MuscleMeat

Sticky Wesley Vissers (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik moet altijd denken aan Branch Warren. :laugh:

Ja precies dat. En toch een monsterfysiek. Ja hij ramt er meerdere grammen pw in maar laat maar weer eens zien dat die gasten echt genetische freaks zijn
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Maar de vraag is wat voor jou werkt.
Toen ik nog hardliep, liep ik altijd op gevoel (en niet op hartslag bijvoorbeeld) en daar boekte ik veel betere resultaten mee. Wellicht appels en peren vergelijken en zo train ik in de gym ook niet overigens. Ik krijg wel soms de indruk dat hij en anderen weg blijven van complete failure.

Ik denk dat bepaalde fundamentals zoals progressive overload en het tracken van je workouts, zware compounds en failure werken voor iedereen. Elk menselijk lichaam is hetzelfde.
 
Goede shape voor een guest posing en duidelijke progressie gemaakt.
 
Hier video van z'n guest posing. Goeie shape inderdaad maar ik zie hem in de nabije toekomst niet hoog scoren op de Olympia. Hij mist gewoon teveel massa.
 
Hij doet mee in Roemenië. Volgend weekend geloof ik?
 
Hier video van z'n guest posing. Goeie shape inderdaad maar ik zie hem in de nabije toekomst niet hoog scoren op de Olympia. Hij mist gewoon teveel massa.

Hij zit bijna aan z'n max gewicht met goede conditioning. Vergeleken met de rest is hij niet veel kleiner (met uitzondering van de benen misschien).
Gasten met veel massa zijn juist overgestapt van classic physique (Regan grimes, George Peterson). Fysieken als van Steve Laureus en Keone Pearson scoren ook hoog.

Dus gaat niet enkel om massa, meer om flow en conditioning.
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Ik ben wel een fan van Wesley's fysiek.
Jammer dat zijn benen en rug niet echt die wow-factor hebben van zijn borst, schouders, en armen.

Ook tof om Ferdie nog eens aan't werk te zien.
Waar is de tijd dat hij nog vaste coach was in Gold's in Hasselt. :)
 
Ik ben wel een fan van Wesley's fysiek.
Jammer dat zijn benen en rug niet echt die wow-factor hebben van zijn borst, schouders, en armen.

Ook tof om Ferdie nog eens aan't werk te zien.
Waar is de tijd dat hij nog vaste coach was in Gold's in Hasselt. :)
Maar hij is wel natty.

Ow wacht...
 
Ik ben wel een fan van Wesley's fysiek.
Jammer dat zijn benen en rug niet echt die wow-factor hebben van zijn borst, schouders, en armen.

Ook tof om Ferdie nog eens aan't werk te zien.
Waar is de tijd dat hij nog vaste coach was in Gold's in Hasselt. :)
Nee heeft inderdaad totaal geen back...
 
Greg Doucette kraakt Wesley wel een beetje af dat hij er niet gaat komen blabla. Ik hoop dat hij ongelijk heeft want ik gun het een Nederlander altijd wel in BB :)
 
Greg Doucette kraakt Wesley wel een beetje af dat hij er niet gaat komen blabla. Ik hoop dat hij ongelijk heeft want ik gun het een Nederlander altijd wel in BB :)

Ik hoop T ook. Maar denk niet dat hij ongelijk heeft.. Wesley op zichzelf ziet er wel impressive uit maar die paar keer on stage vond ik het niet veel bijzonders. Daarnaast heeft hij een raar fysiek dat alleen bij een paar oude classic poses goed naar voren komt. Vooral de side en twisted poses komen goed uit maar voor de rest ..
 
Ik hoop T ook. Maar denk niet dat hij ongelijk heeft.. Wesley op zichzelf ziet er wel impressive uit maar die paar keer on stage vond ik het niet veel bijzonders. Daarnaast heeft hij een raar fysiek dat alleen bij een paar oude classic poses goed naar voren komt. Vooral de side en twisted poses komen goed uit maar voor de rest ..

Hij heeft ook een beetje de pech dat in CP (voor mij ECHT om onverklaarbare redenen) maar 4 poses heeft. Ik denk dat Wesley bijvoorbeeld in een front en rear lat spread en een most muscular er goed uitziet tov sommigen van zijn concurrenten.
 
Livestream van de pre judging van vanmorgen. Wesley constant in het midden in alle call outs, zou een easy win moeten zijn.

 
  • Like
Waarderingen: BB_
Back
Naar boven