XXL Nutrition

Sticky Wesley Vissers

Bezoekers in dit topic

r/bodybuilding heeft ook een interessante discussie gaande.

Je hebt blijkbaar dus old-age classic en new-age classic en ?Cbum-classic :roflol:

Mening is dus wel dat z'n benen groter moeten voor top 5.


1.png

2.png
 
't is ook een stukje aanhechtingen bij 'm volgens mij. Die sweep loopt gewoon niet zo rond zoals bij de meeste pro's. Ik heb 't zelfde, alleen nog minder buff. Gaat ook niet veranderen tenzij ie er echt hele liters SEO in gaat pompen.
 
Hij zit al tegen zijn weightcap aan dus meer massa gaat mn niet worden denk ik.
 
Hij zit al tegen zijn weightcap aan dus meer massa gaat mn niet worden denk ik.

Maybe nog 2-3kg massa als hij nog iets droger kan komen.
Hij heeft nog wel wat ruimte. Als hij een cm langer was zou hij nog 5kg extra mogen gainen.
Volgens mij is hij ook wel eens ingemeten op die lengte.
 
Maybe nog 2-3kg massa als hij nog iets droger kan komen.
Hij heeft nog wel wat ruimte. Als hij een cm langer was zou hij nog 5kg extra mogen gainen.
Volgens mij is hij ook wel eens ingemeten op die lengte.
Daar heb je weinig aan, je wordt pas daar opgemeten.
 
Maybe nog 2-3kg massa als hij nog iets droger kan komen.
Hij heeft nog wel wat ruimte. Als hij een cm langer was zou hij nog 5kg extra mogen gainen.
Volgens mij is hij ook wel eens ingemeten op die lengte.
Met zijn haarimplantaat.
 
Betere borst bij de eerste pose. Bij de back dubble bicep wint Wesley ook. Betere biceps, betere kuiten, hamstrings van CB wel veel definitie.
En de olie die CB gebruikt, zou Wesley ook eens moeten lenen.

Vind die donkere vlek tattoo ook storend bij CB. Dat kun je toch wel netter camoufleren.

Wesley moet in Amerika gaan trainen, meer gezien worden, meer aandacht voor zichzelf genereren. Meer showbusiness. En hopen op de juiste jury.
 
Betere borst bij de eerste pose. Bij de back dubble bicep wint Wesley ook. Betere biceps, betere kuiten, hamstrings van CB wel veel definitie.
En de olie die CB gebruikt, zou Wesley ook eens moeten lenen.

Vind die donkere vlek tattoo ook storend bij CB. Dat kun je toch wel netter camoufleren.

Wesley moet in Amerika gaan trainen, meer gezien worden, meer aandacht voor zichzelf genereren. Meer showbusiness. En hopen op de juiste jury.
CB is Canadees. Zijn figuur is wat sierlijker, maar ik vind de vorm van zijn armen en benen lelijk. Die zijksnor en scheve mond helpen ook niet.
 
Ben ik even advocaat van de duivel. Wesley ziet er geweldig uit, maar vind cb toch een stap beter.
 
Cbum wint het op definitie en benen, upperbody en symmetrie vind ik bij Wesley weer beter.
Over het geheel genomen snap ik waarom Cbum nr 1 is, maar er zijn fysieken in de line up die in potentie beter zijn.
 
Cbum wint het op definitie en benen, upperbody en symmetrie vind ik bij Wesley weer beter.
Over het geheel genomen snap ik waarom Cbum nr 1 is, maar er zijn fysieken in de line up die in potentie beter zijn.
Chris gaat het dit jaar heel moeilijk krijgen er zijn serieus goede fysieken bijgekomen top 10 gaat echt heel close zijn plus een gigantische line up dit jaar
 
Ik denk dat Wesley al tevreden is met Top 5.
Wat ik een nadeel vind van Weight Cap, is dat niet iedereen het zelfde meet. Je kunt op ander wedstrijd 2cm korter gemeten worden dan op de O bijv. In mijn ervaring heeft de huidige kampioen er altijd voordeel bij. Cbum zullen ze niet zo snel disqualificeren waar Greg Doucette zich druk over loopt te maken
 
Chris gaat het dit jaar heel moeilijk krijgen er zijn serieus goede fysieken bijgekomen top 10 gaat echt heel close zijn plus een gigantische line up dit jaar

Klopt, maar Chris zijn piemel wordt zo hard gezogen door iedereen (ook binnen de Ifbb) dat ik me moeilijk kan voorstellen dat ze een ander laten winnen.
 
Chris gaat het dit jaar heel moeilijk krijgen er zijn serieus goede fysieken bijgekomen top 10 gaat echt heel close zijn plus een gigantische line up dit jaar

Ja er is veel competitie, maar die hebben nog wel wat jaartjes nodig denk ik. Urs en die Ramon Dino bijvoorbeeld zijn al goede kanshebbers voor de top 3.
Alleen zie ze dit jaar Cbum nog niet verslaan. Terrence is nu al meerdere keren als 2e geplaatst en redelijk maxed out. Rest van de nieuwkomers zie ik niet gelijk top 5 plaatsen, de top 5 is vrij gelijk aan vorig jaar verwacht ik.
 
Klopt, maar Chris zijn piemel wordt zo hard gezogen door iedereen (ook binnen de Ifbb) dat ik me moeilijk kan voorstellen dat ze een ander laten winnen.

Zijn populariteit is belangrijk voor de Olympia ja, maar denk wel dat ze een ander laten winnen als dat terecht is.
Zelfde werd destijds over Phil gezegd in de open, die hebben ze ook gewoon afgestraft.
 
Back
Naar boven