Fitness Seller

WENGSTERTJES road... (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Waarom bashed iedereen elkaar als iemand eerlijk zijn gebruik opbiecht.
Direct weer vergelijk met andere maar we vergeten de rest van de stack, groei hormoon, insuline, peds om te versnellen etc.
Ik kijk altijd naar fysieken die me aanspreken en die van Wengster spreekt me aan, gewoon een mooie verdeling van massa overal.
Nouja dat is mijn gedachten dan.
 
Waarom bashed iedereen elkaar als iemand eerlijk zijn gebruik opbiecht.
Direct weer vergelijk met andere maar we vergeten de rest van de stack, groei hormoon, insuline, peds om te versnellen etc.
Ik kijk altijd naar fysieken die me aanspreken en die van Wengster spreekt me aan, gewoon een mooie verdeling van massa overal.
Nouja dat is mijn gedachten dan.
Volgens mij zit je in verkeerde topic ?
 
Waarom bashed iedereen elkaar als iemand eerlijk zijn gebruik opbiecht.
Direct weer vergelijk met andere maar we vergeten de rest van de stack, groei hormoon, insuline, peds om te versnellen etc.
Ik kijk altijd naar fysieken die me aanspreken en die van Wengster spreekt me aan, gewoon een mooie verdeling van massa overal.
Nouja dat is mijn gedachten dan.
Ik denk dat Mucci niet serieus was. Haha
Maar thnx voor het compliment
Volgens mij zit je in verkeerde topic ?
Nee op de vorige pagina ging het over Chris Bumstead zijn stack. Denk dat hij daarop doelde
 
Ik denk dat Mucci niet serieus was. Haha
Maar thnx voor het compliment

Nee op de vorige pagina ging het over Chris Bumstead zijn stack. Denk dat hij daarop doelde
Oh, dat nam ik niet eens serieus. Denk ook niet dat het ‘hatelijk’ bedoeld was, maar ouwehoeren.
 
Nou kom maar op met die vakantiefoto's. :D
 
Nou kom maar op met die vakantiefoto's. :D
Doe wel post vakantie shape foto's
2022-09-28_20.26.58.jpg
2022-09-28_20.28.24.jpg
2022-09-28_20.29.24.jpg
2022-09-28_20.30.20.jpg
 
Hoe gaat het hier ?
Even geen interessante dingen te melden gehad vond ik zelf haha.
Beetje eten en trainen
Nu bijna 3 weken off en inmiddels een nieuwe coach.
Kuba Cielen.

Dus even kijken wat me dat gaat brengen want ik heb het idee dat ik nog veel winst kan pakken op de manier van trainen en programming. Want dat heb ik gewoon zelf altijd gedaan en ben daar nooit in begeleid net als dat nog nooit iemand naar mijn techniek heeft gekeken. Wat echt wel veel beter kan. En zo hopelijk ook minder blessures.

Hier paar foto's van mijn shape van afgelopen weekend. Inmiddels behoor ik tot de 100+ club.

20230311094111_IMG_6521.JPG
20230311094200_IMG_6523.JPG
20230311094244_IMG_6525.JPG
20230311094352_IMG_6528.JPG
20230311094437_IMG_6530.JPG
20230311094534_IMG_6533.JPG
20230311094457_IMG_6531.JPG
 
Gaat lekker hoor,:kiss: zeker je benen. Pecs mag altijd meer. Gelukkig geen kabouter sloffen :lol:
 
Nice man, Kuba is 1 van de 3 lui die ik op de voet volg naast JP en Nick Gloff.
Ja ben benieuwd sinds zaterdag zit ik in het Team en zal vandaag mijn schema's enzo ontvangen.
Gaat lekker hoor,:kiss: zeker je benen. Pecs mag altijd meer. Gelukkig geen kabouter sloffen :lol:
Thnx, leuk om te horen omdat vooral ook de focus op benen ligt.
Nee had nu spongebob sokken aan
 
3 weken off maar wel nog een kop als een ballon.

Zeg dan niks over roids als je er over liegt :roflol:
 
3 weken off maar wel nog een kop als een ballon.

Zeg dan niks over roids als je er over liegt :roflol:
Weet toch zeker zelf wel wanneer ik mijn laatste inject hebt gezet of niet?
Morgen weer de eerst 125 mg test voor mijn cruise.
 
Net mijn schema gehad.
Gaan nu een kleine 6 weken recovery phase doen en een mini cut.
Daarna een 24 weken lange pushfase. dus dat word geen wedstrijd einde jaar voor mij :P

training schema is als volgt

Push A
Pull A
Legs+triceps
rest
Push B
Pull B
rest

voeding weet ik niet nu zo 1 2 3 aan macro's
heb alleen doorgekregen wat ik moet eten. dus dat vul ik wel eens in in myfitnesspall

cruise word ook wat meer dan ik zelf altijd deed
300 test 200 primo pw verdeeld in micro doses elke dag
4 IU Hg

is meer dan mijn eerste blast ooit was :P maarja we gaan het zien wat het gaat brengen.
 
want ik heb het idee dat ik nog veel winst kan pakken op de manier van trainen en programming. Want dat heb ik gewoon zelf altijd gedaan en ben daar nooit in begeleid net als dat nog nooit iemand naar mijn techniek heeft gekeken.

Ben je vorig jaar NL kampioen geworden zonder een coach?? Of begrijp ik dat verkeerd??
 
Back
Naar boven