MuscleMeat

WENGSTERTJES road... (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Waarom ga je om 0800 uur al trainen dan ?
Het moet wel iets speciaals zijn :thumb:
 
echt petje af hoor voor je fysiek :D goed bezig!
 
Succes met de push-fase bro :flexing: Nog specifieke punten waar je op gaat richten, of gewoon overall mass?
 
1-07-2022 2 weken in mijn pushfase gewicht is wat gedropt. Gister had ik opeens een piek van 92,3 kg dat betekende +10kg tov stage weight. Dat vond ik toch wel wat te snel gaan dus ben wel enigszins blij dat deze weer gedropt is onder de 92 kg.

Ik ga de voeding wel ietsje verhogen. Met 100 kcal. Wat me op 4100kcal brengt.

Begin steeds voller te worden en volgens mij ook wel op de juiste plaats waar ik de focus op heb liggen.

Vooral de side poses ben ik blij mee.
Latspread blijft een kut pose... maar gelukkig hoeft deze niet met classic physique 😅🤷🏽‍♂️

Trainingen gaan lekker ben nu sinds gisteren met elke oefeningen vooruit gegaan. Dus weg gaan lekker door goe we nu bezig zijn 💪🏽😤🔥
2022-07-01_08.49.06.jpg
2022-07-01_08.51.35.jpg
2022-07-01_08.49.44.jpg
2022-07-01_08.53.26.jpg
 
1-07-2022 2 weken in mijn pushfase gewicht is wat gedropt. Gister had ik opeens een piek van 92,3 kg dat betekende +10kg tov stage weight. Dat vond ik toch wel wat te snel gaan dus ben wel enigszins blij dat deze weer gedropt is onder de 92 kg.

Ik ga de voeding wel ietsje verhogen. Met 100 kcal. Wat me op 4100kcal brengt.

Begin steeds voller te worden en volgens mij ook wel op de juiste plaats waar ik de focus op heb liggen.

Vooral de side poses ben ik blij mee.
Latspread blijft een kut pose... maar gelukkig hoeft deze niet met classic physique 😅🤷🏽‍♂️

Trainingen gaan lekker ben nu sinds gisteren met elke oefeningen vooruit gegaan. Dus weg gaan lekker door goe we nu bezig zijn 💪🏽😤🔥
Bekijk bijlage 560964Bekijk bijlage 560965Bekijk bijlage 560966Bekijk bijlage 560967
Lekker bezig man .

Merk je iets op je trainingen van die massage van laatst?
 
Bedoel je met ' elke oefening ' vooruit, nu zwaarder dan voor de cut ?
 
Lekker bezig man .

Merk je iets op je trainingen van die massage van laatst?
neuh niet echt. maar met trainen had ik er ook geen last van.
Mer dat jhet scheef aanvoelde als ik bijvoorbeeld op de fiets zat ofzo of moest verliggen.

Dat is wel minder.
Al moet ik zeggen dat links vandaar weer wat minder voelt. maarja we gaan het zo mee maken met trainen anders weer even een afspraak maken.
 
Bedoel je met ' elke oefening ' vooruit, nu zwaarder dan voor de cut ?
nee, want ik train nu anders dan dat ik deed. Dus moeilijk te vergelijken
 
8-7-2022 2 maanden post competition en 2 maanden pre @npcworldwidemexico nee grapje gewoon vakantie in Mexico. Maar zit er nu precies mooi tussen in.
Week 3 van de pushfase achter de rug.

Vandaag voor het eerst weer onder de 92 kilo gedoken... elke vrijdag het lichtste van heel de week. Week gemiddelde was wel 300 gram meer dan vorige week dus dat is mooi.

Maar aangezien gewicht weer wat dropt nu gaan we maar weer verhogen met 100 kcal. (Waarom maar 100 kcal? Omdat ik zondag een ayce heb gepland, laatste tot de vakantie tho)

Trainingen gaan lekker kracht wordt nog steeds meer. Wel een beetje last van mijn rechterschouder... dus moet dat even aankijken hoe dat gaat.

Nog 9 weken gas erop 💪🏽🔥
2022-07-08_10.17.24.jpg
2022-07-08_10.18.26.jpg
2022-07-08_10.19.16.jpg
2022-07-08_10.19.58.jpg
 
Wat zet je nu?
 
Mijn dochtertje; Pap waarom kijk je naar die blote man, Hij is nog niet zo dik als jij hè ?
Nee, zijn billen zijn droger dan van papa :D
haha ik zie dat maar als een compliment denk ik :P
geen idee hoe jouw fysiek er verder uitziet natuurlijk
Wat zet je nu?
750 sust 300 deca
dus meer dan Jay dus misschien wordt ik wel groter nu dan hij was/is
 
Meer dan Bumstead, dan doe je toch iets goed mis hoor!



:trollface:
 
Hey dikkie❤️, hoe ging het gister ?
 
Laatst bewerkt:
haha ik zie dat maar als een compliment denk ik :P
geen idee hoe jouw fysiek er verder uitziet natuurlijk

750 sust 300 deca
dus meer dan Jay dus misschien wordt ik wel groter nu dan hij was/is
Dat uiterlijk houden sommigen hier zorgvuldig verborgen.
 
Hey dikkie❤️, hoe ging het gister ?
Ja was wel lachen. Stond bij de ingang waar je normaal tickets of entree moet betalen.
Heb daar anderhalf uur gestaan. Als er een groepje binnen kwam moest ik een paar poses maken.

 
Back
Naar boven