AndroidHealthClinic

Wereldrecord IPA Bankdrukken!!

hij doet maar 1 rep... dat pak ik als warming up 20x :D

nee dit is echt leip man damnz ...

shit... slik... ik moet echt nog een hele lange weg...

• Topic Starter Topic Starter
hehe...

en niemand had het echt verwacht van die jongens, dat is het leuke. die komen bijna niet in de media (in tegenstelling tot een paar andere concurrenten), en het is net vanuit die onverwachte hoek dat er een wereldrecord komt :D

Gene is een beest, echt waar...

:eek: 3 6 8 kg :eek:

Groet Smalluser :thumb:

Das niet meer normaal, ik zou gewoon in 2 breken.....ongelooflijk.

Zou hij in de IPF goed gekeurd worden denk je Spike?

neen en dit voor de simpele reden dat het een open rug deni pakje is. illegaal in de IPF.

op gebied van pakjes is de IPF heel conservatief.

maar had hij net iets langer gewacht, had hij volgens de uitvoering wel conform geweest. maar ja, pakje is illegaal in de IPF

damn thats heavy shit,
Weet iemand ook wa het nederlands record bankdrukken is ?

rob

zo kan ik t ook:D

damn, wat een gewicht zeg..kan t me gewoon niet voorstellen gewoon

wel waus als je zoveel kan tillen. Maar ik ben er niet zo onder de indruk van moet ik eerlijk zeggen.... Ik bedoel, die kerel zal wel strak staan van de anadrol etc, dus waarom nou juist hij het record heeft... Gewoon het beste toedieningsschema gehad. Als het natural zou zijn zou ik het wel vet vinden.

En sowieso, veel kunnen tillen boeit geen zak als je zo dikke vieze vent ben. Mooie spieren zijn belangrijker vind ik

Originally posted by biceps_blitz
wel waus als je zoveel kan tillen. Maar ik ben er niet zo onder de indruk van moet ik eerlijk zeggen.... Ik bedoel, die kerel zal wel strak staan van de anadrol etc, dus waarom nou juist hij het record heeft... Gewoon het beste toedieningsschema gehad. Als het natural zou zijn zou ik het wel vet vinden.

En sowieso, veel kunnen tillen boeit geen zak als je zo dikke vieze vent ben. Mooie spieren zijn belangrijker vind ik

Boeit toch niet wat die gebruikt of niet ? Topsport is van nature ongezond, publiek wil prestaties zien en daar draait het om.

En zijn uiterlijk doet al helemaal niet ter zake lijkt me, powerlifters zijn geen BB-ers, zij kiezen er voor om zoveel mogelijk gewicht te verplaatsen en niet om zo'n fraai mogelijk fysiek te creeren. Ook al zijn er genoeg fraai gebouwde powerlifters met fysiek waar menig BB-er jaloers op zou zijn.

Respect voor dit soort prestaties, met of zonder hulpmiddelen is daar veel inspanning en toewijding voor nodig om uberhaupt zo ver te komen.

idd, en ik zal zelfs zeggen dat in powerlifting as en talent veel minder hard meespelen dan in sporten zoals bbing.

Terug
Naar boven