Fitness Seller

Werkt Tren beter in korte kuren/blasts dan lange?

Bezoekers in dit topic

Oh ik geloof je direct, alleen hg tren vind je niet.. Dus het blijft gokken. Heb wel wat merken gezien die ik intressant vind en een keer wil proberen.. Zijn alleen dubbel zo duur.
Hrb tren nu van 3 merken geprobeerd en ben nog niet teleurgesteld.


Tenzij je alpha (en balic?) als HG ziet.

Helaas alleen in kortwerkende variant. Tren e van "HG-kwaliteit" ken ik ook niet.
 
Tren bestaat ook niet hg.
 
Finaplix, niet helemaal HG aangezien het voor vee gebruikt wordt maar is het wel het dichste bij HG tren wat er is

finaplix1.gif
 
Tren bestaat inderdaad niet HG, behalve parabolan.
 
Oh ik geloof je direct, alleen hg tren vind je niet.. Dus het blijft gokken. Heb wel wat merken gezien die ik intressant vind en een keer wil proberen.. Zijn alleen dubbel zo duur. Hrb tren nu van 3 merken geprobeerd en ben nog niet teleurgesteld.
Tren van nederlandse ug's gepakt op 800-1000mg en toen begon ik pas beetje sides te krijgen. Laatst op para gezeten van Baltic op slechts 4x 76mg per week en ik weet niet wat me overkwam ik knalde wel zo hard op dat spul het is gewoon niet te vergelijken met de nederlandse UG's.
Ik betaal liever meer voor spul wat goed gedoseerd is en waarvan je weet dat de kwaliteit goed is. Dan dat je goedkope vials van een Nederlandse UG koopt en op mega doseringen moet gaan zitten voor hetzelfde resultaat. Komt er uiteindelijk op neer dat je net zo duur uit bent of misschien zelfs goedkoper met het duurdere merk.
 
Tren van nederlandse ug's gepakt op 800-1000mg en toen begon ik pas beetje sides te krijgen. Laatst op para gezeten van Baltic op slechts 4x 76mg per week en ik weet niet wat me overkwam ik knalde wel zo hard op dat spul het is gewoon niet te vergelijken met de nederlandse UG's.
Ik betaal liever meer voor spul wat goed gedoseerd is en waarvan je weet dat de kwaliteit goed is. Dan dat je goedkope vials van een Nederlandse UG koopt en op mega doseringen moet gaan zitten voor hetzelfde resultaat. Komt er uiteindelijk op neer dat je net zo duur uit bent of misschien zelfs goedkoper met het duurdere merk.


Toch zou het wel handig zijn als Alpha en / of baltic een tren e versie zouden hebben. Daar is echt wel markt voor / vraag naar.
 
Tenzij je alpha (en balic?) als HG ziet. Helaas alleen in kortwerkende variant. Tren e van "HG-kwaliteit" ken ik ook niet.

En waarom zou je hun als HG aanmerken?
Lijkt me net zo goed UG toch?
 
En waarom zou je hun als HG aanmerken?
Lijkt me net zo goed UG toch?


Alpha is geen underground. Hebben officiële licenties en al. Dat ze zich met name op de BB markt richten wil niet zeggen dat de UG zijn.

Baltic ken ik zelf niet. Dis daar kan ik geen uitspraken over doen .
 
Hebben we het hier over Alpha Pharma? Dat merk met die 20ml vials? Dat is GEEN UG? The fuck?!
 
Hebben we het hier over Alpha Pharma? Dat merk met die 20ml vials? Dat is GEEN UG? The fuck?!


Ja alpha pharma. Ik heb alleen ampullen van ze gehad. Maar ze hebben ook 10ml vials volgens mij.
 
Zijn die twee dan misschien toch verschillende merken? Heb ze tot nu toe enkel in 20ml vials gehad (tren bvb) en dat zag er alles behalve hg kwaliteit uit eigenlijk :p
 
Als jij 20 ml vials hebt dan zijn het 2 verschillende merken indd.
 
Ohhh shit ik denk dat ik alpha pharma aan't verwisselen ben met XXL pharma x_x
 
Back
Naar boven