XXL Nutrition

Sticky Wesley Vissers (1 bezoeker)

Bezoekers Topic (Leden: 0, Gasten: 1)

Joostb_2000

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
31 okt 2018
Waardering
5.040
Lengte
1m81
Massa
90kg
Vetpercentage
18%
Ik moet altijd denken aan Branch Warren. :laugh:
Ja precies dat. En toch een monsterfysiek. Ja hij ramt er meerdere grammen pw in maar laat maar weer eens zien dat die gasten echt genetische freaks zijn

• Like
Waarderingen: BB_

Spambod

Ripped Bodybuilder
Lid geworden
27 dec 2018
Waardering
4.611
Maar de vraag is wat voor jou werkt.
Toen ik nog hardliep, liep ik altijd op gevoel (en niet op hartslag bijvoorbeeld) en daar boekte ik veel betere resultaten mee. Wellicht appels en peren vergelijken en zo train ik in de gym ook niet overigens. Ik krijg wel soms de indruk dat hij en anderen weg blijven van complete failure.
Ik denk dat bepaalde fundamentals zoals progressive overload en het tracken van je workouts, zware compounds en failure werken voor iedereen. Elk menselijk lichaam is hetzelfde.

unkn0wn

Ripped Bodybuilder
Lid geworden
6 jul 2011
Waardering
332
Lengte
1m87
Goede shape voor een guest posing en duidelijke progressie gemaakt.

hoxyz

Colossal Veteran
Lid geworden
16 okt 2013
Waardering
12.474
Hier video van z'n guest posing. Goeie shape inderdaad maar ik zie hem in de nabije toekomst niet hoog scoren op de Olympia. Hij mist gewoon teveel massa.

Spambod

Ripped Bodybuilder
Lid geworden
27 dec 2018
Waardering
4.611
Hij doet mee in Roemenië. Volgend weekend geloof ik?

unkn0wn

Ripped Bodybuilder
Lid geworden
6 jul 2011
Waardering
332
Lengte
1m87
Hier video van z'n guest posing. Goeie shape inderdaad maar ik zie hem in de nabije toekomst niet hoog scoren op de Olympia. Hij mist gewoon teveel massa.
Hij zit bijna aan z'n max gewicht met goede conditioning. Vergeleken met de rest is hij niet veel kleiner (met uitzondering van de benen misschien).
Gasten met veel massa zijn juist overgestapt van classic physique (Regan grimes, George Peterson). Fysieken als van Steve Laureus en Keone Pearson scoren ook hoog.

Dus gaat niet enkel om massa, meer om flow en conditioning.

• Like

Mister TN

True Natural BodyBuilder
Elite Member
+10 jaar member
TRUE NATURAL
Lid geworden
10 jan 2008
Waardering
361
Lengte
1m82
Massa
100kg
Vetpercentage
9%
Ik ben wel een fan van Wesley's fysiek.
Jammer dat zijn benen en rug niet echt die wow-factor hebben van zijn borst, schouders, en armen.

Ook tof om Ferdie nog eens aan't werk te zien.
Waar is de tijd dat hij nog vaste coach was in Gold's in Hasselt. :)

BB_

/_o_\
Elite Member
2x Challenge Winner
Lid geworden
25 sep 2016
Waardering
26.820
Lengte
1m89
Massa
111kg
Jammer dat zijn benen en rug niet echt die wow-factor hebben van zijn borst, schouders, en armen.

Maar hij is wel natty.

Ow wacht...

The Novice

Freaky Bodybuilder
Elite Member
Lid geworden
17 okt 2012
Waardering
3.575

Nee heeft inderdaad totaal geen back...

B0tjeBuilder

Advanced Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
25 jun 2009
Waardering
373
Lengte
1m86
Massa
82kg
Vetpercentage
8%
Greg Doucette kraakt Wesley wel een beetje af dat hij er niet gaat komen blabla. Ik hoop dat hij ongelijk heeft want ik gun het een Nederlander altijd wel in BB :)

Portonia1

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
9 jan 2014
Waardering
1.945
Lengte
1m90
Massa
100kg
Vetpercentage
14%
Greg Doucette kraakt Wesley wel een beetje af dat hij er niet gaat komen blabla. Ik hoop dat hij ongelijk heeft want ik gun het een Nederlander altijd wel in BB :)
Ik hoop T ook. Maar denk niet dat hij ongelijk heeft.. Wesley op zichzelf ziet er wel impressive uit maar die paar keer on stage vond ik het niet veel bijzonders. Daarnaast heeft hij een raar fysiek dat alleen bij een paar oude classic poses goed naar voren komt. Vooral de side en twisted poses komen goed uit maar voor de rest ..

Spambod

Ripped Bodybuilder
Lid geworden
27 dec 2018
Waardering
4.611
Ik hoop T ook. Maar denk niet dat hij ongelijk heeft.. Wesley op zichzelf ziet er wel impressive uit maar die paar keer on stage vond ik het niet veel bijzonders. Daarnaast heeft hij een raar fysiek dat alleen bij een paar oude classic poses goed naar voren komt. Vooral de side en twisted poses komen goed uit maar voor de rest ..
Hij heeft ook een beetje de pech dat in CP (voor mij ECHT om onverklaarbare redenen) maar 4 poses heeft. Ik denk dat Wesley bijvoorbeeld in een front en rear lat spread en een most muscular er goed uitziet tov sommigen van zijn concurrenten.

unkn0wn

Ripped Bodybuilder
Lid geworden
6 jul 2011
Waardering
332
Lengte
1m87
Livestream van de pre judging van vanmorgen. Wesley constant in het midden in alle call outs, zou een easy win moeten zijn.

• Like

Bovenaan