MuscleMeat

Werken die creatine specials wel

sjappie

Novice
Waardering
0
Ik heb al 2 keer creatine gebruikt en ben er wel elke keer iets mee op geschoten (2 tot 4 kilo in de eerste maand). Ik neem het in zoals het op bodypage staat vermeld. en ik moet zeggen dat het dan goed werkt. Alleen nu zie ik ook suplementen met creatine en hulpstoffen. zoals creavitargo, zell tech en veel meer.
Werken deze dingen beter als gewone creatine of is het dure troep. En kan je beter gewone creatine innemen met veel snelle kolydraten.

Zelf heb ik laatst Creatine Blast van interactive nutrition gebruikt. Soort Cell Tech maar met meer toevoegingen en ik merkte er helemaal niets van 0,0.

Heb gewone creatine pure gebruikt van vitalife dat merkte ik wel iets

Swole was de enige creatine waar ik echt tevreden over ben

Originally posted by Juriaan
Zelf heb ik laatst Creatine Blast van interactive nutrition gebruikt. Soort Cell Tech maar met meer toevoegingen en ik merkte er helemaal niets van 0,0.

Heb gewone creatine pure gebruikt van vitalife dat merkte ik wel iets

Swole was de enige creatine waar ik echt tevreden over ben

Wat was je resultaat met swole juriaan?

En wat was dat ook alweer voor iets?

Is het zelfde als V-12 alleen iets minder uitgebreid:

1 serving bevat:
Glycocyamine - 1,5 gram
Glucuronolactone - 2,5 gram
Tricreatine Citrate - 2 gram
Dimethylglycine HCl - 500 mg

Ik nam 2 servings per dag. Ben zo'n 10 kg meer gaan benchen en denk ong 2 harde kilo's erbij.

Originally posted by sjappie
Ik heb al 2 keer creatine gebruikt en ben er wel elke keer iets mee op geschoten (2 tot 4 kilo in de eerste maand). Ik neem het in zoals het op bodypage staat vermeld. en ik moet zeggen dat het dan goed werkt. Alleen nu zie ik ook suplementen met creatine en hulpstoffen. zoals creavitargo, zell tech en veel meer.
Werken deze dingen beter als gewone creatine of is het dure troep. En kan je beter gewone creatine innemen met veel snelle kolydraten.

die exta hulpstoffen is voornamleijk een transportmiddel. dextrose dus, die zorgt dat creatine eerder naar de spiercel wordt gedreven.

Originally posted by dandyman

die exta hulpstoffen is voornamleijk een transportmiddel. dextrose dus, die zorgt dat creatine eerder naar de spiercel wordt gedreven.

Er zit gewoon hulpstoffen als R-ala in, die de insuline receptoren gevoeliger maken, waardoor de Creatine beter opgenomen word.

Dexrose ook op een indirecte manier, want Dextrose zorgt er voor dat je lichaam insuline vrijgeeft waardoor diezelfde insuline ook de Creatine transporteren en opnemen.

Waar is een icoontje van een pacman met een bril?

Laatst bewerkt:
Originally posted by fer

Waar is een icoontje van een pacman met een bril?

ja ff off-topic, hoe heet het nu zo'n gezichtje? smiley,pacman of emoticon??

on-topic: Als ik nou creatine wil gebruiken en er gewoon dextrose bijneem dan heeft dit ook een goede werking + resultaat??

creatine blast daar heb ik wel goede results meegekregen, dextrose zorgt voor een insuline stijging waardoor er meer creatine en andere voedingsmiddelen in de spieren kunnen worden opgeslagen.

Terug
Naar boven