Fitness Seller

Werken bij de gemeente (vraag)

Bezoekers in dit topic

Nador

Ripped Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
23 jan 2010
Berichten
3.907
Waardering
175
Kan je met de opleiding CE, sales- en marketingmanagement HBO ook bij de gemeente werken?

---------- Post toegevoegd Fri 22 Jul 2011 om 11:10 ----------

Oops, verkeerde sectie
 
Laatst bewerkt:
Waarom kijk je niet op werkenbijdeoverheid.nl?
 
Wat voor werk wil je bij de gemeente gaan doen?
 
Wat voor werk wil je bij de gemeente gaan doen?

Al sla je me dood. Maakt mij opzich ook niet veel uit, want ik ben vrij flexibel. De gemeente is vaak een goede werkgever, vandaar mijn vraag. Heb dus geen idee wat ik daar met mijn opleiding kan doen en ben daar wel in geïnteresseerd.
 
Al sla je me dood. Maakt mij opzich ook niet veel uit, want ik ben vrij flexibel. De gemeente is vaak een goede werkgever, vandaar mijn vraag. Heb dus geen idee wat ik daar met mijn opleiding kan doen en ben daar wel in geïnteresseerd.

weinig doen, veel betaald?
 
Ken alleen maar mensen die er als ZZP'er gingen werken. Bellen en vragen of ze nog een plek open hebben/wat je daar kunt doen? En de gemeente is inderdaad weinig doen, veel betaald krijgen :P
 
In plaats van dat je het hier vraagt, kan je beter gewoon bellen naar de gemeente..
 
Met een HBO opleiding kan je sowieso bij veel plaatsen terecht, dus ook bij de gemeente, maar het is niet zo dat ze staan te springen om mensen, zeker niet als je geen ervaring hebt in datgene waar ze iemand voor zoeken.
 
Ken alleen maar mensen die er als ZZP'er gingen werken. Bellen en vragen of ze nog een plek open hebben/wat je daar kunt doen? En de gemeente is inderdaad weinig doen, veel betaald krijgen :P

Werken bij de gemeente heeft veel voordelen, vandaar.

---------- Post toegevoegd Fri 22 Jul 2011 om 11:38 ----------

In plaats van dat je het hier vraagt, kan je beter gewoon bellen naar de gemeente..

Ben nog niet echt opzoek, meer geïnteresseerd in wat de mogelijkheden zijn en wat ik daar eventueel zou kunnen doen.
 
Laatst bewerkt:
Ik weet niet of je al klaar bent met je opleiding anders zou je een minor fiscale economie kunnen doen en dan lekker bij de belastingdienst werken. Krijg je ook leuk betaald voor weinig werk.
 
Werken bij de gemeente heeft veel voordelen, vandaar.

---------- Post toegevoegd Fri 22 Jul 2011 om 11:38 ----------



Ben nog niet echt opzoek, meer geïnteresseerd in wat de mogelijkheden zijn en wat ik daar eventueel zou kunnen doen.

Dan kan je nog wel bellen toch? Of kijk op de site van gemeente. Hier op het forum zal je er niet veel wijzer van worden.
 
Ik weet niet of je al klaar bent met je opleiding anders zou je een minor fiscale economie kunnen doen en dan lekker bij de belastingdienst werken. Krijg je ook leuk betaald voor weinig werk.

Ben in september klaar met mijn studie. Ik loop momenteel stage en zou hier graag willen werken. Ze zijn ook aan het uitzoeken of dat mogelijk is, maar wil niet alles op 1 paard wedden.

---------- Post toegevoegd Fri 22 Jul 2011 om 11:42 ----------

Dan kan je nog wel bellen toch? Of kijk op de site van gemeente. Hier op het forum zal je er niet veel wijzer van worden.

Heb al een aantal websites bezocht en ik ben anders wel wat wijzer geworden door dit topic :p
 
Dat je voor weinig werk veel salaris krijgt?
 
Er zijn wel meerde goede werkgevers. Zoals ex overheid instanties. Non profit organisaties hebben vaak ook goede arbeidsvoorwaarden.
 
Dat je voor weinig werk veel salaris krijgt?

Ik weet waar jij heen wilt. Jij werkt liever hard voor een shitty salaris? Ik ben alles behalve lui, want ik werk 7 dagen per week en heb nooit stil gezeten.
---------- Post toegevoegd Fri 22 Jul 2011 om 11:54 ----------

Er zijn wel meerde goede werkgevers. Zoals ex overheid instanties. Non profit organisaties hebben vaak ook goede arbeidsvoorwaarden.

Het probleem is dat ik destijds gewoon een HBO opleiding heb gekozen zonder erbij na te denken. Ik weet dus niet eens wat de mogelijkheden zijn met mijn opleiding en dat probeer ik nu inzichtelijk te krijgen. Marketing valt sowieso af, want dat vind ik niks.
 
Laatst bewerkt:
Een gemeentelijke organisatie werkt heel anders dan een commercieel bedrijf. Ik weet niet of er mogelijkheden zijn. Aan de andere kant.... je bent een marokkaan en in het kader van diversiteitsbeleid zou je wellicht een kans kunnen krijgen zodat men een evenwichtig personeelsbestand krijgt.
 
Een gemeentelijke organisatie werkt heel anders dan een commercieel bedrijf. Ik weet niet of er mogelijkheden zijn. Aan de andere kant.... je bent een marokkaan en in het kader van diversiteitsbeleid zou je wellicht een kans kunnen krijgen zodat men een evenwichtig personeelsbestand krijgt.

hahaahahhahaha
 
Back
Naar boven