XXL Nutrition

Sticky Wesley Vissers

Bezoekers in dit topic

Zijn populariteit is belangrijk voor de Olympia ja, maar denk wel dat ze een ander laten winnen als dat terecht is.
Zelfde werd destijds over Phil gezegd in de open, die hebben ze ook gewoon afgestraft.
Dit is al jaren zo natuurlijk. Op een gegeven moment 'moeten ze wel'
 
Wesley zou eigenlijk gewoon eens 1 op 1 naast Cbum moeten staan.
 
Wesley zou eigenlijk gewoon eens 1 op 1 naast Cbum moeten staan.

Eigenlijk zouden de Classic moeten opdelen in een short class en tall class. Gaan ze natuurlijk nooit doen, maar toch.

Alle midgets ertussenuit halen en dan kijken naar Chris, die ene Oostenrijker, Urs, Wesley en nog een paar andere 1.80+ atleten. Dat zou pas chill zijn.
 
Eigenlijk zouden de Classic moeten opdelen in een short class en tall class. Gaan ze natuurlijk nooit doen, maar toch.

Alle midgets ertussenuit halen en dan kijken naar Chris, die ene Oostenrijker, Urs, Wesley en nog een paar andere 1.80+ atleten. Dat zou pas chill zijn.
ja die Oostenrijker is ook echt goed ja. zijn ook allemaal een beetje dezelfde soort atleten die je noemt. en die midgets zoals ruff en breon zien er toch anders uit naast hun
 
  • Like
Waarderingen: 6am
Was me opgevallen dat Wesley, Urs en die Fabian Mayr alledrie dezelfde coach hebben...komt zoiets vaak voor dat een coach meerdere atleten in dezelfde klasse op een (grote) wedstrijd heeft?
 
Was me opgevallen dat Wesley, Urs en die Fabian Mayr alledrie dezelfde coach hebben...komt zoiets vaak voor dat een coach meerdere atleten in dezelfde klasse op een (grote) wedstrijd heeft?
Jazeker, bij de Open klasse dit jaar bijvoorbeeld ook Ramy en Bonac bij Chad Nicholls en Hadi en Derek Lunsford bij Hany Rambod.
 
Eigenlijk zouden de Classic moeten opdelen in een short class en tall class. Gaan ze natuurlijk nooit doen, maar toch.

Alle midgets ertussenuit halen en dan kijken naar Chris, die ene Oostenrijker, Urs, Wesley en nog een paar andere 1.80+ atleten. Dat zou pas chill zijn.
En nog een klasse boven de 1m90.
 
Er is geen enkele olympia classic physique competitor van 190+ cm.
Cool, dan kan ik wel mee gaan doen en word ik Mr Olympia. Dat 't bij gebrek aan tegenstand is boeit niet voor mijn dan vers aangemaakte Insta-influencer pagina.
 
W. met zijn nieuwe haar?
Kan die mss wel een keer winnen.

Terugkomend op Wesley vs Bumstead. Denk dat hier iets te veel nostalgie heerst. Ik gun het Wesley wel en ben geen fanboy van Bumstead maar Bumstead smoked Wesley zo hard dat het niet meer grappig is. Wesley top 5 dit jaar no fking chance. Top 10 heel mss maar ik kan je zo een paar namen noemen die ik echt al een stuk beter vind:

Chris Bumstead
Terrence Ruffin
Urs ~
Ramon Dino
Breon (met legs)
Fabian Mayer
Logan Franklin
Mike Sommerfeld
Gabriel Zancanelli
Alex Cambanero

Dan heeft hij ook nog onlangs verloren van Madelman en MichealdaBull
 
Kan die mss wel een keer winnen.

Terugkomend op Wesley vs Bumstead. Denk dat hier iets te veel nostalgie heerst. Ik gun het Wesley wel en ben geen fanboy van Bumstead maar Bumstead smoked Wesley zo hard dat het niet meer grappig is. Wesley top 5 dit jaar no fking chance. Top 10 heel mss maar ik kan je zo een paar namen noemen die ik echt al een stuk beter vind:

Chris Bumstead
Terrence Ruffin
Urs ~
Ramon Dino
Breon (met legs)
Fabian Mayer
Logan Franklin
Mike Sommerfeld
Gabriel Zancanelli
Alex Cambanero

Dan heeft hij ook nog onlangs verloren van Madelman en MichealdaBull
Maar waar let je dan in hemelsnaam op om die gasten beter dan Wesley te vinden? Ieder idioot kan met middelen heel droog worden en die strepen op de spieren van Bumstead zitten op de verkeerde plaats zodat zijn quadriceps gescheurd lijken; en dan heb ik ik nog niet over diens mislukte biceps gehad. Zijn omtrekken zijn fraai maar de invulling vind ik mislukt.
 
Maar waar let je dan in hemelsnaam op om die gasten beter dan Wesley te vinden? Ieder idioot kan met middelen heel droog worden en die strepen op de spieren van Bumstead zitten op de verkeerde plaats zodat zijn quadriceps gescheurd lijken; en dan heb ik ik nog niet over diens mislukte biceps gehad. Zijn omtrekken zijn fraai maar de invulling vind ik mislukt.

Die gast is een aantal x Mr Olympia en het gezicht van de hele CP divisie maar onze forumukkel zegt dat 't een slecht fysiek is. 😂
 
Die gast is een aantal x Mr Olympia en het gezicht van de hele CP divisie maar onze forumukkel zegt dat 't een slecht fysiek is. 😂
Ik zeg ook waarom ik dat vind. En "slecht" maak jij ervan. IRL zou je trouwens wel beleefder tegen mij zijn.
 
Maar waar let je dan in hemelsnaam op om die gasten beter dan Wesley te vinden? Ieder idioot kan met middelen heel droog worden en die strepen op de spieren van Bumstead zitten op de verkeerde plaats zodat zijn quadriceps gescheurd lijken; en dan heb ik ik nog niet over diens mislukte biceps gehad. Zijn omtrekken zijn fraai maar de invulling vind ik mislukt.
Waarschijnlijk op hetzelfde als de jury gezien zijn plaatsingen op wedstrijden.
 
Ik zeg ook waarom ik dat vind. En "slecht" maak jij ervan. IRL zou je trouwens wel beleefder tegen mij zijn.
Ohja mislukt geeft idd aan dat je 't eigenlijk goed vindt.

En wrs wel inderdaad, er is me altijd geleerd beleefd te zijn tegen beperkte oude mensen.
 
Kan die mss wel een keer winnen.

Terugkomend op Wesley vs Bumstead. Denk dat hier iets te veel nostalgie heerst. Ik gun het Wesley wel en ben geen fanboy van Bumstead maar Bumstead smoked Wesley zo hard dat het niet meer grappig is. Wesley top 5 dit jaar no fking chance. Top 10 heel mss maar ik kan je zo een paar namen noemen die ik echt al een stuk beter vind:

Chris Bumstead
Terrence Ruffin
Urs ~
Ramon Dino
Breon (met legs)
Fabian Mayer
Logan Franklin
Mike Sommerfeld
Gabriel Zancanelli
Alex Cambanero

Dan heeft hij ook nog onlangs verloren van Madelman en MichealdaBull

Ik denk dat top 10 niet heel onwaarschijnlijk is, gezien zijn fysiek nu echt stukken beter is dan voorgaande Olympia's toen hij 11e plaatste.
Logan Franklin plaatste hij net boven destijds, maar was toen al discutabel. Met huidige conditie zou hij gewonnen hebben van hem, weet niet hoe Logan er nu bijstaat.

Mike sommerfield en Gabriel Zancanelli zie ik hem wel van winnen, Gabriel vind ik geeneens zo classic ogen.
De rest wordt lastiger, maar dan alsnog heb ik hem op de 8e plek.

Michael Daboul zou hij trouwens boven geplaatst hebben met shape van de France pro. Madelman deed laatste show niet mee door te hoge weigh in, gast hoort sowieso beter in 212.
 
Ohja mislukt geeft idd aan dat je 't eigenlijk goed vindt.

En wrs wel inderdaad, er is me altijd geleerd beleefd te zijn tegen beperkte oude mensen.
Ik ben minder vriendelijk tegen beperkte jonge mensen.
 
Ja ja doe nou maar weer normaal voor de verzorging je luier weer moet verschonen. Verdere stoere praat doe maar via pm, niet in een goed topic.
Jij begon met schelden en nu wil je ook nog het laatste woord hebben.
 
Back
Naar boven