anytesters
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 1.734
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 85kg
- Vetpercentage
- 10%
Stuur jij hem anders een DM?Hij is niet bepaald fan van DBB, benieuwd of je reactie krijgt![]()
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Stuur jij hem anders een DM?Hij is niet bepaald fan van DBB, benieuwd of je reactie krijgt![]()
Misschien wilt hij met jou naar een darkroom?
De fysieken van vroeger? Over welke heb je het dan?Omdat Mike in de 212 klasse hoort vanwege zijn fysiek. Maar jullie omschrijven precies wat het probleem is aan classic. Ga je kijken na beste fysiek onder een bepaald gewicht. Mike over duidelijk de beste.
Ga je beoordelen op classic, fysieke van vroeger, dan absoluut niet.
Ik vond het verschil in fysiek tussen de klassen juist mooi. Maar nu lijken het alleen verschillende gewicht klassen.
Heb hem tijdje terug gesproken en hij is er vrij neutraal over. Althans toen 🤣
Heb niet alleen over Arnold..De fysieken van vroeger? Over welke heb je het dan?
Zoals in zei: classic is meer dan Arnold he.
Hij voldoet er wel aan, maar persoonlijk vindt ik hem meer voor open.Tyler Manion heeft nog uitgelegd waarom Mike heeft gewonnen en hij wel aan de criteria van ‘classic’ voldoet
Als je Mike niet classic vindt dan weet ik het ook niet meer, lol.
omdat?Ik vind Mike niet classic, eerder een 212 of open. Desondanks ik zijn fysiek heel vet vind.
Puur visueel vind ik Logan Franklin veel meer die classic look vertegenwoordigen.
Volgens mij doet die dat al jaren, op m'n eerste wedstrijd was die guestposer en daar deed die het ook meende ik maar is al even terug.Weer zelf ingesproken tekst erin.Dat werkt gewoon tegen hem.
Dat moet je lekker doen bij guestposing en niet op wedstrijden.
Dat weet ik, maar vind het op een wedstrijd storend en onfatsoenlijk naar mede strijders.Volgens mij doet die dat al jaren, op m'n eerste wedstrijd was die guestposer en daar deed die het ook meende ik maar is al even terug.