MuscleMeat

Wesley vissers prog?

Bezoekers in dit topic

Davies

Cool Novice
Lid geworden
3 jul 2021
Berichten
76
Waardering
43
Lengte
1m74
Massa
70kg
Vetpercentage
12%
Hallo,geeft iemand hier op het forum het trainingsprogramma van Wesley vissers al eens geprobeerd?
 
Hallo,geeft iemand hier op het forum het trainingsprogramma van Wesley vissers al eens geprobeerd?
Wat is het trainingsprogramma van Wesley dan?
 
Dit bedoel ik?
Screenshot_20210929-181406.jpg
 
Classic workout plan?
 
Ik snap niet waarom je zou betalen voor een lijstje met oefeningen. Ooit.
Wordt wel op jou persoonlijk niveau met een aantal vragen gemaakt.
Ja persoonlijk vind ik het ook wel wat aan de kostelijke kant.
Daarmee dat ik hier eens vraag als er mensen er ervaring mee hebben?
 
Wordt wel op jou persoonlijk niveau met een aantal vragen gemaakt.
Ja persoonlijk vind ik het ook wel wat aan de kostelijke kant.
Daarmee dat ik hier eens vraag als er mensen er ervaring mee hebben?
Een squat blijft een squat, een bench press blijft een bench press en een bicep curl blijft een bicep curl. Ook als je er 59 euro voor neerlegt.

Aan de hand van een paar vragen kan hij nooit inschatten wat jii nodig hebt, daar heb je wel een paar persoonlijke trainingssessies voor nodig voordat je dat bij iemand kan zien.
 
Een squat blijft een squat, een bench press blijft een bench press en een bicep curl blijft een bicep curl. Ook als je er 59 euro voor neerlegt.

Aan de hand van een paar vragen kan hij nooit inschatten wat jii nodig hebt, daar heb je wel een paar persoonlijke trainingssessies voor nodig voordat je dat bij iemand kan zien.
Voor €50 €25 maak ik voor jou een squat op maat.
 
Wil je wat leren van zijn trainingen check dan zijn log hier

 
Kan mij echt niet indenken dat mensen hiervoor betalen. Je kan alles gratis van internet halen
 
Kan mij echt niet indenken dat mensen hiervoor betalen. Je kan alles gratis van internet halen
Ja dit begrijp ik wel.maar mijn vraag is als iemand van het forum dit al gedaan geeft?
 
Geen ervaring mee, maar waarschijnlijk heeft ie een setje schema's klaarliggen op basis van je fitness ervaring en je doel.

Als je een blessure hebt kan het wel interessant zijn omdat hij het schema dan kan aanpassen rekening houdend met je blessure. Hij heeft iig enorm veel kennis en ervaring zoals je op z'n YouTube kanaal kan zien.
 
Back
Naar boven