MuscleMeat

Wesley Sonck naar Ajax

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

ZoutZak

Huge Freak
15 jaar lid
Lid geworden
9 okt 2002
Berichten
9.198
Waardering
50
Lengte
2m
Massa
110kg
[bron]Voetbalonline.nl

Wesley Sonck speelt volgend seizoen voor ajax!
dat betekent een Belg op het hoogste Europese niveau!
laten we hopen dat ie zn 'doelpunten-machine'-imago behoud bij ajax :D

wat denken jullie (de belgen) gaat deze jongen het redden bij de AFC?
 
waar zijn alle voetbal liefhebbers heen???

met oli kon ik nog wel beetje praten over voetbal ;)
 
Originally posted by zoutzak
waar zijn alle voetbal liefhebbers heen???

met oli kon ik nog wel beetje praten over voetbal ;)

yo zoutzak, ik denk wel dat Wesley Sonck een basisplaats in het eerste elftal verovert, want echt denderend kun je de voorlijn van Ajax nou ook weer niet noemen.... Wie speelt daar nu vooraan?? Zijn dat Babangida, Wamberto, Litmanen en Hossam??? Indien ja, dan zie ik Sonck er wel spelen.
Het is ook wel wat overdreven ajax als echte Europese top te zien, toch??
(oom oli)
 
Originally posted by zoutzak
[bron]
dat betekent een Belg op het hoogste Europese niveau!

is toch niks speciaals???
nilis en gerets speelde bij PSV, pfaff bij Bayern Munchen, Lozano bij Real Madrid, Coeck bij Inter..... en zo kun je nog wel ff verder gaan....
 
want echt denderend kun je de voorlijn van Ajax nou ook weer niet noemen....
klopt, ze missen al weer een tijdje een man in de punt die er zo 25 maakt in de competitie.



Wie speelt daar nu vooraan?? Zijn dat Babangida, Wamberto, Litmanen en Hossam
4x negatief. alleen litmanen zit nog in de ajax selectie, maar ik zie hem niet als spits maar als aanvallend middenvelder, net als Vd Vaart. (wél een denderend duo)



Het is ook wel wat overdreven ajax als echte Europese top te zien, toch??
laatste 8 van europa afgelopen jaar, remember? als je ziet hoeveel europese wedstrijden ajax de afgelopen 10 jaar heeft gewonnen :eek:



dat betekent een Belg op het hoogste Europese niveau! --> is toch niks speciaals ???
nee is het opzich ook niet, maar tog bakken de belgen er beduidend minder van als wij, Hollanders :p


owja Oli. ik ben voorstander jou toegang te geven tot enkel deze sectie, aangezien er niemand anders reageert op mijn voetbal-threads ;)
 
Originally posted by zoutzak

nee is het opzich ook niet, maar tog bakken de belgen er beduidend minder van als wij, Hollanders :p


Behalve op de echte belangrijke evenementen zoals het WK :p
 
Originally posted by zoutzak

klopt, ze missen al weer een tijdje een man in de punt die er zo 25 maakt in de competitie.


Waarom hebben ze dan Paul Kpaka van sattelietclub Germinal Beerschot niet genomen? Die gaat naar Genk om Sonck te vervangen, maar is eigenlijk beter dan Sonck.... Ok, hij heeft maar 24x gescoord en Sonck 25x, maar het team van Sonck is wel een subtopper en Germinal een degradatieploeg....
of Kevin Vandenbergh(inderdaad de zoon van)In tegenstelling tot Sonck wordt hij ECHT europese top (is wel nog maar 19)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Originally posted by batskop



Behalve op de echte belangrijke evenementen zoals het WK :p
lol
 
Originally posted by batskop
Behalve op de echte belangrijke evenementen zoals het WK :p
lol

Waarom hebben ze dan Paul Kpaka van sattelietclub Germinal Beerschot niet genomen? Die gaat naar Genk om Sonck te vervangen, maar is eigenlijk beter dan Sonck.... Ok, hij heeft maar 24x gescoord en Sonck 25x, maar het team van Sonck is wel een subtopper en Germinal een degradatieploeg....

srry, ik volg het belgisch voetbal helemaal niet, dus de namen zeggen me nix. kan er niet over oordelen, oom ;)
 
tja een goede aankoop...wesley als pure afmaker en ibra als (aangever,doorkopper, afleider) noem maar op
in ieder geval ze zijn heel complementair aan elkaar... en hebben allebei die (positieve) arrogantie en zijn voor niemand bang...arrrrgg

denk dat wesley aankomend seizoen een geweldige concurrent zal zijn voor Kezman op de topscoorderslijst (immers Pi-Air gaat weg)
 
ik denk dat Sladan Ibrahahimofiets volgend jaar ook niet meer in NL speelt, Roma zou nogal geinterreseerd zijn. en idd Pi-Air zal vertrekken en ook van Kezman was het niet zeker of hij bij PSV zou blijven.
 
Pi-Air heeft jammergenoeg bevestigd dat hij naar Fehnerbace gaat... het contract is echter nog niet getekend. Hopelijk gaat dit ook nooit gebeuren :D

En Chivu is verkocht aan AS Roma.

BTW die nieuwe aankoop van Feyenoord, Lazovic, schijnt een van de grootste talenten van Yoegoslavië te zijn en er waren naast Feyenoord nog veel meer clubs in hem geïnteresseerd. Gelukkig koos hij voor Feyenoord.
 
Originally posted by TongPo

En Chivu is verkocht aan AS Roma.
ja triest hoor, Ajax weet er dan wel flink aan te verdienen (18 miljoen euro, voor een verdediger!)

en hij maar roepen dat hij wel bij ajax wou blijven, en daarna naar een topclub te gaan. nou hij heeft dus geen van beiden waargemaakt.

maargoed mooie herinneringen aan deze goede voetballer, het ga hem goed!
 
zoals Sonck zelf al aangaf zal hij vooral moeten wennen aan de nieuwe speelsT..ik heb het idee dat dat hem wel gaat lukken..
als Ajax nog een flank-spits regelt is het weer toppie

zie v.d. vaart-zlatan-sonck-toekomstige spits
met trabelsi erbij allyea baby
 
zoutzak zei:
ik denk dat Sladan Ibrahahimofiets volgend jaar ook niet meer in NL speelt, Roma zou nogal geinterreseerd zijn. en idd Pi-Air zal vertrekken en ook van Kezman was het niet zeker of hij bij PSV zou blijven.
zlatan gaf aan dat hij zijn contract voor 3 jaar sowieso zou volmaken..
pi-air speelt voor de #6 van de turkse competitie en kezman blijft gewoon bij psv
 
TongPo zei:
Pi-Air heeft jammergenoeg bevestigd dat hij naar Fehnerbace gaat... het contract is echter nog niet getekend. Hopelijk gaat dit ook nooit gebeuren :D

En Chivu is verkocht aan AS Roma.

BTW die nieuwe aankoop van Feyenoord, Lazovic, schijnt een van de grootste talenten van Yoegoslavië te zijn en er waren naast Feyenoord nog veel meer clubs in hem geïnteresseerd. Gelukkig koos hij voor Feyenoord.
wel dus
 
en stevanovic waarschijnlijk naar ajax toe
 
Ja Wesley Sonck had pech dat Ibra kwam, anders was hij bij Ajax zeker geslaagd geweest. Ik hoop dat dit late antwoord door de vingers gezien wordt, maar ik kon toen niet antwoorden op de topicstarter wegens een ban...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven