XXL Nutrition

Sticky Wesley Vissers (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

• Daar valt ook absoluut wat voor te zeggen. Heb eigenlijk geen idee wat ie woog op de Romania en ook niet wat er nog bij zou mogen.

Wel denk ik dat, net als met z'n quads voorheen, zijn zwakkere punten hoofdzakelijk komen door keuze voor wat betreft oefeningen. Ik volg niet al z'n filmpjes meer maar zie 'm nooit eens een zware RDL, SLDL, BOR of zelfs een hyper extension of good morning doen. Zal ie z'n redenen voor hebben hoor, als ik het kan bedenken kan dat hele team om hem heen dat ook neem ik aan, maar toch.

Volgens mij is zijn onderrug daar te zwak voor en heeft een probleem bij zijn heupen waardoor hij geen hip thrusts kan doen. BOR deed hij eerst wel overigens. Hij wil met name niet geblesseerd raken.

1700063093623.png
    1700063248428.png

1975 (l, 105kg), 1974 (r, 112kg)

Laatst bewerkt:
    Goede discussie, met later in de video een open gesprek over AAS. Redelijk in detail wat hij neemt en hoeveelheden (en een uithaal naar DBB lol).

Hoe we Arnold kennen van vroeger, ventjes van 30-35j :D

Goede discussie, met later in de video een open gesprek over AAS. Redelijk in detail wat hij neemt en hoeveelheden (en een uithaal naar DBB lol).

Voor iedereen die geen tijd of zin heeft om de volledige 2 uur te bekijken, heb je een 'timestamp' waar die uithaal naar DBB plaatsvindt?

Voor iedereen die geen tijd of zin heeft om de volledige 2 uur te bekijken, heb je een 'timestamp' waar die uithaal naar DBB plaatsvindt?
    1:16:49

Hij gaf mooi aan wat hier het probleem is op dbb

Goed verhaal.

Ik was 10j toen Arnold zijn laatste Mr: O pakte.
    Ik ben nu 54, dus gaat het er om dat ventjes van 30-35, nu praten alsof ze hem hebben meegemaakt. Niet van welk bouwjaar Arnie is
    Sorry, ik begreep je dus even niet.

Beetje flauw want dbb heeft zeker in die periode van een jaar of tien, vijftien geleden ook juist behoorlijk wat gedaan voor de krachtsport. Behoorlijk veel serieuze atleten logden hier of waren in elk geval actief, misschien niet altijd in alle openheid maar met dit forum is wel degelijk ook een following opgebouwd, een basis gelegd, geld verdiend, etc. Dat is later door social media en youtube enzo verschoven.

Beetje flauw want dbb heeft zeker in die periode van een jaar of tien, vijftien geleden ook juist behoorlijk wat gedaan voor de krachtsport. Behoorlijk veel serieuze atleten logden hier of waren in elk geval actief, misschien niet altijd in alle openheid maar met dit forum is wel degelijk ook een following opgebouwd, een basis gelegd, geld verdiend, etc. Dat is later door social media en youtube enzo verschoven.
    Hier zit wel war in idd

Back
    Naar boven