MuscleMeat

wens mij sterkte... (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

capricik

Advanced Bodybuilder
20 jaar lid
Lid geworden
15 dec 2002
Berichten
964
Waardering
1
Morgen ga ik beginnen werken in m'n broers pitazaak...en 'k zit op dieet :(
Tijd om m'n ijzersterke karakter te tonen!!! Ik hoop da ik ni ga bingen met pita zene want ik kan er zeker 3 opeten nu, m'n spierglycogeen is zeer laag :sad:
 
Nou sterke Capricik :D
 
succes idd, en hoelanger je daar werkt hoe minder zin je erin zal krijgen dus zie t van de positieve kant..althans tijdens dieet dan he;)
 
ff in me glazen bol checken...

Het worden zware tijden, maar je zal het vol houden!
 
Sterkte, en mocht je gaan voor de vette snack, dan het brood weglaten hè!

Houd je zelf voor: 1x per week mag ik het wel eten.. dan is het makkelijker vol te huoden.

Espi
 
Sterkte....en uh...mag ik 25 pita's?
 
Originally posted by Rob G
ff in me glazen bol checken...

Het worden zware tijden, maar je zal het vol houden!

LOL :coolnana:
 
Sterkte! Dat je maar veel €€€ mag verdienen ;)
 
Originally posted by FraGGo
Sterkte! Dat je maar veel €€€ mag verdienen ;)

tuurlijk da! Ik ga maar 13 uren per dag werken en ik krijg 12.50€ en als dat nog niet genoeg is mag ik nog een pita eten aan de halve prijs!! (water is gratis :D )
 
een tip nooit gaan werken als je honger hebt......dat zou ondraagelijk zijn haha
 
of vreet je een dag wat Espi al aangeeft helemaal kapot aan die broodjes dat je vervolgens dus boven de plee gaat hangen..dan hoef je gegarandeerd een poosje geen pita meer.

en als je dan echt klantvriendelijk bent hou je een broodje van een bestelling onder je voor de saus van de dag:D
 
Originally posted by capricik


tuurlijk da! Ik ga maar 13 uren per dag werken en ik krijg 12.50€ en als dat nog niet genoeg is mag ik nog een pita eten aan de halve prijs!! (water is gratis :D )

een jaar of 10 werken aan die tarieven en je kan gaan rentenieren!!!

:rolleyes:
 
succes!!

ik heb 3,5 jaar in een friettent gewerkt en dan is het verekte lastig om geen vet binnen te krijgen!

anders hang ergens een poster op van je favo BB-er.
elke keer als je trek hebt, kijk d'r een keer naar; dat zal je wel op andere gedachten brengen.... hopelijk ;)
 
Back
Naar boven