XXL Nutrition

Werkt deca echt goed? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Cagri51

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
18 mrt 2003
Berichten
438
Waardering
0
Heey .

Ik ben pas geleden begonnen met deca. Heb het nog maar 1x gebruikt (250 mg).
Nou wil ik 7 weken lang 350 mg per week gebruiken. En na de training neem ik 15iu insuline. Dus eet ik als een beest.

Maar mijn vraag is ofdat ik hiermee wat kan aankomen in spiermassa. Ik nutiig zelf ongeveer 4000 kcal op een dag. Waaruit 250 gram eiwit.
Zelf weeg ik 84 kilo en ben ik 1.76.

Help me
 
qua eten ben je op een goede weg!!\
qua AS weet ik niet
 
Laatst bewerkt:
Originally posted by Cagri51
Heey .

Ik ben pas geleden begonnen met deca. Heb het nog maar 1x gebruikt (250 mg).
Nou wil ik 7 weken lang 350 mg per week gebruiken. En na de training neem ik 15iu insuline. Dus eet ik als een beest.

Maar mijn vraag is ofdat ik hiermee wat kan aankomen in spiermassa. Ik nutiig zelf ongeveer 4000 kcal op een dag. Waaruit 250 gram eiwit.
Zelf weeg ik 84 kilo en ben ik 1.76.

Help me

Ok lemme get this straight. Je neemt maar 250mg Deca in de week, maar wel 15iu slin?


yeah right :rolleyes:
 
Jezus, geen idee wat je doet, maar wel aan de slin.. :hair:
 
Eh ja, ik vind het ook nogal raar... En natuurlijk werkt deca, het is een eiwitspaarder, dus ja.
Alleen wordt het vaak gestackt met test bv omdat deca-only bij veel mensen voor libido problemen schijnt te zorgen.

Maar insuline :S? Dat is toch echt iets wat imo alleen de echt gevorderde mensen kunnen doen die heel erg goed weten waar ze mee bezig zijn.

En je hebt 1 keer 250mg deca gezet? Ik snap je niet zo goed. Ik hoop dat je de zaak wat kunt ophelderen.
 
Oh bro, nog iets. Ik zie net dat je 18??!! bent??? Weet je wel waar je mee bezig bent?

Zoiezo onder de 21 niet gebruiken vind ik......

Maar als je het dan toch perse wil doen, doe het dan goed. Leg eens uit wat je nu precies wil etc.......
 
Dus je bent ergens aan begonnen en je doet een kuur maar je weet niet of dit wel gaat werken ??? ???

Voordat je aan een kuur begint moet je m.i. een boekwerk aan info en reasearch doorgeworsteld hebben.

Slin is geen 'candy' bro en 'deca-only' is ook niet je van het.

Het is je eerste post dus welkom op het forum, ik denk alleen dat je een beetje te laat aan info winning begonnen bent :(

Groet Smalluser :thumb:
 
Neeh wat ik wilde te zegen was dat ik de eerste week 250 mg deca heb gebruikt. Nu ben ik inmiddels als in de 2 week. Dus a.s donderdag neem ik mijn 2de injectie deca (350 mg).
Ik heb voor de eerste keer 10iu insuline ingenomen maar vond dat het niet echt werkte dus heb ik het maar verhoogd.

Maar moet ik ook test erbij gebruiken? En waarvoor is het dan?
 
Ik zou zoiezo geen insuline gebruiken, zeker niet als je verder deca-only doet en dit je 1e kuur is. Eigenlijk moet je nog helemaal niet gebruiken, maar daar zal IK het iig niet meer over hebben.

Zoiezo kan je beter de 1e week juist meer zetten als frontload.
Je kunt die 7weken die 350 wel aanhouden, al zou 400 imo beter zijn. Eigenlijk was een stack met een test. variant zoiezo al beter geweest.
Maar vergeet je nakuur zoiezo niet en bedenk dat het spul lang houdbaar is en je nu nog kunt stoppen na je 1e inject... Mits je ook een klein nakuurtje doet of course..

Een beter iets imo zou bv 200mg deca met 500mg test ent. zijn. En in de 1e week bv 750mg test als frontload. En nakuur met nolvadex of clomid. En na de kuur gelijk met creatine beginnen.
 
Welke test heb ik dan precies nodig om alles zo goed mogelijk te doen. En waarom zou ik met insuline moeten stoppen? Is daar een speciale reden voor.
 
Over je speciale reden waarom geen insuline te gebruiken: Insuline heeft weinig bijwerkingen. Eigenlijk maar 1 echte: De dood. Vergis je hier niet in. Insuline gebruik is heel heftig en zeker op jouw leeftijd.

Ik zou als ik jou was gewoon stoppen nu. In de tussentijd je voeding en training verder verbeteren. En een betere kuur uitdokteren als je toch PERSE wil doen. Slim is het niet maargoed.
Lees ook de boardregels, kuurschema's en de inleiding voor beginners eens.

Test. enanthaat wordt veel aangeraden. Lange esther (kan je dus ook 1 keer per week zetten) en meeste halen er goede resultaten op.

Post ook je voedingsschema eens, zonder goede voeding ben je nergens. ZEKER niet als je wilt gaan kuren. En hoe lang train je al etc?
Denk er nog eens goed over na wat je doet. Je moet je realiseren dat je zeker tot je 25e je eigen test.productie mega hoog is en daar moet je van profiteren. En als je die dan nu al plat gaat leggen :rolleyes:
 
Jah ik begrijp het allemaal. Dan zal ik vanaf vandaag stoppen met insuline. Maar ik wil wel graag verder gaan met deca. Kun je me dan vertellen hoe ik het beste kan doen en hoeveel test ik precies nodig heb enzow. Zelf eet ik volgens de bodybuildigregels en train al 2 a 3 jaar.

Heb je zelf ook msn matthieu ?
 
Tja wat je doet moet je natuurlijk zelf weten....

Overigens ben ik geen prof hoor, bij lange na niet zelfs. Ik weet lang niet zo veel van steroiden dan een hoop anderen hier.

Maar m'n msn kun je vinden in de msn thread in chat & conversatie.

2 a 3 jaar trainen vind ik te kort om al te gaan kuren, zeker op jonge leeftijd.

Overigens kun je eten volgens de regels maar toch veeeel te weinig binnenkrijgen. In een kuur moet je echt veel eten. En ook zeker na de kuur om je massa te behouden.
 
Ik denk zelf nou dat ik deca 350 mg per week neem en daarbij 500 mg test.ena.... Kan ik dan wel verwachten dat ik wat gespierder wordt en wat kunnen eventueel de bijwerkingen zijn?
 
Originally posted by Cagri51
Welke test heb ik dan precies nodig om alles zo goed mogelijk te doen. En waarom zou ik met insuline moeten stoppen? Is daar een speciale reden voor.

Mischien omdat je wil blijven leven?? Als je nog niet eens een basiskennis as hebt en niet normaal een kuur kan samenstellen heb je zeker in de hoek van slin niks te zoeken..

ik vind dat slin en sth e.d. enkel bij wedstrijdathleten een optie zou kunnen zijn, maar zeker niet bij onwetende amateurs.. met alle respect, maar ik vind niet dat je slim bezig bent..
 
Ik denk zelf nou dat ik deca 350 mg per week neem en daarbij 500 mg test.ena.... Kan ik dan wel verwachten dat ik wat gespierder wordt en wat kunnen eventueel de bijwerkingen zijn?
 
Originally posted by Cagri51
Heey .

Ik ben pas geleden begonnen met deca. Heb het nog maar 1x gebruikt (250 mg).
Nou wil ik 7 weken lang 350 mg per week gebruiken. En na de training neem ik 15iu insuline. Dus eet ik als een beest.

Maar mijn vraag is ofdat ik hiermee wat kan aankomen in spiermassa. Ik nutiig zelf ongeveer 4000 kcal op een dag. Waaruit 250 gram eiwit.
Zelf weeg ik 84 kilo en ben ik 1.76.

Help me

Je bent een leugenaar, een beginner zoals jij neemt geen insuline...

No way... josé.
 
Originally posted by Cagri51
Ik denk zelf nou dat ik deca 350 mg per week neem en daarbij 500 mg test.ena.... Kan ik dan wel verwachten dat ik wat gespierder wordt en wat kunnen eventueel de bijwerkingen zijn?
Raad je aan te stoppen met alles, na te kuren en eerst eens serieus te gaan kijken wat je het beste kan doen.
Dit is beetje gekkenwerk als je tijdens je kuur nog moet gaan uitzoeken hoe je diezelfde kuur gaat doen.
Wat weet je van insuline? Weet je hoe je het moet gebruiken en wat er kan gebeuren als je onvoorzichtig bent???

Als je het doet, doe het dan goed. Insuline heb je bijlange nog niet nodig, dit zijn spullen voor bb die tegen hun max groei zitten met roids.
 
ff ter informatie:

welke insuline heb je?
Hoe eet je precies voor je injectie en na je injectie?
 
Als ik in jou schoenen had gestaan en ik zou deze reacties lezen dan zou ik enorm geschokken zijn.

maar basis regel: "eerst denken dan doen"
 
Back
Naar boven