AndroidHealthClinic

Sticky Wesley Vissers

Bezoekers in dit topic

Ik vind het niet kunnen dat mods uitgescholden worden voor yasmine , wil niet steuken maar ik zou er een punt tegen aan gooien
Volgens mij droom jij iedere nacht van mij. Je vermeldt me in bijna iedere post.
 
Volgens mij droom jij iedere nacht van mij. Je vermeldt me in bijna iedere post.
En ook voor deze post werden karmapunten weggenomen. Waarom? Getbigxxl, what gives?
 
Dit zou weleens het meest retarded ding zijn wat ik heb gehoord dit jaar. Godverdomme.

Dan moet je nog een paar minuten langer luisteren. Ik ben benieuwd hoe hij bananen, mandarijnen, meloenen enz. eet.
 
Waarschijnlijk allemaal vocht aangezien zijn zoute intake :p.

Grapje
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Zulke foto's zeggen imo niet zo veel. We zullen on stage wel zien of zijn triceps zijn gegroeid of niet.

Maar ja moet je nagaan dat hij bijna 1.90 is en 120kg weegt... En hij doet "maar" classic.
Wesley in open zou off season 140kg moeten wegen om vervolgens naast Curry en Bonac te kunnen staan.

Ben benieuwd of dat ooit gaat gebeuren. Ik hoop het wel... Gasten met zijn structuur en genetics moeten gewoon open doen en niet dat kut classic physique. Zelfde geldt voor Bumstead, Henry Pierre Ano, Regan Grimes etc. etc.
 
Back
Naar boven