XXL Nutrition

Werkschoenen!!!

Bezoekers in dit topic

Ik ben hulp nodig!
Voor mn werk heb ik van die goedkope k*twerkschoenen gekregen model pipo de clown.
Ik ben de hele dag aan het lopen en daar zijn deze zeilboten niet voor geschikt.
Aangezien er op mijn vraag bij mijn werkgever voor een paar goeie werkschoenen geen gehoor word gegeven ( de knip blijft dicht!!! ) ga ik denk ik zelf een paar schoenen halen.

waar werk je dan??? Bij ons in het warehouse kosten die dingen 12 euro per stuk. Daar kun je ook niet veel voor verwachten natuurlijk
 
Ik ben hulp nodig!
Voor mn werk heb ik van die goedkope k*twerkschoenen gekregen model pipo de clown.
Ik ben de hele dag aan het lopen en daar zijn deze zeilboten niet voor geschikt.
Aangezien er op mijn vraag bij mijn werkgever voor een paar goeie werkschoenen geen gehoor word gegeven ( de knip blijft dicht!!! ) ga ik denk ik zelf een paar schoenen halen.
Aangezien ik veel werk met pallets wil ik dus een hoog model ( al vaak genoeg die klote dingen tegen mijn enkel gehad )
Qua veiligheid volstaat S2, maar S3 zou ook kunnen ( met stalen zool ) echter moet het niet ten koste gaan van de flexibiliteit van de zool.
Een te stijve zool en veel lopen resulteert onherroepelijk in lekkere zere schenen ook wel shin splints.
Wie kan mij helpen aan wat info? Op de site van lasaulec krijg ik alleen maar artikel nummers en geen afbeeldingen.
Het model mag lijken op een berg/wandelschoen dit soort schoenen draag ik dagelijks en kan deze zonder problemen de hele dag door dragen i.c.m veel lopen.
Karma voor diegene die mij wat plaatjes,prijzen,merken kan geven.

Ik raad meindl's aan! echt zeer lekkere schoenen (werk zelf bij staats bos beheer) en loop zelf ook bijna 8 uur per dag. deze schoenen zijn licht qua gewicht en super comfortabel. alleen in begin moet je ze ff inlopen. ma dat is bij de meeste goeie schoenen.
prijs per paar is 210 euro ongeveer. ik heb sinds vandaag me 3e paar en ze bevallen me super ! dus aanrader
 
brutale bump
 
eNlux, denk je dat hij die nu nog nodig zal hebben?
 
wahaha wist dat hij een konterider is,

in-the-navy-0465-297x350.jpg
 
Teenslippers?

Ik zou voor BATA gaan.
 
Wat dacht je van kisten, ik heb ook met pallets gewerkt, en ik heb er nog nooit 1 tegen me poot aan gehad of iets, dus dan doe je toch echt iets fout.
 
Hahah man , ik had ook werkschoenen nodig voor het motorrijden, moet de hiel beschermen. Ik effe naar de scapino en denken ik koop ff zon schoen van maximaal 50 a 60 euro en dan gebruik ik hem alleen voor het motor lessen en afrijden en eventueel als reserve.

Kom ik daar ze hadden veel keus, ze hadden trouwens ook wel een mooie keus voor normale schoenen, ik ben gelukkig niet zo kieskeurig in schoenen dus de volgende keer voor normale schoenen daar maar ff kijken.

Zie ik een schoen staan
voor 24 euro, in mijn maat en precies wat ik nodig heb en hij zit ook nog goed.

BAM, zie ik een kaartje met 50 procent korting. Dus een paar schoenen voor 12 euro gekocht !. HAH :D. Bovendien werkte daar ook nog een lekkere chick dus me dag was weer goed :)
 
ach joh ga gewoon in die schoenen werken en niet zo zeuren. Ik heb zelf ook de eerste 2-3 dagen me voeten helemaal verdoet met die schoenen. Zaten helemaal onder de blaren en al. Maar je gaat er wel aan wennen en dan loop je er gewoon goed in zonder probs. Om nou weer nieuwe schoenen te halen alleen voor werk, tjaa je werkt om te verdienen he...
 
Magnum......
 
Ghostrider heeft geen werkschoenen meer nodig, hij heeft nu een werkstring. En draagt deze op diverse parkeerplekken in ons land.
 
Ghostrider heeft geen werkschoenen meer nodig, hij heeft nu een werkstring. En draagt deze op diverse parkeerplekken in ons land.

Je bedoelt dat ik volledig gecamoufleert in de bosjes lig om langs de vele gay parkings foto's te maken van overspelige partner.
Volgens mij heb ik jou laatst op de foto gezet bij Glimmermade:D
 
Je bedoelt dat ik volledig gecamoufleert in de bosjes lig om langs de vele gay parkings foto's te maken van overspelige partner.
Volgens mij heb ik jou laatst op de foto gezet bij Glimmermade:D

Tsja tis maar wat het hem doet voor jou he. Ik parkeer me auto nooit, waarschijnlijk was het een ander lekker ding.
 
Tsja tis maar wat het hem doet voor jou he. Ik parkeer me auto nooit, waarschijnlijk was het een ander lekker ding.

Ach voor die paar honderd euro is het mooi meegenomen.
En dat jij je auto niet parkeerde klopt wel zo aan de plaatjes te zien jij drukt hem voorzichtig achteruit, terwijl een ander snel inparkeert.
 
Back
Naar boven