Fitness Seller

Werkt dit goed ? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

staffordstyle

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
16 dec 2006
Berichten
34
Waardering
0
Wil hier graag wat meningen over

week 1tot6 dianabol 40 /50mg
week 1 tot 10 maandag en vrijdag 250 sustanon en 200 trenbolone
week 2 tot 12 op woensdag testosteron Enanthaat of Propionate

Me grote vriend gaat dit zetten wou graag jullie meningen volgens mij begint ie door te draaien:D
alvast bedankt
 
raar hoor, sust op ma en vrij en dan op woe prop. Gaat nergens over.
 
Laat de test prop eruit.
Sust en tren zullen voldoende hun werk doen.
 
Je dan net zo goed alleen test prop kan zetten vanaf week 1 t/m 12
 
gast je moet eerst eens kijken wat welke spullen doen voor je zomaar wat zegt.
lange esters met korte combineren voor een tijd van 10 weken is onzin als ze redelijk dezelfde werking hebben als sust en test prop. sterker nog, er zit test prop in sustanon!
 
Wat zijn de stat's van je vriend (leeftijd, gewicht, vet%) en kuurverleden? Het is een rare kuur wat ie wil gaan nemen. Dus ik zou ff wachten als ik hem was.
 
Wat zijn de stat's van je vriend (leeftijd, gewicht, vet%) en kuurverleden? Het is een rare kuur wat ie wil gaan nemen. Dus ik zou ff wachten als ik hem was.

24 jaar
202mtr
118kg
heel wat kuurtjes achter de rug en zit vol met paarse scheuren :D
 
Met die stat's zou ik eerder (als ik voorzichtig zou willen zijn in gebruik) het volgende nemen:

wk 1-12 500mg test e of sustanon
wk 1-10 400mg tren e
wk 7-12 50mg winny tabs of injects

en ik denk dat de meerderheid zelfs de kuur op deze manier zou nemen:

wk 1-12 750mg test e of sus
wk 1-10 600mg tren e
wk 7-12 50/100mg winny injects
 
Met die stat's zou ik eerder (als ik voorzichtig zou willen zijn in gebruik) het volgende nemen:

wk 1-12 500mg test e of sustanon
wk 1-10 400mg trenbolone e
wk 7-12 50mg winny tabs of injects

en ik denk dat de meerderheid zelfs de kuur op deze manier zou nemen:

wk 1-12 750mg test e of sus
wk 1-10 600mg trenbolone e
wk 7-12 50/100mg winny injects

en hoezo rare kuur mijn laatste was 500sus en 300tren ging keihard ben nu oko 2 weken gestopt met roken en nu ga ik umh denk weer nemen maar dan ook met dianabol erbij maar dan alles van gg dus die tren e word 400 ben benieuwd
 
Met die stat's zou ik eerder (als ik voorzichtig zou willen zijn in gebruik) het volgende nemen:

wk 1-12 500mg test e of sustanon
wk 1-10 400mg trenbolone e
wk 7-12 50mg winny tabs of injects

en ik denk dat de meerderheid zelfs de kuur op deze manier zou nemen:

wk 1-12 750mg test e of sus
wk 1-10 600mg trenbolone e
wk 7-12 50/100mg winny injects

Als het winny tabs zijn zou ik die toch 1 week vroeger laten stoppen ivm cortisol.
 
@haris; Test e heeft een halfwaardetijd van ruim 10 dagen en sus van ongeveer 3 wkn. Winny tabs heeft een halfwaardetijd van 8 uur. Dus die is allang uitgewerkt terwijl er zich test in het lichaam bevind.

@Staffordstyle; Het is een rare kuur omdat je test met test combineert, daar blijft het niet eens bij, je neemt maarliefst 3 test varianten. Daarnaast ga je laag in doseringen met de injectables (kan, niets mis mee) maar doseer je de oral redelijk hoog. Vandaar :)
 
Back
Naar boven