AndroidHealthClinic

Sticky Wesley Vissers

Bezoekers in dit topic

Samen werken en samenwerken zijn twee verschillende dingen. Jij bent niet echt de slimste geloof ik.
hoe gezond kunnen deze mensen nou zijn?
Ja dat klopt ben al vanaf de basisschool een ************* domme gozer
 
Laatst bewerkt:
Ja dat klopt ben al vanaf de basisschool een ************* domme gozer die altijd moeite had met taal en rekenen. Was ook altijd chill wanneer de leraar jou lastige woorden liet spellen. Beetje het gevoel van een dik persoon die met gym in een touw moet klimmen terwijl de hele klas kijkt hoe het haar/hem niet lukt.
dan moet je die leraar stompen geven, wat ben jij voor een beta-fag
 
Jij was juist degene die klappen op het schoolplein kreeg?
Nee maar misschien was dat wel goed geweest. Ik was wel een kut kind op de basisschool. Vanaf de hogere school ben ik wel 180 graden omgeslagen. Nog wel paar probleempjes gehad maar overall had niemand dit van mij verwacht.
 
Nee maar misschien was dat wel goed geweest. Ik was wel een kut kind op de basisschool. Vanaf de hogere school ben ik wel 180 graden omgeslagen. Nog wel paar probleempjes gehad maar overall had niemand dit van mij verwacht.

Wat bedoel je met "dit"? Ben je soms hooggeleid?
 
Wat een verschil in muscle fullness, dan zie je toch dat hij never nooit een open class bodybuilder zal worden.

Wel een topfysiek die Wesley hoor begrijp mij niet verkeerd.
 
niet echt uitvoeringen volgens het boekje die bonac :windup:
 
Wat een verschil in muscle fullness, dan zie je toch dat hij never nooit een open class bodybuilder zal worden.

Wel een topfysiek die Wesley hoor begrijp mij niet verkeerd.

Vind niet dat je dat zomaar kan stellen. Uiteraard heeft Wesley niet de natuurlijke roundness en muscle bellies zoals Bonac of Phil Heath. Maar met zijn bouw en structuur, een stevige dosis roids en nog wat trainingsjaren zou hij zomaar een Denis Wolff-achtige open bodybuilder kunnen worden.
 
Hij kuurt al sinds 2013 en heeft zijn 30kg gepakt ik zie hem niet meer een open class bodybuilder op niveau worden.

Ook is hij iets te vroeg begonnen naar mijn mening.
Met te kleine benen beginnen met kuren.
 
Hij kuurt al sinds 2013 en heeft zijn 30kg gepakt ik zie hem niet meer een open class bodybuilder op niveau worden.

Ook is hij iets te vroeg begonnen naar mijn mening.
Met te kleine benen beginnen met kuren.

Ga weg man. Hij heeft gewoon kutaanhechtingen ( de bijna rechte quad ipv die sweep naar buiten ) en traint ze ook nog es de helft van de tijd als een mietje.
 
Dit inderdaad. Cbum zie je altijd 200+ kg reppen en Wesley komt aan met zijn heel elevated 100 kg squats

Vind ik ook 2 mooie om naast elkaar te leggen idd. Zelfde voor back thickness. Als dat je zwakke punt is weet iedereen dat je moet gaan deadliften/rackpullen en zware rows moet gaan doen. Niet je omdraaien op de latpulldown.

Verder alle respect voor 'm hoor, hij is 2 keer groter dan ik en heeft een waaaaay better fysiek maar ik vind dit gewoon echt dom van 'm.
 
Dat is toch wat ik zeg hij is begonnen zonder basis wat zijn benen betreft, dus hij had gewoon moeten wachten en ze serieuzer moeten trainen.
 
Ga weg man. Hij heeft gewoon kutaanhechtingen ( de bijna rechte quad ipv die sweep naar buiten ) en traint ze ook nog es de helft van de tijd als een mietje.

Niet zon grote bek jongen in RL zou je rennen lange slungel.
Met je 7 jaar bnc en nog een shit fysiek
 
Back
Naar boven