XXL Nutrition

Werkschoenen!!! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ghostrider

Freaky Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
26 okt 2006
Berichten
6.493
Waardering
2
Ik ben hulp nodig!
Voor mn werk heb ik van die goedkope k*twerkschoenen gekregen model pipo de clown.
Ik ben de hele dag aan het lopen en daar zijn deze zeilboten niet voor geschikt.
Aangezien er op mijn vraag bij mijn werkgever voor een paar goeie werkschoenen geen gehoor word gegeven ( de knip blijft dicht!!! ) ga ik denk ik zelf een paar schoenen halen.
Aangezien ik veel werk met pallets wil ik dus een hoog model ( al vaak genoeg die klote dingen tegen mijn enkel gehad )
Qua veiligheid volstaat S2, maar S3 zou ook kunnen ( met stalen zool ) echter moet het niet ten koste gaan van de flexibiliteit van de zool.
Een te stijve zool en veel lopen resulteert onherroepelijk in lekkere zere schenen ook wel shin splints.
Wie kan mij helpen aan wat info? Op de site van lasaulec krijg ik alleen maar artikel nummers en geen afbeeldingen.
Het model mag lijken op een berg/wandelschoen dit soort schoenen draag ik dagelijks en kan deze zonder problemen de hele dag door dragen i.c.m veel lopen.
Karma voor diegene die mij wat plaatjes,prijzen,merken kan geven.
 
Bij de boerenbond, praxis e.d. hebben ze er best veel.

Gemiddeld ben je toch wel zo'n 50 euro kwijt.
 
Geld speelt geen rol.
Pallets tegen je poten, zere schenen doet meer zeer dan die paar rotcenten.
Ik denk dat ik voor de gein met de arbo ga bellen en dan op mn buitenschoenen ga rondlopen :D
Alleen omdat ik een tijdelijk contract heb en in mn proefperiode zit doen ze moeilijk.
De rompslomp bij zelf betalen willen ze niet op de adminstratie ( stel je voor dat die lui ook nog moeten werken 3 traptreden af om koffie te halen is ook zeer intensief )
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Heb zelf een stel werkschoenen van MADDOG, best stevige dingen, heb er al behoorlijke stenen op laten vallen.

Zit een stalen neus en een stalen zool in.

Gewoon bij de Praxis, maat 47; volgens mij 80 euro.
Kan er geen plaatje van vinden, helaas.
 
de traxx serie van BATA bestel ik meestal hier voor de werknemers en daar hoor ik erg goede verhalen over!
 
ik heb er niet veel verstand van, maar volgens mij bij zaken als praxis, gamma etc. zoals luuc en gorillor al vermeldde
 
safety joggers zijn heerlijk .

bij mijn nieuwe baan hebben we gewoon klassieke schoenen gekregen
daar zit ook een stale neus in . heel sTvol :)
 
Mijn broer heeft pas nog een paar gekocht in een winkel speciaal voor werkkleding. Ik zal het hem eens vragen...
 
Legerkisten niet een goed idee? Of vind de arbo dat niet goed?
Die kisten hebben een keer mijn enkel gespaard, toen ik op een pallettruck zat en vollop de lift in reed. Poot tussen de wand en truck.. als ik sportschoenen aanhad, had ik mijn enkel gebroken.
 
Als ik jou was zou ik Gorilla-Man even PM-en. Hij heeft wel mooie en degelijke werkschoenen.
 
Luitjes bedankt voor de tips.
Zal alles ff rustig nakijken en de mensen die nog karma moeten hebben van mij krijgen dat zometeen.
Hartstikke top voor de serieuze antwoorden.
 
Luitjes bedankt voor de tips.
Zal alles ff rustig nakijken en de mensen die nog karma moeten hebben van mij krijgen dat zometeen.
Hartstikke top voor de serieuze antwoorden.

dude, koop er van caterpillar. Ik heb zeer gevoelige voeten en platvoeten en met die schoenen die je krijgt van het werk zelf krijg ik verschrikkelijke pijn in de voeten en benen, zeker als je de hele dag moet rechtstaan en stappen.

Ik kocht er van caterpillar en deze zitten echt als goede berg-wandelschoenen. test deze eens in de winkel. Kost 80 euro ongeveer maar ik ben er 3 jaar (tijdens mijn laatste drie studentenjaren) zeer goed mee geweest.Laat ons weten wat je hebt beslist.

ps:
als er eigenlijk weinig reden is om werkschoenen te dragen op je werk (omdat er bijv niks op je tenen kan vallen, dor de aard van je werkplaats en je toch verplicht bent om ze te dragen), koop dan gewone bergschoenen die op werkschoenen kijken. heb ik ook gedaan toen ik en jaar als schilder werkte; Gen kat die het ooit heeft gemerkt!
 
dude, koop er van caterpillar. Ik heb zeer gevoelige voeten en platvoeten en met die schoenen die je krijgt van het werk zelf krijg ik verschrikkelijke pijn in de voeten en benen, zeker als je de hele dag moet rechtstaan en stappen.

Ik kocht er van caterpillar en deze zitten echt als goede berg-wandelschoenen. test deze eens in de winkel. Kost 80 euro ongeveer maar ik ben er 3 jaar (tijdens mijn laatste drie studentenjaren) zeer goed mee geweest.Laat ons weten wat je hebt beslist.

ps:
als er eigenlijk weinig reden is om werkschoenen te dragen op je werk (omdat er bijv niks op je tenen kan vallen, dor de aard van je werkplaats en je toch verplicht bent om ze te dragen), koop dan gewone bergschoenen die op werkschoenen kijken. heb ik ook gedaan toen ik en jaar als schilder werkte; Gen kat die het ooit heeft gemerkt!


Ik had vandaag mijn bergschoenen aan ( Meindl Air Revolution 2.0 ) zie jij of het wel of geen werkschoenen zijn :D
Die goedkope Bata krengen die je standaard krijgt bij het bedrijf zijn gemaakt voor de productie ruimte waarbij je constant stil staat.
En de kans op iets op je poten kan alleen komen van A een pallet ( dat is gewoon uitkijken ) of B een Big Bag.
Ik werk bij een groothandel in zaden voor bloemen,planten en kruiden en we verpakken daar zakken zaad per 25kg.
Als je die op je poot krijgt voel je niks aangezien door de structuur alles vervormd word.
Ik loop daar nu als manusje van alles dus het kan zijn dat ik incidenteel in een gevaarlijke situatie terecht kom, maar die zijn op 1 hand te tellen.
Ik blijf lekker op mn wandelschoenen rondsjokken.
 
Ik had vandaag mijn bergschoenen aan ( Meindl Air Revolution 2.0 ) zie jij of het wel of geen werkschoenen zijn :D
Die goedkope Bata krengen die je standaard krijgt bij het bedrijf zijn gemaakt voor de productie ruimte waarbij je constant stil staat.
En de kans op iets op je poten kan alleen komen van A een pallet ( dat is gewoon uitkijken ) of B een Big Bag.
Ik werk bij een groothandel in zaden voor bloemen,planten en kruiden en we verpakken daar zakken zaad per 25kg.
Als je die op je poot krijgt voel je niks aangezien door de structuur alles vervormd word.
Ik loop daar nu als manusje van alles dus het kan zijn dat ik incidenteel in een gevaarlijke situatie terecht kom, maar die zijn op 1 hand te tellen.
Ik blijf lekker op mn wandelschoenen rondsjokken.

Ik geef je groot gelijk. Let gewoon op je tenen in sommige situaties en als er een baas tegen je begint te zeuren dat je geen werkschoenen draagt dan krijg je toch eerst een verwittiging. PS: ze zien er uit als echte werkschoenen dus no problem.
 
Morgen ben ik thuis. Ik heb van mijn werk ook werkschoenen uit mogen zoeken. Geen staal volgens mij maar keihard plastic, ik ben 'r erg tevreden over lopen lekker, ik zal morgen ff kijken.
 
je moet er geen kopen met staal in maar met een kunststof kruipneus .

stalen neus bezorgt je alleen pijnlijke tenen . je betaald wel meet voor kunststof maar ach dat is het waard als je geen pijn aan je voeten moet hebben
 
Back
Naar boven