AndroidHealthClinic

werk zoeken, school, etc... hartlucht topic (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Donjohnson

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
15 jun 2006
Berichten
101
Waardering
0
Wat vinden jullie eigenlijk van instanties zoals vdab en interim-bureaus?

Ze zeggen altijd dat de vdab ( belgische dienst voor arbeidsbemiddeling) je steunt bij je zoektocht naar werk,maar heb daar tot op heden nog niet veel van gezien.....allemaal loze-beloften en luisteren naar iemand doen ze ook al niet.

Van interimbureaus hetzelfde, soms hoor je ze constant en dan weer niet, dan heb je een jobke en dan laten ze u vallen als een baksteen, ze hebben mij zelfs ooit een werkje voorgesteld zonder contract, kben daar niet komen opdagen, geen contract geen werknemer zeg ik altijd....ga je voor uitleg komt ge bij zo'n tuttebel ( trut van een mens) die van niets weet. waarschijnlijk heeft ze die job gekregen door met de baas te nken.

t'is allemaal iet en eigenlijk heb ik veel zin om eens rond te trekken door europa of whatever en da dikkenek land eens achter mij te laten.

Waar is den tijd dak met de maten aant texaco pleintje in vilvoorde city zat te chillen......... **** oud worden :p

En ik krijg het van mensen die zeggen dat de jeugd niet wil werken en dat ze alles veel te snel willen..... mijn generatie leeft in een snelle wereld en ik ben van oordeel dat wij zowiso jobgewijs niet zoveel kansen als ons ouders kunnen krijgen kwa opwerken....

ma bon sorry voor mijn gezaag!

de greetz dudes !

vrijdag jobinterwiew, wish me luck PT job + savonds waarschijnlijk avondschool + veel sport
 
Laatst bewerkt:
Terug naar school gaan, en een goede opleiding volgen. :thumbup:
 
Opleiding volgen
 
Wat is een vdab?
 
Owhh oke weer wat geleerd :D
 
Good luck en zorg dat ik niet teleurgesteld moet zijn in je:cool:
 
Ik ben ingeschreven sinds 25juli ofzo en heb toch al een paar brieven ontvangen. één werkaanbieding, maar denk niet meteen dat het iets voor mij is. Kan er eigenlijk nog geen oordeel over vellen. Hoop alleszins dat ik het komende jaar toch veel kan werken. En die interims ja, als op de schoolbanken zit, zitten ze me constant te bellen voor werk terwijl ze juist weten dat ik geen tijd heb. Nu heb ook nog niets van hen gehoord, maarja mss weten ze dat ik nu een vakantiejob doe en laten ze me daarom gerust. Hoe dan ook volgende week ga ik toch eens vragen of ze niets voor mij hebben;)
 
ik zal mijn hart ook even luchten, ik zoek nog een stage plek in een sportschool. pm me als je wat weet. liefst een grote commerciele gym.
voor mijn opleiding moet ik zelf een stage plek zoeken, nou ik kon ergens terecht en na de vakantie zou hij contact met me opnemen. duurde mij een beetje lang dus ik bel zelf op ging het niet meer door,ze hadden al iemand anders??? lekker dan vlak voor het nieuwe jaar. en ook fijn dat ik er op deze manier achter kom, hoezo iemand aan het lijntje houden
 
Ik zoek nog een stage-plek bij een Stedenbouwkundig Bureau of een Gemeente die een Stedenbouwkundige Opdracht heeft.. heb afgelopen maanden minstens 40 brieven de deur uit gedaan en 1 keer op gesprek geweest... Dat werd niets.. ik mag maar 3 maanden op stage en het bedrijf zat te denken aan 6.. voor de rest vonden ze me wel bekwaam bla bla.. eindstage mag ik er wel.. En dan nog een hoop shit Intern met de gemeentes die ontvangstbevestigingen sturen, maar geen brief gezien hebben wat een BONERS!!

Lauw doe er wat aan!
 
bbl opleiding doe ik ook heb je geld plus straks een diploma ben er trouwens nog maar net mee begonnen.
 
Ben dus dinsdag naar die info-avond geweest van avondanderwijs en het viel wel mee. Komend weekend maak ik mijn keuze en ga me dan zo snel mogelijk inschrijven indien ik het ga doen.

Morgen om 9h sollicitatie-test gaan doen bij een mogelijke werkgever, ben niet zo nerveus en we zullen wel zien.

Waar ik nu wel al ongeveer een week mee worstel is het feit dat ik echt wel eens goed ga nadenken van eens lang naar het buitenland te trekken, dat moet niet morgen zijn maar zo maby binnen enkele jaren. Ik voel mij hoe langer hoe minder gelukkig in dit land.....ik wil rondtrekken, in de broesse zitten, nen berg beklimmen, wandeltochten naar weet ik veel waar, ik wil afzien en avontuur beleven.


btw: wat is een bbl opleiding?
 
vdab dat is buiten het ocmw het grootste crapuul wat er rondloopt .

maar ga eens langs met een blik schoensmeer , dan heb je gegarandeerd een job . ik ben al tijden bij de vdab ingeschreven , ik krijg brieven met jobs maar als ik daarheen bel zijn ze al in gebruik of ze zoeken iemand met veel ervaring of ik ben weer te oud . ik ben in 7 interimkantoors ingeschreven en kreeg een maand geleden een telefoontje of ik niet als dakwerker aan de slag wou . heb ik wijselijk afgewezen omdat die job 200 km rijden is ! ik ben ingeschreven als : verkoper , ober , metselaar , lasser , electricien , en dan ruwbouw en productie heb nog geen enkele aanbieding gehad die iets met die zaken te maken had
 
vdab dat is buiten het ocmw het grootste crapuul wat er rondloopt .

maar ga eens langs met een blik schoensmeer , dan heb je gegarandeerd een job . ik ben al tijden bij de vdab ingeschreven , ik krijg brieven met jobs maar als ik daarheen bel zijn ze al in gebruik of ze zoeken iemand met veel ervaring of ik ben weer te oud . ik ben in 7 interimkantoors ingeschreven en kreeg een maand geleden een telefoontje of ik niet als dakwerker aan de slag wou . heb ik wijselijk afgewezen omdat die job 200 km rijden is ! ik ben ingeschreven als : verkoper , ober , metselaar , lasser , electricien , en dan ruwbouw en productie heb nog geen enkele aanbieding gehad die iets met die zaken te maken had
ze zoeken toch massaal veel volk voor in de bouw/loodgieter/bandwerk?

en waarom niet in de beveiliging?
 
pfff je mag mijn baan wel hebben.. :mad:
 
Back
Naar boven