AndroidHealthClinic

Sticky Wesley Vissers (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Je kan er weinig tegen in brengen gezien hun uiterlijk. Degene met de grootste biceps heeft altijd gelijk.
    Valdir-flexed-his-huge-biceps.jpg
     
    Hij doet dit jaar zeker niet mee? Iemand idee of hij nog wedstrijden op het oog heeft?
     
    Hij doet dit jaar zeker niet mee? Iemand idee of hij nog wedstrijden op het oog heeft?

    Hij wilde geloof ik eerst 1-2 jaar bouwen voor ie weer gaat competen
     
    Hij doet dit jaar zeker niet mee? Iemand idee of hij nog wedstrijden op het oog heeft?

    Sowieso de Olympia 2020, misschien ook weer de Arnold Classic eerst in het voorjaar.
    Zal zich eerst moeten kwalificeren maar dat lijkt mij geen probleem.
     
     
    • Like
    Waarderingen: ACE
    Mooi wat hij zegt over trainen, niet te wetenschappelijk over na gaan denken. Weet niet in hoeverre dat opgaat als je natty bent.
     
    Ik kon dit ook wel waarderden. Een bodybuilder met brains...
    Ook wel fijn dat de interviewer/trainingspartner ingaat op leerzame onderdelen. Er zijn zat mensen die in de aanval zouden gaan voor views etc met vragen waarop iemand concreet antwoord moet geven (gebruik jij anabolen/wat gebruik je)
     
    Ik kon dit ook wel waarderden. Een bodybuilder met brains...

    Met brains wil nog niet zeggen dat ze ook goed functioneren: vanaf 9:30 zet hij pontificaal en uitvoerig uiteen dat gewicht er totaal niet toedoet; om vanaf 32:20 een lang betoog te houden hoe hij de verplaatste gewichten nauwgezet bijhoudt en hoe belangrijk kracht wel niet is.
     
    Wel een beetje pijnlijk om die Wesley te horen zeggen dat hij eigenlijk maar wat doet in de gym. Als je dat vergelijkt met hoe er in UK of USA getraind wordt... Louter compounds, progressive overload, failure... Alles tip top uitgedacht en gestructureerd. En dan zie je hem zijn benen proberen te verbeteren door wat setjes van 10 op de leg press te doen. En hoeveel gewicht er aan zit weet 'ie niet... Tsja :o Wesley heeft sicke genetics en potentie maar ik betwijfel of hij ooit de Olympia wint met deze aanpak.
     
    Wel een beetje pijnlijk om die Wesley te horen zeggen dat hij eigenlijk maar wat doet in de gym. Als je dat vergelijkt met hoe er in UK of USA getraind wordt... Louter compounds, progressive overload, failure... Alles tip top uitgedacht en gestructureerd. En dan zie je hem zijn benen proberen te verbeteren door wat setjes van 10 op de leg press te doen. En hoeveel gewicht er aan zit weet 'ie niet... Tsja :o Wesley heeft sicke genetics en potentie maar ik betwijfel of hij ooit de Olympia wint met deze aanpak.

    Ooit gezien hoe Phil Heath/Brandon Curry trainen? Sommige BB'ers kunnen letterlijk fuck all doen en groeien no matter what. Nathan de Asha, kijk maar eens op zijn Instagram hoe hij oefeningen uitvoert. Je lacht je kapot. Toch een huge MF.
     
    Ooit gezien hoe Phil Heath/Brandon Curry trainen? Sommige BB'ers kunnen letterlijk fuck all doen en groeien no matter what. Nathan de Asha, kijk maar eens op zijn Instagram hoe hij oefeningen uitvoert. Je lacht je kapot. Toch een huge MF.

    Haha ja maar Nathan gaan tenminste fucking zwaar. Hoewel idd met slechte form.

    Curry en Heath ja maar dan noem je er ook ff 2... Wesley is niet van dat niveau
     
    Haha ja maar Nathan gaan tenminste fucking zwaar. Hoewel idd met slechte form.

    Curry en Heath ja maar dan noem je er ook ff 2... Wesley is niet van dat niveau

    Ik zag laatst Curry 2 plate incline BB presses doen met zieke bounce en ik dacht echt WTF. Maar die Nathan is niet bepaald slim ook... In elke post zitten echt 10 taalfouten (terwijl hij zelf Brits is), wordt opgepakt voor AAS-handel waardoor hij de Olympia mist en gaat altijd teringzwaar, zo dacht hij gister dat ie tijdens leg presses zn hamstring afscheurde... :o
     
    Ik zag laatst Curry 2 plate incline BB presses doen met zieke bounce en ik dacht echt WTF. Maar die Nathan is niet bepaald slim ook... In elke post zitten echt 10 taalfouten (terwijl hij zelf Brits is), wordt opgepakt voor AAS-handel waardoor hij de Olympia mist en gaat altijd teringzwaar, zo dacht hij gister dat ie tijdens leg presses zn hamstring afscheurde... :o

    Wel een sick fysiek
     

    Bijlagen

    • S90627-122545.jpg
      S90627-122545.jpg
      106,5 KB · Weergaven: 265
    • Like
    Waarderingen: BB_
    Wel een beetje pijnlijk om die Wesley te horen zeggen dat hij eigenlijk maar wat doet in de gym. Als je dat vergelijkt met hoe er in UK of USA getraind wordt... Louter compounds, progressive overload, failure... Alles tip top uitgedacht en gestructureerd. En dan zie je hem zijn benen proberen te verbeteren door wat setjes van 10 op de leg press te doen. En hoeveel gewicht er aan zit weet 'ie niet... Tsja :o Wesley heeft sicke genetics en potentie maar ik betwijfel of hij ooit de Olympia wint met deze aanpak.
    Maar de vraag is wat voor jou werkt.
    Toen ik nog hardliep, liep ik altijd op gevoel (en niet op hartslag bijvoorbeeld) en daar boekte ik veel betere resultaten mee. Wellicht appels en peren vergelijken en zo train ik in de gym ook niet overigens. Ik krijg wel soms de indruk dat hij en anderen weg blijven van complete failure.
     
    Ooit gezien hoe Phil Heath/Brandon Curry trainen? Sommige BB'ers kunnen letterlijk fuck all doen en groeien no matter what. Nathan de Asha, kijk maar eens op zijn Instagram hoe hij oefeningen uitvoert. Je lacht je kapot. Toch een huge MF.
    Ik moet altijd denken aan Branch Warren. :laugh:
     
    Back
    Naar boven