MuscleMeat

wereldrecords ivm bodybuilding (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

adesertx

Novice
15 jaar lid
Lid geworden
11 nov 2002
Berichten
11
Waardering
0
yow ff voorstellen ik ben nog vrij nieuw op dit forum .
maar mijn vraag is weeten jullie wereldrecords over bodybuilding te vinden bv meesten opdrukken ,zwaarste bench press enz...
 
Meeste opdrukken vind ik wel een leuke... zal wel aardig veel zijn :D
Zwaarste benchpress is meer iets voor powerliften dan voor bodybuilding. De records met powerliften worden altijd vastgelegt met de benchpress, squat en deathlift. Cijfers weet ik spijtig genoeg niet :(

Welkom op het board btw :lifter:
 
Laatst bewerkt:
ja ik weet het ze zijn zeer moeilijk te vinden die records en zeker het gewicht dat gebruikt is maar tog bedankt ik zal wel wat verder zoeken en als ik ze vind dan post ik ze zeker.
 
The most push-ups completed in one hour is 3,416 by Canadian Roy Berger at the Central Canada Exhibition, Ottawa, Canada on August 30, 1998. Roy dedicated the record to his younger brother, Lee, who was tragically killed while stationed as a Canadian peacekeeper with the UN Protection Forces.

Britain's Paddy Doyle completed 1,303 push ups on the backs of his hands in one hour. The record, broken on March 21, 2001, at the aptly named Staminas Boxing Martial Arts Centre, Erdington, Birmingham, UK, beats Paddy's previous world record of 660 push ups.
 
thx bro leuke site zo zie ja maar dat sommige mensen toch veel aankunnen duizenden push ups non stop das gewoon niet normaal
 
is wel veel idd maar volgens mij heb je het dan meer over spierconditie..
 
denk dat Spikey wel wat records weet :D
 
lol

bwa, de hoogste squat op dit moment is 501,5 kg
hoogste deadlift is 424,5kg
hoogste bench press is denk ik 364kg
 
maar het enige record zuiver ivm bodybuilding dat IK ken, is het record van Lee Haney, die erin geslaagd is vaker Mr. Olympia te winnen dan Arnold.
 
in t filmpje van ronny coleman the unbelieveble vertelde zn trainer toch ook iets dat hij een record ging breken in powerliften...

wat is ronny's max bench/squat/deadlift
benk wel benieuwd naar :)
 
Originally posted by Frenkpie
wat is ronny's max bench/squat/deadlift
benk wel benieuwd naar :)

Ik hoorde dat hij op z'n makkie 800 (363kg) lbs kan deadliften.
 
neen, niet makkie... het is erg zwaar voor hem, maar hij kan er een dubeltje mee doen.

en hij zei niet dat hij een record ging BREKEN, hij zei dat MOEST ronnie nu ook beginnen met powerliften, hij -naast de grootste bodybuilder te zijn- ook nog de grootste powerlifter zou kunnen zijn.

verder is dit niet te verwonderen, met ronnie's powerlifting achtergrond.


zijn max weet ik niet precies. maar het zal wel rond de 700-550-800 zijn. lbs dan hé
 
Back
Naar boven