Fitness Seller

Sticky Wesley Vissers

Bezoekers in dit topic

IMG_2303.png

Mike is echt verre van classic is gewoon een bodybuilder. Jammer dat de classic zo verneukt word kijk naar de golden area, Frank Zane ect prachtige fysieke.

Omdat Mike in de 212 klasse hoort vanwege zijn fysiek. Maar jullie omschrijven precies wat het probleem is aan classic. Ga je kijken na beste fysiek onder een bepaald gewicht. Mike over duidelijk de beste.

Ga je beoordelen op classic, fysieke van vroeger, dan absoluut niet.

Ik vond het verschil in fysiek tussen de klassen juist mooi. Maar nu lijken het alleen verschillende gewicht klassen.

Heb hem tijdje terug gesproken en hij is er vrij neutraal over. Althans toen 🤣
De fysieken van vroeger? Over welke heb je het dan?
Zoals in zei: classic is meer dan Arnold he.

• Like
Waarderingen: GruX en alityson
Tyler Manion heeft nog uitgelegd waarom Mike heeft gewonnen en hij wel aan de criteria van ‘classic’ voldoet

• Like
Waarderingen: Maximum Effort en horn
De fysieken van vroeger? Over welke heb je het dan?
Zoals in zei: classic is meer dan Arnold he.
Heb niet alleen over Arnold..

building-along-with-arnold-schwarzenegger-1200x675.jpg

1741633125987.jpeg

Maar nogmaals het zijn persoonlijke interpretaties van wat je bij classic vindt passen.

Tyler Manion heeft nog uitgelegd waarom Mike heeft gewonnen en hij wel aan de criteria van ‘classic’ voldoet
Hij voldoet er wel aan, maar persoonlijk vindt ik hem meer voor open.

• Like
Waarderingen: BB_

Vind het wel jammer dat het weer allemaal beetje sensationeel moet worden.

Weer zelf ingesproken tekst erin. :kots:Dat werkt gewoon tegen hem.
Dat moet je lekker doen bij guestposing en niet op wedstrijden.
Volgens mij doet die dat al jaren, op m'n eerste wedstrijd was die guestposer en daar deed die het ook meende ik maar is al even terug.

• Like
Waarderingen: Henk123456
Volgens mij doet die dat al jaren, op m'n eerste wedstrijd was die guestposer en daar deed die het ook meende ik maar is al even terug.
Dat weet ik, maar vind het op een wedstrijd storend en onfatsoenlijk naar mede strijders.
Maar goed dat is mijn mening erover. :p

Terug
Naar boven