.
Ik had gewoon me dieet door moeten trekken tot vrijdag en dan zaterdag wat meer eten en was denk stuk harder. Achjah leer momentje weer. Denk de volgende wedstrijd wel weer een coach te nemen.

Ingewogen op 80.5 kg dus wel plus 4kg maarja kwa grootte wel tevreden kwa shape dus niet. Maar van vallen leer je opstaan. Dus ga zeker nog een keer een wedstrijd pakken maar wanneer dit is geen idee.

FB_IMG_1493063104266.jpg
 
Op wat voor manier is het mis gegaan dan als ik mag vragen? Te veel geladen, te weinig, verkeerd en zo ja hoe verkeerd op wat voor manier?
 
Respect bro.

Wel balen dat je niet tevreden bent. Volgende keer beter :)
 
Toch knap dat je het zelf geprobeerd hebt..en zeker geen slecht resultaat!
 
Op wat voor manier is het mis gegaan dan als ik mag vragen? Te veel geladen, te weinig, verkeerd en zo ja hoe verkeerd op wat voor manier?

ik stond 1 week out vol en hard met strepen overal stond kwa vetpercentage gelijk aan me shape van vorig jaar, maar werd daar 6e en wilde nu omdat ik het zelf deed een keer doen zoals ik gelezen heb 3 deplete dagen veel drinken veel zout. toen carbs langzaam geupt en zout en water geminderd. ik ga volgende keer niet laden en niet depleten.

18009998_10212907430628670_3717655906076206504_n.jpg



Respect bro.

Wel balen dat je niet tevreden bent. Volgende keer beter :)

Toch knap dat je het zelf geprobeerd hebt..en zeker geen slecht resultaat!


thnx ja ga nu er ff een tijdje uit denk ik ff geen wedstrijden meer. Als ik een stabieler leven heb ga ik pas weer kijken . kwa massa was ik overigens wel tevreden en alles was ook goed in verhouding. ik heb ook pas 3 foto's terug gezien dus even wachten of het echt zo'n drama was :P
 
Na een paar jaar afwezig te zijn geweest hier, toch maar weer eens buurten.

Ik heb afgelopen zondag weer met mijn coach gezeten voor wedstrijd plannen.

Voorjaar 2022 of najaar 2022.
Bedoeling is om een echt verbeterde ik neer te zetten.

In december had ik mij voorgenomen eind dit jaar een wedstrijd te pakken, maarja corona en een halfjaar geen gyms gooide roet in het eten.

Momenteel zit ik rond de 2800 kcals met op benen dagen rond de 3000.

Schema en echte planning moet ik nog krijgen van mijn coach.

Huidige shape
 
Laatst bewerkt:
Welkom terug! Zit je nog bij Jeffrey Suijkerbuik?
 
Welkom terug! Zit je nog bij Jeffrey Suijkerbuik?

Jazeker, hij heeft me altijd goed het podium op gekregen, dus zie geen reden om een andere coach te nemen.
(ik neem alleen een coach in aanloop naar een wedstrijd, dus afgelopen 2,5 jaar heb ik geen coach gehad)
 
In, weinig kcal wel of ben je niet echt aan het bouwen?
 
In, weinig kcal wel of ben je niet echt aan het bouwen?
Nee ben momenteel aan het cutten, sinds de gyms gesloten zijn. Ik ga weer bouwen als ik het schema van mijn coach heb.
Hopelijk een kleine rebound effect creëren. Eveneens een mooie shape om te beginnen met bouwen dat het niet meteen te vet word ook.
 
Ik doe btw Push Pull Legs. (eigenlijk legs push pull maarja) Log alleen mijn werksets welke ik doe tot failure

training van woensdag
Incline squat (machine voeten naast elkaar en laag geplaatst focus quads) 170 plate loaded 14 reps, 150 12 reps
pandelum press 14x 200 plate loaded 12x200
Belt squat 2x13x 400 1x15x400
lying legcurl 4x15x 36 +2,5kg schijfje)
ab en ad dominal 3x20x 75
seated calves 15x40 15x40 13 x40 (dropset erachter aan)

training gister
Hammerstrength press 6,5x 150 plate loaded 5x 150 3x 150 2x8x 130 (dropset)
Incline dumbell press 9x40 10 x 40 8x 40 (dropset 6x30 12x20 kg)
fly machine (incline) 2x 12x17,5 8x (dropset)
shoulder side dek 3x10x 12,5 plate loaded 8x (dropset per 2,5)
tricep reversed grip vs narrow push down vs overhead extension kabel (3x15x34 vs 3x15x34 3x12x27)


vanavond pull
T- Bar
row machine (plate loaded
cable row
pull down
pull down wide
pull down between normal en narrow
pull down narow
single arm pull down
scotch curl
scotch curl with rope
 
8 rugoefeningen in een pull workout die je 2x per week doet(?) lijkt me nogal overkill?
 
8 rugoefeningen in een pull workout die je 2x per week doet(?) lijkt me nogal overkill?
Ik doe eigenlijk 4 oefeningen. (doe dit al een een hele poos en maak gewoon progressie kwa kracht en massa. Doe ook niet 80 setjes per oefeningen)
die lat pull downs zijn elke set een andere grip. dus zie ik als 1 oefening en dan 5 sets.

zolang je progressie blijft pakken is het geen overkill lijkt mij
 
Oke oke.

Overkill misschien niet maar wellicht dat je met minder volume een stuk meer progressie maakt(zeker omdat je alles tot failure traint).
 
Back
Naar boven