MuscleMeat

Sticky Wesley Vissers

Bezoekers in dit topic

Mooi nummer. :janken:
Eén van de betere NL-talige nummers (ondanks dat ik absoluut geen fan ben van NL-talig).
Sorry voor het off-topic gaan. Ik werd laatst door iemand vergeleken met Wesley :roflol:. Wat een compliment, maar de gemiddelde persoon bij de F4F ziet er natuurlijk uit als een zak aardappelen dus dan ben je als snel buff.
 
Mooi nummer. :janken:
Eén van de betere NL-talige nummers (ondanks dat ik absoluut geen fan ben van NL-talig).
Sorry voor het off-topic gaan. Ik werd laatst door iemand vergeleken met Wesley :roflol:. Wat een compliment, maar de gemiddelde persoon bij de F4F ziet er natuurlijk uit als een zak aardappelen dus dan ben je als snel buff.
Gay
 
Mooi nummer. :janken:
Eén van de betere NL-talige nummers (ondanks dat ik absoluut geen fan ben van NL-talig).
Sorry voor het off-topic gaan. Ik werd laatst door iemand vergeleken met Wesley :roflol:. Wat een compliment, maar de gemiddelde persoon bij de F4F ziet er natuurlijk uit als een zak aardappelen dus dan ben je als snel buff.
F4F Heerlen? Morgen benen 9.00
 
Bij powerliften moet je je zorgen maken om nummers. Bij bodybuilding moet je je ego thuis laten. Ik zorg dat een gewicht het gewenste effect op die spier geeft en hoeveel kg ik ergens voor pak zal me worst zijn.
ik deed net de 40 per arm..
 
Wat vinden jullie van zijn zout praatje?
Vanaf 2min


 
  • Like
Waarderingen: BB_
Als je geen grote wedstrijden wint moet je iets om geld te verdienen
 
Niet genoeg om rare muscle guns advertenties over te kunnen slaan
 
Back
Naar boven