MuscleMeat

Wesley’s pussy stats log

Bezoekers in dit topic

Edit
 
Laatst bewerkt:
23-09-2022 Deadlift dag

Vandaag weinig bijzonders, beetje gewerkt wat huisjes gekeken op funda en een bezichtiging gepland bij wat hopelijk een huis is wat er net zo leuk uit ziet als de foto’s. Ik zou vandaag eigenlijk koopavond hebben maar mijn afspraak werd gecanceld dus ik ben lekker optijd naar huis gegaan waardoor ik vandaag kon trainen. Dus , boksbeugels in de zakken , bitje in en gaan :emo:

Deadlift
160x5
180x3
205x1+ (5 gedaan zie video)
192,5x3
180x3
170x3
160x3
150x3
137,5x3+(3 gedaab)

Front squat
47,5x5
62,5x5
75x3
75x5
75x7
75x4
75x6
75x8


leg curl
60x9
55x10
55x8


Standing calf raise
40x12
40x12
40x11
40x10

Standing cable crunch
40x12
40x11
40x11


Heeeeeerlijke training 10/10
 
Nice train. Krijg het.filmpje niet goed, is helemaal uitgerokken als ik het open. Kan mss aan mij liggen
 
Easy reps :) je kijkt wel heel erg naar beneden :)
 
Easy reps :) je kijkt wel heel erg naar beneden :)
Jaa dat zie ik nu ook, is een beetje een tik. Zal de volgende keer proberen alles iets meer “tight” te trekken voor de lift en naar voren te kijken. Was idd wel heel easy maar gewoon volgens schema dus ik ben tevreden :p
 
Jaa dat zie ik nu ook, is een beetje een tik. Zal de volgende keer proberen alles iets meer “tight” te trekken voor de lift en naar voren te kijken. Was idd wel heel easy maar gewoon volgens schema dus ik ben tevreden :p
Beter naar beneden dan naar boven kijken
 
Beter naar beneden dan naar boven kijken
Ja dan krijg je nek klachten maar meest optimale is een neutrale nek en nu buig ik echt mijn hoofd voorover.
 
Ja dan krijg je nek klachten maar meest optimale is een neutrale nek en nu buig ik echt mijn hoofd voorover.
Denk dat je met een neutrale nek grote kans ook je onderrug net wat neutraler trekt :)
 
Denk dat je met een neutrale nek grote kans ook je onderrug net wat neutraler trekt :)
Ja, dat denk ik ook wel. Het is ook niet heel dramatisch krom maar het mag allemaal net wat netter :p
 
24-09-2022 rust dag

Nu heb ik natuurlijk pas kort bezig en voelt alles goed en heb ik voorlopig geen deload nodig. Maar ik vraag me wel af als dit in de toekomst nodig is of ik dit een beetje fatsoenlijk kan verwerken in nsuns. Bij wendler zit er natuurlijk een deload in het schema verwerkt waar dit bij de mijne niet het geval is. Hoe kan ik dit het beste aanpakken , deloaden op gevoel en dan volume en gewicht 50 procent eraf of hoe pak ik dit aan.

Nogmaals is niet voor nu
 
Ben zelf voorstander om preventief te deloaden. Als je voelt dat je een deload nodig hebt, is het vaak al te laat. Wanneer je een deload moet nemen (als je die moet nemen) hangt af van de intensiteit waarmee je traint, hoe gevorderd je bent etc etc.

Goed antwoord. Heb je precies niks aan.
 
Deloads zijn vaak overrated ook vind ik. Zit er ergens in je schema een lichtere week tussen? Das vaak al genoeg, ff een week lagere intensiteit, ofwel dezelfde intensiteit maar de helft van het volume. Das normaal genoeg qua deload. Ergens rond week 6 ofzo.
 
Deloads zijn vaak overrated ook vind ik. Zit er ergens in je schema een lichtere week tussen? Das vaak al genoeg, ff een week lagere intensiteit, ofwel dezelfde intensiteit maar de helft van het volume. Das normaal genoeg qua deload. Ergens rond week 6 ofzo.
nSuns bouwt lineair op. Je hebt 1 benchmark set per training, hoeveel reps je daar haalt bepaalt met hoeveel % het gewicht de training daarna omhoog gaat.
Qua deloads en dergelijke doet nSuns helemaal niets.

Voorbeeld:
150x1+ staat er dan.
150kg is je benchmark set, 1 rep hoor je te halen, haal je er 3, dan heb je op dezelfde dag volgende week daar 155 staan, enzovoorts.
 
Deloads zijn vaak overrated ook vind ik. Zit er ergens in je schema een lichtere week tussen? Das vaak al genoeg, ff een week lagere intensiteit, ofwel dezelfde intensiteit maar de helft van het volume. Das normaal genoeg qua deload. Ergens rond week 6 ofzo.

Ook als je blast? Ik loop wel echt vast als ik niet deload.. slaap, herstel en gewichten gaan dan snel achteruit.. meestal heb ik pas tegen week 3 in de overbelasting door dat ik moet deloaden.. als de gewichten droppen.
Elke training en set is wel Minstens RPE8.
(Geen programma maar wel vast schema)
 
Jaa dat zie ik nu ook, is een beetje een tik. Zal de volgende keer proberen alles iets meer “tight” te trekken voor de lift en naar voren te kijken. Was idd wel heel easy maar gewoon volgens schema dus ik ben tevreden :p
Als het zo easy is zou ik wel wat minder gooien
 
Back
Naar boven