AndroidHealthClinic

Sticky Wesley Vissers (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Voor CP zijn de benen van die van boven beetje te big
 
Urs heeft wel gekke kuiten zeg, zeker in vergelijking met Bumstead.
 
  • Like
Waarderingen: vntl
Waarom blijft iedereen CP altijd vergelijken met vroeger?
Bodybuilding is niet meer zoals vroeger en zal het ook niet meer worden.
Over 30 jaar zullen bodybuilders er misschien wel weer anders uitzien dan nu.
dan ben ik al 82, als ik nog leef.
Klassiek gaat in mijn ogen meer om het authentieke, en dan val je terug naar vroeger. Net als met auto's klassieke auto is een auto die er uit ziet als vroeger.
 
dan ben ik al 82, als ik nog leef.
Klassiek gaat in mijn ogen meer om het authentieke, en dan val je terug naar vroeger. Net als met auto's klassieke auto is een auto die er uit ziet als vroeger.
Ja maar dat verschuift toch ook gewoon. Een tesla is over 30-40 jaar ook een oldtimer.
 
Waarom blijft iedereen CP altijd vergelijken met vroeger?
Bodybuilding is niet meer zoals vroeger en zal het ook niet meer worden.
Over 30 jaar zullen bodybuilders er misschien wel weer anders uitzien dan nu.
Omdat bodybuilders er vroeger ``mooi`` uitzagen. Nu zijn ze eerder ``gruwelijk``.
 
  • Dislike
Waarderingen: vntl
Tijden nu zijn wel gewoon anders dan vroeger. Toen lag het niveau ook gewoon lager door beperking van kennis/middelen.
Anders hadden ze er ook gewoon een stuk groter/droger bijgestaan.

Classic moet alleen niet een klasse worden waarin gejureerd wordt zoals in de open klasse met als enige beperking de weight cap.
Dus het authentieke van vroeger moeten ze doortrekken; beoordeel sterker op presentatie, lijnen/flow en algemene verhoudingen.
 
Tijden nu zijn wel gewoon anders dan vroeger. Toen lag het niveau ook gewoon lager door beperking van kennis/middelen.
Anders hadden ze er ook gewoon een stuk groter/droger bijgestaan.

Classic moet alleen niet een klasse worden waarin gejureerd wordt zoals in de open klasse met als enige beperking de weight cap.
Dus het authentieke van vroeger moeten ze doortrekken; beoordeel sterker op presentatie, lijnen/flow en algemene verhoudingen.
Idd, en daarboven de Monster League. Zelfs veel pro's praten daar over
 
dan ben ik al 82, als ik nog leef.
Klassiek gaat in mijn ogen meer om het authentieke, en dan val je terug naar vroeger. Net als met auto's klassieke auto is een auto die er uit ziet als vroeger.
klassieke auto's worden nu toch ook niet meer gemaakt ;)
 
Tijden nu zijn wel gewoon anders dan vroeger. Toen lag het niveau ook gewoon lager door beperking van kennis/middelen.
Anders hadden ze er ook gewoon een stuk groter/droger bijgestaan.

Classic moet alleen niet een klasse worden waarin gejureerd wordt zoals in de open klasse met als enige beperking de weight cap.
Dus het authentieke van vroeger moeten ze doortrekken; beoordeel sterker op presentatie, lijnen/flow en algemene verhoudingen.
Maar haast niemand in de open klasse heeft nu de pec en biceps size van Arnold.
 
Maar haast niemand in de open klasse heeft nu de pec en biceps size van Arnold.

Niet allemaal nee, Ramy zeker wel al lijkt z'n chest in verhouding kleiner. Hadi Choopan heeft ook zijn bicep size.
En bijna allemaal hebben ze een betere rug/benen. Conditioning is nu ook veel beter. Uiteindelijk gaat het om het complete pakket.
Chest en biceps zijn niet heilig, ook in classic niet.
 
  • Like
Waarderingen: 6am
Waarom blijft iedereen CP altijd vergelijken met vroeger?
Bodybuilding is niet meer zoals vroeger en zal het ook niet meer worden.
Over 30 jaar zullen bodybuilders er misschien wel weer anders uitzien dan nu.

Omdat Classic letterlijk is opgericht omdat mensen de vroegere fysieken zoals Arnold terug wilden zien misschien? Of in ieder geval, dat was destijds de melding erbij. Er werd bij classic altijd gerefereerd naar de Golden Era iig. Dat 't nu een klasse is voor gasten die niet mee kunnen in Open is een ander verhaal.
 
Omdat Classic letterlijk is opgericht omdat mensen de vroegere fysieken zoals Arnold terug wilden zien misschien? Of in ieder geval, dat was destijds de melding erbij. Er werd bij classic altijd gerefereerd naar de Golden Era iig. Dat 't nu een klasse is voor gasten die niet mee kunnen in Open is een ander verhaal.
ja maar bodybuilding evolueert.
Kijk naar MAP dat waren eerst beachboys en zijn nu ook gewoon bodybuilders maar dan met shorts aan ;)

Bij voetbal heb je nu ook de VAR en spelen ze anders dan vroeger.

Niemand wil een offseason iemand op het podium zien. (zo oogt het als ze die 70 look hebben vergeleken met bodybuilders van nu.
in die tijd hadden geen weight cap. dan had Arnold niet eens mee mogen doen met CP nu of een Platz of Columbo
 
ja maar bodybuilding evolueert.
Kijk naar MAP dat waren eerst beachboys en zijn nu ook gewoon bodybuilders maar dan met shorts aan ;)

Bij voetbal heb je nu ook de VAR en spelen ze anders dan vroeger.

Niemand wil een offseason iemand op het podium zien. (zo oogt het als ze die 70 look hebben vergeleken met bodybuilders van nu.
in die tijd hadden geen weight cap. dan had Arnold niet eens mee mogen doen met CP nu of een Platz of Columbo
Arnold wel want die was helemaal geen 1m88.
 
ja maar bodybuilding evolueert.
Kijk naar MAP dat waren eerst beachboys en zijn nu ook gewoon bodybuilders maar dan met shorts aan ;)

Bij voetbal heb je nu ook de VAR en spelen ze anders dan vroeger.

Niemand wil een offseason iemand op het podium zien. (zo oogt het als ze die 70 look hebben vergeleken met bodybuilders van nu.
in die tijd hadden geen weight cap. dan had Arnold niet eens mee mogen doen met CP nu of een Platz of Columbo
Ik snap hoe 't werkt, zeg alleen dat de classic klasse niet meer is waarvoor ie werd opgericht en dat mensen vanuit de initiële gedachte nog zouden kunnen denken dat Wesley z'n benen goed genoeg zouden moeten kunnen zijn.

Persoonlijk vind ik 't allemaal wel wat hebben. Classic van nu heeft z'n charme, open ook wel maar als ik mag kiezen zoh ik er 1000x liever zoals Lou Ferrigno uitzien bijv.
 
Back
Naar boven