AndroidHealthClinic

Wesley’s pussy stats log

Bezoekers in dit topic

In!

Net fysiek en gewichten, zeker voor je leeftijd :D
Ik ben natuurlijk ook wel jong begonnen, denk oprecht dat er meer in gezeten had als ik het serieuzer had aangepakt
 
Ik ben natuurlijk ook wel jong begonnen, denk oprecht dat er meer in gezeten had als ik het serieuzer had aangepakt
Je kunt ook overdrijven pikkie
 
Ach je kan beter hoge doelen stellen toch , anders is er geen reet aan
Wat je schreef ging over het verleden, beter leef je in het heden en stelt daar je doelen ;)
 
Wat je schreef ging over het verleden, beter leef je in het heden en stelt daar je doelen ;)
Doelen genoeg voor komend jaar , 250 deadlift 150 bench en 170 squat :p
 
20-09-2022 squat dag

Vandaag niks bijzonders te melden , dagje gewerkt thuis gekomen bakkie rijst met kip naar binnen gewerkt en met goede zin naar de basic gegaan.

Squats
102,5x5
117,5x3
130x1+(5 reps en hier zat nog meer in maar ik vind 5KG opbouwen volgende week wel zat)
125x3
117,5x3
102,5x5
97,5x5
90x5+(5 gedaan want me benen waren kapoet)

Romanians
85x5
107,5x5
127,5x3
127,5x5
127,5x7
127,5x4
127,5x6
127,5x8

Leg extensions
60x9
60x9
60x8

Calf raise on leg press
150x11
150x10
140x11
140x10

Weighted decline situps
16x9
16x8
16x9

Squats voelen erg goed momenteel , ik merk dat ik gewoon echt te weinig serieus gesquat heb de laatste tijd waardoor hier de komende tijd het meeste winst te pakken valt , eens kijken waar het heen gaat :D
 
In

Resultaten van voor mijn shoulder impingement: lengte 1m84 gewicht 88kg
Bench 110 squat 160 en Deadlift 200 conventional.

Vind mezelf redelijk in de buurt al oogt je fysiek stukken beter
nu ik terug mag trainen ga ik kijken of ik niet wat kan bijbenen :D
 
  • Like
Waarderingen: Sd89
Ik doe sumo als main deadlift en rdl als assistance idd want ik ben echt waardeloos met conventioneel
Ah oké, ik dacht al. In mijn nSuns zit geen RDL :) 127,5x8 RDL... Zal flink werken zijn geweest :flex:
 
Ah oké, ik dacht al. In mijn nSuns zit geen RDL :) 127,5x8 RDL... Zal flink werken zijn geweest :flex:
Mwah voordat ik nsuns ging doen deed ik ze met 140 maar ik houd nu een bepaald percentage aan van mijn sumo. Qua volume wel weer killing dat dan weer wel :p
 
In

Resultaten van voor mijn shoulder impingement: lengte 1m84 gewicht 88kg
Bench 110 squat 160 en Deadlift 200 conventional.

Vind mezelf redelijk in de buurt al oogt je fysiek stukken beter
nu ik terug mag trainen ga ik kijken of ik niet wat kan bijbenen :D
Prima stats hoor! Gewoon lekker rustig aan beginnen en niet teveel willen gelijk!
 
Kom hier ook kijken :) sick fysiek wel anders.
 
22-09-2022 rustdag

Vanmorgen werd ik wakker en voelde ik me best prima tot ik uit bed stapte. Je kent het wel dat typische gevoel als je door je rug bent gegaan.. zo voelt het in mijn onderrug. Concrete oorzaak heb ik er echt niet voor. Gister voelde het helemaal niet alsof ik tot het gaatje gegaan ben. Vandaag flink wat stretchen en stukjes wandelen/fietsen om in beweging te blijven. Moet zeggen dat ik dit vaker gehad heb dus misschien toch eens tijd voor fysio. Gelukkig heb ik morgen bench dag dus dan komt het wel goed :D
 
Back
Naar boven