Fitness Seller

werwolf game WOII deel veel (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

wat zei ik nou gister lloyd

gewoon normale kampenverdeling :rofol:
 
wat zei ik nou gister lloyd

gewoon normale kampenverdeling :rofol:

Ik was zo lekker bezig ermee maar opeens kwam dit in mn hoofd verzeild :roflol:

Leek me wel leuk als zowel de Russen, Duitsers als Geallieerden er een zo vrij mogelijke draai aan kunnen geven met moord en verderf.
 
meer dan 2 kampen is gewoon niet leuk meer imo in een weerwolf game
 
meer dan 2 kampen is gewoon niet leuk meer imo in een weerwolf game

Zijn toch ook maar 2 kampen in principe?

Kan alleen een vervolg worden gegeven als Hitler dood is en Eisenhower en Stalin nog leven in de andere kampen.
 
meer dan 2 kampen is gewoon niet leuk meer imo in een weerwolf game
Drie kampen maakt het voor de cults en wolf ook wat moeilijker dus het is wel in balans imo. ---------- Toegevoegd om 20:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:39 ----------

-Leiders George Patton geeft orders aan de tankdvisies , Bernard Montgomery aan de landmacht en Charles d'Gaulle is de nutteloze van de 3 zonder enige leiding aan iets.
-De gek denkt dat hij een spion is en krijgt op oproep hints in bijna 'allo'allo stijl

Deze twee dingen laten me op voorrand al weten dat het een fijne game gaat worden. :D
 
Drie kampen maakt het voor de cults en wolf ook wat moeilijker dus het is wel in balans imo. ---------- Toegevoegd om 20:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:39 ----------

-Leiders George Patton geeft orders aan de tankdvisies , Bernard Montgomery aan de landmacht en Charles d'Gaulle is de nutteloze van de 3 zonder enige leiding aan iets.
-De gek denkt dat hij een spion is en krijgt op oproep hints in bijna 'allo'allo stijl

Deze twee dingen laten me op voorrand al weten dat het een fijne game gaat worden. :D

Voorlopig zijn er nog niet echt veel inschrijvingen :(
 
Je maakt het weer lekker ingewikkeld lloyd.

Het is maar goed dat ik afgelopen weekend National Geographic heb gekeken.. Weet ik in ieder geval wie wie is en wat wat is.. :roflol:
 
Je maakt het weer lekker ingewikkeld lloyd.

Het is maar goed dat ik afgelopen weekend National Geographic heb gekeken.. Weet ik in ieder geval wie wie is en wat wat is.. :roflol:

manman wie was algemene ontwikkeling
 
Rip inschrijvingen
 
Hoeveel zijn er minimaal nodig om te starten?
 
20-21 zoiets :P
 
Hmmmmm het dubbele nog
 
Doet krimlo niet mee, en jouw wederhelft punjab hillR?

Ik kan deze avond eventueel wel een paar pm's rondsturen maar de ervaring leert me dat zo'n mensen vaak minder actief zijn.
 
Doet krimlo niet mee, en jouw wederhelft punjab hillR?

Ik kan deze avond eventueel wel een paar pm's rondsturen maar de ervaring leert me dat zo'n mensen vaak minder actief zijn.

Kan het plan ook in de ijskast gooien en ontdooien wanneer de examens afgelopen zijn
 
Kan het plan ook in de ijskast gooien en ontdooien wanneer de examens afgelopen zijn

Had ik ook in gedachten maar je wilde nogal snel starten dacht ik. In privé chat word dit topic natuurlijk ook wel minder gelezen.
 
Doet krimlo niet mee, en jouw wederhelft punjab hillR?

Ik kan deze avond eventueel wel een paar pm's rondsturen maar de ervaring leert me dat zo'n mensen vaak minder actief zijn.

Pun heeft helaas geen tijd om actief mee te spelen dus hij past!
 
Back
Naar boven